quote:
Hetzelfde als jij hier doet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
PSV speelt toch thuis? Wat doen jullie hier?
Als ik geld had, was ik daar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
PSV speelt toch thuis? Wat doen jullie hier?
Ik schijn voor Ajax te zijn. Maar ik kan het verkeerd hebben...quote:
48 uur pimp abo natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jojoortje kan er geen regel komen Strootman haten 48 uur ban?
Jij zou een goede mod zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jojoortje kan er geen regel komen Strootman haten 48 uur ban?
Je hebt het verkeerd. Ik heb ergens gelezen dat je gestopt was met Ajax-supporter zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik schijn voor Ajax te zijn. Maar ik kan het verkeerd hebben...
Nee, want die strootman is gewoon overratedquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
True that, maar is het mogelijk?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd. Ik heb ergens gelezen dat je gestopt was met Ajax-supporter zijn.
Het is zeker mogelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
True that, maar is het mogelijk?
whehequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd. Ik heb ergens gelezen dat je gestopt was met Ajax-supporter zijn.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want die strootman is gewoon overrated
Onze eerste slachtoffer van de nieuwe regelquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want die strootman is gewoon overrated
Jupquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
waar haat ik strootman?>quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Onze eerste slachtoffer van de nieuwe regel
Tenzij txt pagina 819 goed bevaltquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iedereen haat de voetbal hoofdstad van Nederland.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jup
Maar mijn haat voor PSV (en alles wat uit Eindhoven komt) is al 10 jaar onveranderd gebleven
Wat heeft dat er mee te maken? We zitten allemaal in deze topics om (slap) te lullen over de wedstrijden? Dat is wat wij hier doen. Hetzelfde als jij doet dus.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik schijn voor Ajax te zijn. Maar ik kan het verkeerd hebben...
ja. PSV won met 10-0 van feyenoord. dus het kan zekerquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:08 schreef SoldMayor het volgende:
Is dit nou het groningen dat met 6-0 van Feyenoord won?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:09 schreef De_kromme het volgende:
Stream van M&M is prima, bedankt voor alle hulp hier he.
Aju.
doei en kom nooit meer terugquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:09 schreef De_kromme het volgende:
Aju.
PSV 10-0 Feyenoordquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:08 schreef SoldMayor het volgende:
Is dit nou het groningen dat met 6-0 van Feyenoord won?
Paupers zonder ELquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:09 schreef De_kromme het volgende:
Aju.
Hij bedoelt dat je als PSV-supporter in het stadion hoort te zitten. Maar goed, denk dat 1% van de VBL-ers ongeveer een échte supporter is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? We zitten allemaal in deze topics om (slap) te lullen over de wedstrijden? Dat is wat wij hier doen. Hetzelfde als jij doet dus.
Kromme, voor streams is een apart topicquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:09 schreef De_kromme het volgende:
Aju.
Jij zou toch weggaan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je als PSV-supporter in het stadion hoort te zitten. Maar goed, denk dat 1% van de VBL-ers ongeveer een échte supporter is.
Zei hij die niet eens wil/kan betalen om de wedstrijden op tv te kijkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je als PSV-supporter in het stadion hoort te zitten. Maar goed, denk dat 1% van de VBL-ers ongeveer een échte supporter is.
Als je nu nog het stadion in wil krijg je ruzie met de beveiliging. Vol is vol he.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ah, nu jij hier bent blijf ik nog even denk ik.quote:
Wat valt er onder weggaan?quote:
Veel gezeur om niks hier, maar het is te doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ah, nu jij hier bent blijf ik nog even denk ik.![]()
Hoe bevallen je eerste weken als mod?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zei hij die niet eens wil/kan betalen om de wedstrijden op tv te kijken
Jij bent de 99%?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |