quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij bedoelde het sarcastischNja misschien ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar goed, toch blijft het zielig hoe ze dat in EHV elke keer doen
Vroeger had je dat nietTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Sarcasme is moeilijk te spotten voor autisten.
Laat Driesje er nog maar een paar makenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nou tijd voor weer een goal...
Wat een kromme reactie.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:07 schreef De_kromme het volgende:
Prima sfeertje daar. Er moet binnen 5 minuten wel weer een goal vallen, anders is het uit met de pret.
Volgens mij niet echt... Maar als Manolev al door verschillende clubs in de gaten wordt gehouden (dat lees je zo nu en dan wel eens), dan zegt dat ook zat over het algemene niveau van rechtsbacks in Europa.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:08 schreef De_kromme het volgende:
Die schaar van Manolev bij de aanname.
Hebben jullie nou echt geen degelijke vervanger achter de hand? Desnoods een jeugdspeler ofzo?
12x, wel respect trouwens als alle goals vanavond eerlijk gevallen zijnquote:
Rutten en talenten inbrengenquote:
1xquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:11 schreef Paul het volgende:
Ik bedoel hoevaak heeft Mertens vandaag gescoord
Nah, bij de vrije trap van Mertens stond de muur op 11 meter ipv op 9 meter. Aan twee andere goals ging een overtreding vooraf.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
12x, wel respect trouwens als alle goals vanavond eerlijk gevallen zijn? kon niet kijken...
Bal was idd aan de hoge kant, maar hij sprong ook al te vroeg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij kon hij er gewoon niet bij.
Dit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij kon hij er gewoon niet bij.
Die vrije trap ging trouwens langs de muur af , dus is totaal niet relevant. En welke overtredingen heb jij gezien?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nah, bij de vrije trap van Mertens stond de muur op 11 meter ipv op 9 meter. Aan twee andere goals ging een overtreding vooraf.
KNLB.
L staat voor?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nah, bij de vrije trap van Mertens stond de muur op 11 meter ipv op 9 meter. Aan twee andere goals ging een overtreding vooraf.
KNLB.
Rot toch op man. die muur stond 30 cm te ver naar achteren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
KNLB.
Volgens mij ook ja!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:13 schreef Zorro het volgende:
Bal kwam van Groningen-hoofd, geen buitenspel
Als een muur dichterbij staat is het moeilijker om de bal langs de muur te krullen. Daarnaast heeft de keeper amper zicht, dus het is wel degelijk relevant.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Die vrije trap ging trouwens langs de muur af , dus is totaal niet relevant. En welke overtredingen heb jij gezien?
Lampies natuurlijk.quote:
Dacht ik ook te zien jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:13 schreef Zorro het volgende:
Bal kwam van Groningen-hoofd, geen buitenspel
Eerder twee meter dan 30cm. Je zag die lijn toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rot toch op man. die muur stond 30 cm te ver naar achteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |