Tussen az en?!quote:
Niet. AZ wordt kampioen.quote:
Streak geeft ie hèquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Nu pas, heb je vertraging op je EL?!
Ok, zullen we de huldiging al houden tijdens kerst?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet. AZ wordt kampioen.
Helaas...
Ik denk het ook ja, AZ speelt gewoon zeer constant en zeer goed voetbalquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet. AZ wordt kampioen.
Helaas...
Welke gang?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Isaksson volgend jaar naar Groningen hoorde ik in de wandelgangen!
Dit is een uitspraak die je gedurende 90 minuten kan doen. Hopen PSV-ers nou niet dat die misselijkmakende Toivonen eens oprot? Het liefst als je er nog een zakcentje op kan verdienen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Nu pas, heb je vertraging op je EL?!
Wilt niet zeggen dat ze dat nog 6 maanden volhouden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja, AZ speelt gewoon zeer constant en zeer goed voetbal
Ik hoorde AC Milan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Isaksson volgend jaar naar Groningen hoorde ik in de wandelgangen!
Ik zou er nog maar geen tattoo van laten zetten ...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet. AZ wordt kampioen.
Helaas...
Kan me geen kerstbal schelenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ok, zullen we de huldiging al houden tijdens kerst?
Voor een zakcentje mag Isaksson zelfs weg.. Als Strootman maar blijft.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit is een uitspraak die je gedurende 90 minuten kan doen. Hopen PSV-ers nou niet dat die misselijkmakende Toivonen eens oprot? Het liefst als je er nog een zakcentje op kan verdienen.
Kan hij geen ban krijgen als PSV speelt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit is een uitspraak die je gedurende 90 minuten kan doen. Hopen PSV-ers nou niet dat die misselijkmakende Toivonen eens oprot? Het liefst als je er nog een zakcentje op kan verdienen.
*zegt afspraak met tattoo man af*quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou er nog maar geen tattoo van laten zetten ...
Wedden?quote:
Ik wil wel wedden hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wedden?
Ergens gun ik het Verbeek ook wel
Kratje bier?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil wel wedden hoor. Maar met nog 21 wedstrijden te gaan...AZ gaat wel meer verliezen 2e seizoenhelft. Trust me.
Elke keer weer zit die Toivonen te zuigen, iedereen vindt het een vervelend ventje en elke wedstrijd maakt hij wel een achterbakse overtreding/opmerking. Zo iemand moet je niet in je team willen hebben, volgens mij zijn er ook genoeg PSV-supporters die hem liever kwijt dan rijk zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan hij geen ban krijgen als PSV speelt?
Irritante gast.
Iddquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef mrstylo het volgende:
Al gaat Matavz nog 10x missen:
Matavz
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Elke keer weer zit die Toivonen te zuigen, iedereen vindt het een vervelend ventje en elke wedstrijd maakt hij wel een achterbakse overtreding/opmerking. Zo iemand moet je niet in je team willen hebben, volgens mij zijn er ook genoeg PSV-supporters die hem liever kwijt dan rijk zijn.
En leer er maar mee leven dat niet iedereen op dit forum pro-PSV is. Ik zou zeggen: pak je kans en ga de discussie aan. Als je alleen maar lofzang over PSV wilt horen tieft je maar op naar het PSV-forum. Zal er vast wel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |