Rutten en talenten inbrengenquote:
1xquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:11 schreef Paul het volgende:
Ik bedoel hoevaak heeft Mertens vandaag gescoord
Nah, bij de vrije trap van Mertens stond de muur op 11 meter ipv op 9 meter. Aan twee andere goals ging een overtreding vooraf.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
12x, wel respect trouwens als alle goals vanavond eerlijk gevallen zijn? kon niet kijken...
Bal was idd aan de hoge kant, maar hij sprong ook al te vroeg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij kon hij er gewoon niet bij.
Dit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij kon hij er gewoon niet bij.
Die vrije trap ging trouwens langs de muur af , dus is totaal niet relevant. En welke overtredingen heb jij gezien?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nah, bij de vrije trap van Mertens stond de muur op 11 meter ipv op 9 meter. Aan twee andere goals ging een overtreding vooraf.
KNLB.
L staat voor?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nah, bij de vrije trap van Mertens stond de muur op 11 meter ipv op 9 meter. Aan twee andere goals ging een overtreding vooraf.
KNLB.
Rot toch op man. die muur stond 30 cm te ver naar achteren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
KNLB.
Volgens mij ook ja!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:13 schreef Zorro het volgende:
Bal kwam van Groningen-hoofd, geen buitenspel
Als een muur dichterbij staat is het moeilijker om de bal langs de muur te krullen. Daarnaast heeft de keeper amper zicht, dus het is wel degelijk relevant.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Die vrije trap ging trouwens langs de muur af , dus is totaal niet relevant. En welke overtredingen heb jij gezien?
Lampies natuurlijk.quote:
Dacht ik ook te zien jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:13 schreef Zorro het volgende:
Bal kwam van Groningen-hoofd, geen buitenspel
Eerder twee meter dan 30cm. Je zag die lijn toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rot toch op man. die muur stond 30 cm te ver naar achteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |