Ja true! Dit gaat nu al nergens meer overquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gooi dalijk eens Ritzmaier, Vennegoor en Rabiu voor de lol erin.
Dan 10-1quote:
quote:
Oh ik dacht kroketten. Zo van: Ik kroket je!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]Dat is toch gewoon een soort plankie gekkie
En dan zeg jij dat mensen moeten stoppen met off-topic geneuzel? Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ik dacht kroketten. Zo van: Ik kroket je!![]()
Wat een baggerwedstrijd trouwens.
Hoe kom je nu toch ineens bij krokettenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ik dacht kroketten. Zo van: Ik kroket je!![]()
Wat een baggerwedstrijd trouwens.
Ga naar FB ofzo?!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En dan zeg jij dat mensen moeten stoppen met off-topic geneuzel? Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen.
Trouwens juist topwedstrijd voor de neutrale kijker. Lekkere goal van Groningen ook.
Rutten meteen de aanvallers eruit halen en verdedigers erbijquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:57 schreef kanslooz het volgende:
1 goal tegen krijgen en meteen is het weer paniekerig als wat achterin.... Maar ja, gelukkig staan er op het middenveld en in de aanval wel een paar bazen
schattig dit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:58 schreef De_kromme het volgende:
Wijnaldum.Meteen boven zijn schoenen lopen, triest ventje is het ook. Eerst tranen met tuiten janken omdat je 10-0 verliest van PSV en dan enkele maanden later naar die club verkassen.
Heb je niks aan, paar mooie acties maar 0 rendement.
Volgens mij is het nogal sarcastisch...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:59 schreef De_kromme het volgende:
Isaksson wordt toegezongen, de lampies snappen eindelijk dat je je team moet ondersteunen door di ken dun i.p.v. je eigen spelers constant uitfluiten.
Stuur net m'n pa een bericht dat Engelaar zo komt voor Toivonenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rutten meteen de aanvallers eruit halen en verdedigers erbij
Zal ik zeker doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe kom je nu toch ineens bij kroketten?!
Verder ja, maar goed als je wint maakt dat opzich ook niet uit eigenlijk
[..]
Ga naar FB ofzo?!
0 rendement met 1 doelpunt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:58 schreef De_kromme het volgende:
Wijnaldum.Meteen boven zijn schoenen lopen, triest ventje is het ook. Eerst tranen met tuiten janken omdat je 10-0 verliest van PSV en dan enkele maanden later naar die club verkassen.
Heb je niks aan, paar mooie acties maar 0 rendement.
Ook dat was sarcastisch bedoeld volgens mijquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:01 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Volgens mij IS Isaksson de nationale doelman daar..
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stuur net m'n pa een bericht dat Engelaar zo komt voor Toivonen
Dat dus..quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:01 schreef Zorro het volgende:
Matavz krijgt een keer een goeie pass en meteen raak.
Wtf, die commentators bij EL.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:01 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Volgens mij IS Isaksson de nationale doelman daar..
Nu wel eens met jequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:59 schreef De_kromme het volgende:
Isaksson wordt toegezongen, de lampies snappen eindelijk dat je je team moet ondersteunen door di ken dun i.p.v. je eigen spelers constant uitfluiten.
Hij bedoelde het sarcastischquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu wel eens met je! Sowieso blijft dat gezeik op Isaksson zielig, en dan nu ook weer de commentator "misschien word ie ooit wel de keeper van Zweden"
Gefaal elke keer bij EL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |