Toivonenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Elke keer weer zit die Toivonen te zuigen, iedereen vindt het een vervelend ventje en elke wedstrijd maakt hij wel een achterbakse overtreding/opmerking. Zo iemand moet je niet in je team willen hebben, volgens mij zijn er ook genoeg PSV-supporters die hem liever kwijt dan rijk zijn.
En leer er maar mee leven dat niet iedereen op dit forum pro-PSV is. Ik zou zeggen: pak je kans en ga de discussie aan. Als je alleen maar lofzang over PSV wilt horen tieft je maar op naar het PSV-forum. Zal er vast wel zijn.
Ik wil die shit die jij ook gebruikt dude. Je praat echt zoveel onzin dat iedereen irritant begint te vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Elke keer weer zit die Toivonen te zuigen, iedereen vindt het een vervelend ventje en elke wedstrijd maakt hij wel een achterbakse overtreding/opmerking. Zo iemand moet je niet in je team willen hebben, volgens mij zijn er ook genoeg PSV-supporters die hem liever kwijt dan rijk zijn.
En leer er maar mee leven dat niet iedereen op dit forum pro-PSV is. Ik zou zeggen: pak je kans en ga de discussie aan. Als je alleen maar lofzang over PSV wilt horen tieft je maar op naar het PSV-forum. Zal er vast wel zijn.
Hoezo stond Berg erin? Die was gehuurd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:35 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Als we Matavz niet hadden stond wss Berg er nu in.. Dan zie ik liever een Matavz die hard werkt en niet genoeg passes krijgt.
Berg heeft veel meer potentie dan Matavz. Die speelde veel, maar dan ook veel sterker bij Groningen. Jammer voor jullie dat hij meteen naar het buitenland ging, niet goed voor hem geweest.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:35 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Als we Matavz niet hadden stond wss Berg er nu in.. Dan zie ik liever een Matavz die hard werkt en niet genoeg passes krijgt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heerlijk potje tot nu toe.
Strootman is écht eende baas
Berg heeft meet potentie, maar jij weet niet eens waar hij speelt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Berg heeft veel meer potentie dan Matavz. Die speelde veel, maar dan ook veel sterker bij Groningen. Jammer voor jullie dat hij meteen naar het buitenland ging, niet goed voor hem geweest.
Waar zit hij nu eigenlijk?
Ik was die vent al bijna weer vergeten...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:35 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Waar zeg ik dat hij niet goed is? Natuurlijk is hij goed, maar met zijn vervelende trekjes haalt hij wel het team naar beneden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toivonen is gewoon goed, accepteer het
En dan laten ze spelers als Maher en Assaïdi links liggen. Willen ze wel beter worden? ;')quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:37 schreef Smoofie het volgende:
Chelsea heeft interesse in Van Wolfswinkel en...hier komt 'ie... Mertens
Net Ballotelli, geen emotie, als hij volgende week een winkelcentrum kapot schiet verbaasd het me niks.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:38 schreef Zorro het volgende:
Als Matavz mist, lijkt het of hij, nou ja, mist. Bij de missers van Berg vorig jaar kreeg je het idee dat hij het expres deed, zo erg.
Elke keer weer zit die Kromme te zuigen, iedereen vindt het een vervelend ventje en elke wedstrijd maakt ie weer tig waardeloze comments in het live topic. Zo iemand moet je niet op je forum willen hebben, volgens mij zijn er genoeg fokkers die hem liever kwijt dan rijk zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Potentie hoef je ook niet te bepalen op het heden, misschien snap je niet zo goed wat het woord inhoudt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Berg heeft meet potentie, maar jij weet niet eens waar hij speelt?
Je had vroeger zo'n speler van Feijenoord/Feyenoord (Speelde bij beide teams) die ook zulke dingen deed. Hij was heel erg goed, goh, hoe heette hij ook weer...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij niet goed is? Natuurlijk is hij goed, maar met zijn vervelende trekjes haalt hij wel het team naar beneden.
Kan je beter een teamspeler neerzetten met iets minder kwaliteiten imo.
Welke vervelende trekjes? Noem eens een paar en niet van vorig seizoen!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij niet goed is? Natuurlijk is hij goed, maar met zijn vervelende trekjes haalt hij wel het team naar beneden.
Kan je beter een teamspeler neerzetten met iets minder kwaliteiten imo.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef Geo3kant het volgende:
Toivonen speelt goed, al weken lang, in dienst van het team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |