Kroketquote:
Doordat die muur zover naar achter stond kon hij hem wel makkelijker inschieten. Daarnaast heeft die keeper een minder zicht op de bal.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Driesje schoot hem toch in de hoek zonder muur
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Groningen.
Maak er dan maar gelijk 10-0 van.
Lol! Nu je het zegt jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Als ik die Texeira zie moet ik telkens aan die gasten in de stad met die panfluiten denken..
Ah joh scheelt echt niet veel hoor. Als Groningen een vrije trap aan de andere kant krijgt zal de scheids geen andere regels hanterenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Doordat die muur zover naar achter stond kon hij hem wel makkelijker inschieten. Daarnaast heeft die keeper een minder zicht op de bal.
Competitievervalsing imo zo'n fout van de scheids.
Waarom? Tiendalli speelde niet lekker bij Feijenoord door de grote druk van het stadion. Bij Twente (ja, het is nog een subtopper) gaat het er wat gemoedelijker aan toe en kan hij meekomen met het niveau.quote:
Op last van afdeling ruimtelijke ordening van gemeente Eindhoven mocht elders geen muur neergezet worden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Doordat die muur zover naar achter stond kon hij hem wel makkelijker inschieten. Daarnaast heeft die keeper een minder zicht op de bal.
Competitievervalsing imo zo'n fout van de scheids.
Ik ookquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Voorbij, kan ik zo weer BF3 spelen.
Que?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op last van afdeling ruimtelijke ordening van gemeente Eindhoven mocht elders geen muur neergezet worden.
Nu klaar met je gezeur ?
Geweldig dat er weer duizenden mensen zaten te janken dat ze hem nooit weg hadden moeten doen, die gast kan er niks van.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:27 schreef Doublepain het volgende:
Kampioenschap gaat nu tussen psv, twente en az
Dat van jou was ook geen grapje dus?!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Que?
Als het is bedoelt als een grap: het is niet grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |