Volgens mij heeft EL enkel slechte commentatorenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
Hoezo rommelig
Ik zei het eerder commentator
Ik mis Sierdquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft EL enkel slechte commentatoren
Alleen heeft Tedje geelquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik check net ff teletekst, fuck yeah Uchebo
Nee je gaat boeten voor je eigen fout.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
jojoortje kan de tt gewijzigd worden?
kom opquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee je gaat boeten voor je eigen fout.
Eindelijk bewijst hij eens zijn waardequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik check net ff teletekst, fuck yeah Uchebo
Ik heb Tedje nietquote:
Morgen komen mijn helden Braber, Bony in actiequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb Tedje niet
Tedje v.d Pavert, WAT een bazennaam
Ajax is namelijk de beste van heull de wereld. HEEUULL de wereld zeg ik je. Wat een mafketels.quote:
Sponsored by Eindhoven.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:44 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Ajax is namelijk de beste van heull de wereld. HEEUULL de wereld zeg ik je. Wat een mafketels.
Je was het aan het kijken? Zo ja, was het leuk kijken naar een leeg stadion zonder spelers?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat saai Atletico - Real, gelukkig nu echt voetbal
Zit aardig vol.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Je was het aan het kijken? Zo ja, was het leuk kijken naar een leeg stadion zonder spelers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |