Tussen az en?!quote:
Niet. AZ wordt kampioen.quote:
Streak geeft ie hèquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Nu pas, heb je vertraging op je EL?!
Ok, zullen we de huldiging al houden tijdens kerst?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet. AZ wordt kampioen.
Helaas...
Ik denk het ook ja, AZ speelt gewoon zeer constant en zeer goed voetbalquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet. AZ wordt kampioen.
Helaas...
Welke gang?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Isaksson volgend jaar naar Groningen hoorde ik in de wandelgangen!
Dit is een uitspraak die je gedurende 90 minuten kan doen. Hopen PSV-ers nou niet dat die misselijkmakende Toivonen eens oprot? Het liefst als je er nog een zakcentje op kan verdienen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Nu pas, heb je vertraging op je EL?!
Wilt niet zeggen dat ze dat nog 6 maanden volhouden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja, AZ speelt gewoon zeer constant en zeer goed voetbal
Ik hoorde AC Milan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Isaksson volgend jaar naar Groningen hoorde ik in de wandelgangen!
Ik zou er nog maar geen tattoo van laten zetten ...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet. AZ wordt kampioen.
Helaas...
Kan me geen kerstbal schelenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ok, zullen we de huldiging al houden tijdens kerst?
Voor een zakcentje mag Isaksson zelfs weg.. Als Strootman maar blijft.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit is een uitspraak die je gedurende 90 minuten kan doen. Hopen PSV-ers nou niet dat die misselijkmakende Toivonen eens oprot? Het liefst als je er nog een zakcentje op kan verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |