quote:
Utrecht, mooie stad achter de duinen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die Utrecht mannen moet het weer doen ofniet Paul?
Hij heeft grote voeten, kan hij niets aan doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:21 schreef De_kromme het volgende:
Die muur stond op 11 meter ofzo. Zo schiet ik hem er ook nog wel in ja.
Scheids verneukt de wedstrijd.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die Utrecht mannen moet het weer doen ofniet Paul?
Maakt niet uit, Driesje schoot hem toch in de hoek zonder muurquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:21 schreef De_kromme het volgende:
Die muur stond op 11 meter ofzo. Zo schiet ik hem er ook nog wel in ja.
Scheids verneukt de wedstrijd.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Als ik die Texeira zie moet ik telkens aan die gasten in de stad met die panfluiten denken..
Ik aan een pompstation.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Als ik die Texeira zie moet ik telkens aan die gasten in de stad met die panfluiten denken..
Viel wel tegen hoor. Maar hij kon inderdaad meekomen, Burnet steekt er imo wel een stuk bovenuit. Zo'n Tiendalli speelt ook wel aardig ineens bij een subtopper als Twente (i.t.t. tot de grote druk bij Feijenoord), dat had Blind dus ook..quote:
Voetballen die ook bij Groningen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ja, en misschien heeft Burnet dat ook wel?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Viel wel tegen hoor. Maar hij kon inderdaad meekomen, Burnet steekt er imo wel een stuk bovenuit. Zo'n Tiendalli speelt ook wel aardig ineens bij een subtopper als Twente (i.t.t. tot de grote druk bij Feijenoord), dat had Blind dus ook..
Serieus ga weg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Viel wel tegen hoor. Maar hij kon inderdaad meekomen, Burnet steekt er imo wel een stuk bovenuit. Zo'n Tiendalli speelt ook wel aardig ineens bij een subtopper als Twente (i.t.t. tot de grote druk bij Feijenoord), dat had Blind dus ook..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |