Ik kijk de wedstrijden van mijn club in het stadion, de rest boeit me niet maar zo af en toe wil ik wel een leuke wedstrijd meepakken. Jij snapt het niet echt denk ik.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zei hij die niet eens wil/kan betalen om de wedstrijden op tv te kijken
maar jij bent fan van een amateurclub. Da's logisch.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik kijk de wedstrijden van mijn club in het stadion, de rest boeit me niet maar zo af en toe wil ik wel een leuke wedstrijd meepakken. Jij snapt het niet echt denk ik.
Jij ging toch weg?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik kijk de wedstrijden van mijn club in het stadion, de rest boeit me niet maar zo af en toe wil ik wel een leuke wedstrijd meepakken. Jij snapt het niet echt denk ik.
Natuurlijk snap ik dat. Maar sommige mensen hebben betere dingen te doen dan alleen maar in stadions zitten in het weekend*. Daarnaast beschouw ik mij echt niet als ekte PSV-supporter. Ik ben meer een fan ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je als PSV-supporter in het stadion hoort te zitten. Maar goed, denk dat 1% van de VBL-ers ongeveer een échte supporter is.
Zullen we het weer uitgebreid over de RvC van Ajax praten?quote:
Goeie. Je trolls zijn niet echt succesvol mang, sorry.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar jij bent fan van een amateurclub. Da's logisch.
Ga naar chatten.nl ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Koop hier je wedstrijdcodes voor ELquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de grootste troll.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Goeie. Je trolls zijn niet echt succesvol mang, sorry.
Dat mag. Poker je nog eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat. Maar sommige mensen hebben betere dingen te doen dan alleen maar in stadions zitten in het weekend*. Daarnaast beschouw ik mij echt niet als ekte PSV-supporter. Ik ben meer een fan ofzo.
*op fok zitten bijvoorbeeld
Mooie pass van Burnetquote:
Dat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef mrstylo het volgende:
WTF is dit.
Ik zie alleen prive shit.
ga naar een andere topic ofzo.
Ja, bij PSV.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bloodzeed bijvoorbeeld. Perfecte kwaliteit.
Die Burnet is wel een baas zeg, Ajax heeft hem laten gaan toch? Die speelt binnen een paar jaar bij een topclub.
Blind was ook baas bij grun.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bloodzeed bijvoorbeeld. Perfecte kwaliteit.
Die Burnet is wel een baas zeg, Ajax heeft hem laten gaan toch? Die speelt binnen een paar jaar bij een topclub.
Nope, gestopt toen ik een slechte streak had op 25NL. In de kerstvakantie weer rustig beginnen op 10NL denk. Hoop je te zien in het pokertopic tegen die tijd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik slinger straks Everest nog ff aan. Ben sinds kort weer een beetje begonnen. Maar voordeel is dat ik er nu niet meer van rond hoef te komen dus dat ik wat relaxter kan spelen. Speel jij nog?
Ik was je voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |