SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
Kloptquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat is volgens mij alleen leuk voor mensen die menselijk gedrag bestuderen ofzo.
Pics or u no tell truthquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:05 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb connecties in de stewardessen scene
Zometeen weer een Turks en Portugees toestel, ik zal vragen of ik pics mag maken voor Fernandes.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kentuckyfriday. Ik ben ook moe wel.
[..]
Geen sexy stewardessen vandaag?
Mijn buurvrouw is stewardess en ik heb een tijdje met een band gerepeteerd waarvan de zangeres zo'n opleiding aan het doen isquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zometeen weer een Turks en Portugees toestel, ik zal vragen of ik pics mag maken voor Fernandes.
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Het ergste is dat ik het net nog serieus zat te overwegen.
Niet helemaal waar. Maar ik hang wel een verhaal op over hoe een mattie van me niet wilt geloven dat Turkse meisjes spang zijn en ik dus bewijs nodig heb.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè. Je ziet die sma's toch nooit meer.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Maar ik hang wel een verhaal op over hoe een mattie van me niet wilt geloven dat Turkse meisjes spang zijn en ik dus bewijs nodig heb.
Ik ben de neef van jouw buurmans vriend.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoe cool is dit: Mijn vriendin is het buurmeisje van dWc! Hoe klein is amsterdam wel niet!
I'd do y'all bothquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoe cool is dit: Mijn vriendin is het buurmeisje van dWc! Hoe klein is amsterdam wel niet!
Ik staar je altijd na wanneer je langsloopt. Waar vertel ik echter niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik bekijk je altijd in de douche.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik staar je altijd na wanneer je langsloopt. Waar vertel ik echter niet.
Ik bekijk jou als je sjoco bekijkt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik bekijk je altijd in de douche.
Je denkt dat ik dat niet weet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik bekijk je altijd in de douche.
Ik woon ook bijna in Brabant heur. En Gridje ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:55 schreef aight1 het volgende:
Ik voel me afgezonderd hier zo in het verre zuiden.
Oja, Krioro en Maisnon ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik woon ook bijna in Brabant heur. En Gridje ook.
Verhuis naar de bewoonde wereld.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:55 schreef aight1 het volgende:
Ik voel me afgezonderd hier zo in het verre zuiden.
Ja dat begint een beetje saai te worden, pak de volgende x je leuter maar vastquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je denkt dat ik dat niet weet?Waarom denk je dat ik me altijd zo overdreven erotisch en lang in zeep?
Mattieee Eindhoven is mooiste stad van Nederland, die kan je niet zomaar verlaten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Verhuis naar de bewoonde wereld.
Eindhoven CS:quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mattieee Eindhoven is mooiste stad van Nederland, die kan je niet zomaar verlaten.
Die van ons is een radio, die van jullie een kasteel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eindhoven CS:
[ afbeelding ]
Amsterdam CS:
[ afbeelding ]
Wat een viespeuk, dit meisje.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat begint een beetje saai te worden, pak de volgende x je leuter maar vast
Het is dat er Eindhoven op de onderste foto staat, anders dacht ik een stad in Rusland of India ofzoquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:09 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je niet in Amsterdam he?
Ik was paar maanden geleden pas voor 't eerst in die kerk geweest, in de 21 jaar dat ik hier woonquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:11 schreef Maisnon het volgende:
Eindhoven vind ik niet zo mooi, en ik heb er jaren gestudeerd
Het heeft wel zo z'n plekjes maar..
Zelfde met Amsterdam hoor, dat vind ik dan weer too much
Maar die bouwstijl vind ik dus wel heel mooi, van Amsterdam CS. Die architect heeft trouwens ook gebouwen in Eindhoven![]()
[ afbeelding ]
Die sowieso
Nice tochquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is dat er Eindhoven op de onderste foto staat, anders dacht ik een stad in Rusland of India ofzo.
Fap materiaal bedoel je?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat een viespeuk, dit meisje.
Goed Fernandes materiaal dus.
Dat zeg ik toch?quote:
Het is weekend en het is avond, wat had je dan verwacht? Ga teefjes hosselen, doe het voor Fernandes.quote:
Mja iedereen met wie ik normaal chill heeft keihard afgehaakt vandaag. Dus nu zit ik hier eenzaam te gamen and it's booooringquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is weekend en het is avond, wat had je dan verwacht? Ga teefjes hosselen, doe het voor Fernandes.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:23 schreef Juminelle het volgende:
Eindhoven is echt de kutste stad waar ik ooit geweest ben trouwens.
Eigenlijk Zwolle, maar uit Zwolle komt tenminste nog goede muziek.
quote:
Hm, klopt. Al vind ik Fresku wel wat eentonig worden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gaat niet om wie beter is, gaat erom dat hij ook goed is.
Ik ooook. Maar ik heb wijn op, en op de een of andere manier word ik van wijn zwaar geil ofzo en dat is echt hinderlijkquote:Op
zaterdag 26 november 2011 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Thuis.
Geen energie.
Dan maar de nerd uithangen.![]()
Hoe was je reünie?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, klopt. Al vind ik Fresku wel wat eentonig worden.
[..]
Ik ooook. Maar ik heb wijn op, en op de een of andere manier word ik van wijn zwaar geil ofzo en dat is echt hinderlijk![]()
En nu ga ik ook de nerd uithangen want ik moet nog steeds Saints Row gaan spelen
Dope! De grootste nerds uit m'n klas smoken nu opeens dagelijks enzo, en iedereen was nog steeds zeeer tof!quote:
Haha nicenicequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dope! De grootste nerds uit m'n klas smoken nu opeens dagelijks enzo, en iedereen was nog steeds zeeer tof!
Gelijk afspraken gemaakt voor de volgende keer
Niet eens.quote:
Note to self: Genoeg wijn in slaan voor eventuele Fernandesmeets.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:27 schreef Juminelle het volgende:
Ik ooook. Maar ik heb wijn op, en op de een of andere manier word ik van wijn zwaar geil ofzo en dat is echt hinderlijk![]()
Skyrimquote:Op zaterdag 26 november 2011 06:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet eens.
[..]
Note to self: Genoeg wijn in slaan voor eventuele Fernandesmeets.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:09 schreef Posucice het volgende:
Fresku + Teemong
Wat een koningskoppel, wanneer krijgen die eens een oscar?
Euuuh die is herkenbaar man. Veel te vroeg wakker worden wanneer brak, en vervolgens niet meer in slaap kunnen vallen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben verdomme al bijna een uur wakker. Brak Obama² met een kop als een botsauto
.
Komt door die reclames, of niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 07:51 schreef tliciouz het volgende:
En die quote heb ik geen eens gelezen, nice. Dan kom ik ook even naar de meet. Dat heb ik altijd met jillz
quote:Op zaterdag 26 november 2011 06:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet eens.
[..]
Note to self: Genoeg wijn in slaan voor eventuele Fernandesmeets.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat voor cake?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Weet ik nog niet. Ik moet nog boodschappen doen, maar ik ben te lui om me aan te kledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat voor cake?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Jij houd wel van cakejes bakken hè, paar topics terug ookal zo'n foto van je cakes met 1 meter dikke laag glazuurquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik moet nog boodschappen doen, maar ik ben te lui om me aan te kleden
quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij houd wel van cakejes bakken hè, paar topics terug ookal zo'n foto van je cakes met 1 meter dikke laag glazuur
Jaa same here hehe, alleen geen cake/taarten want ik ben niet zo'n zoetekauwquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]Klopt. Ik bak/kook bijna elke dag van alles, want eten
Get off your ass and get at it.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik moet nog boodschappen doen, maar ik ben te lui om me aan te kleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wat staat precies strak?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat staat precies strak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
breng mij ook even wat,quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ontbijten met een bak gebakken garnalen van de markt.
Looks goodquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt maar zo door de hoek van de camera.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hoe kan je garnalen lekker vinden, maar een stuk gebakken vis nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
breng mij ook even wat,
garnalen
BK, echt jaren niet geweestquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Looks goodik zit nu aan een long chicken.
Nee zonderquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe kan je garnalen lekker vinden, maar een stuk gebakken vis niet.
[..]
BK, echt jaren niet geweest. Wel met kaas toch?
How am I supposed to know?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind juist andersom, garnalen zijn smerigquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lust je geen enkele vis? Groot verschil tussen haring, zalm en botervis bijvquote:
Iets leuks gekocht?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mn loon uitgeven. Ben en blijf een meisje.
Nieuwe zwarte skinny, 2 jasjes/blazers, geurtje, en nieuwe hakjes want die had ik nog niet genoegquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Get off your ass and get at it.Bring me someSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toe maar toe maar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nieuwe zwarte skinny, 2 jasjes/blazers, geurtje, en nieuwe hakjes want die had ik nog niet genoeg
Nice! Foto's van de hakjes?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nieuwe zwarte skinny, 2 jasjes/blazers, geurtje, en nieuwe hakjes want die had ik nog niet genoeg
Garnalenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
JAquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:57 schreef krioro het volgende:
Spang Makandra hoor ik goede dingen over, is dat wat, Amsterdammers?
Ewaquote:
Zag 'm gisteren voor het eerst, eerste wat ik dacht was 2 skinny ass weed smokin' niggaz unitedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Haha yeah.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
JA!! Fucking druk altijd (zegt genoeg toch), ik haal daar ook meestal af. ´t Is wel echt klein/krap, dus je zit als je pech hebt in elkaars saoto-soep te lepelen zowat mocht je niet afhalen
.
[..]
Ewa.
[..]
Zag 'm gisteren voor het eerst, eerste wat ik dacht was 2 skinny ass weed smokin' niggaz united![]()
.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:32 schreef o.us het volgende:
Progressie is sinds vandaag mijn derde naamJe word een beer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Progressie is sinds vandaag mijn derde naambrede boi alleszSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck your ethnicity, nigga.
Ja ziet er aardig kek uit ja! Beter.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:38 schreef o.us het volgende:
Dan nog te bedenken dat ik vorig jaar te veel overgewicht had. Dit lichaam wil ik nooit meer kwijt.
Hehe, mooi. Zal kijken of ik nog er nog op tijd ben, misschien snel afhalen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
JA!! Fucking druk altijd (zegt genoeg toch), ik haal daar ook meestal af. ´t Is wel echt klein/krap, dus je zit als je pech hebt in elkaars saoto-soep te lepelen zowat mocht je niet afhalen
.
Progressie is sinds vandaag mijn derde naamGoed bezig man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.quote:Iedereen gaat stappen vanaaf?
full stops and exclamation marks
Ken veel mensen die er heen gaan. Ga je ook aan de ketamine?quote:
Nope.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Ken veel mensen die er heen gaan. Ga je ook aan de ketamine?
Vanavond wordt het blokken voor mij, ben voor de compensatie gisteren uitgegaan.
Mooi! Ik wil eigenlijk ook nog mooie suede pumps, of laarzen, of beidenquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha yeah.![]()
Oh en voor de lady's die foto's wouden van mijn heels. Het zijn gewoon simpele zwarte suede, vergelijkbaar met deze foto, alleen iets kleinere heel. Ik had echt al elk kleurtje behalve mooie zwarte.
[ afbeelding ]
Wat studeer je?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Ken veel mensen die er heen gaan. Ga je ook aan de ketamine?
Vanavond wordt het blokken voor mij, ben voor de compensatie gisteren uitgegaan.
Ja vind suede toch altijd net wat mooier dan leer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mooi! Ik wil eigenlijk ook nog mooie suede pumps, of laarzen, of beiden.
En o.us ziet er goed uit man! Borstspieren allesgoed bezig
Ik zit nu op m'n tel. Zal straks wel foto's plaatsen.quote:
quote:
Ik woonde in Arnhem. Sinds kort weer in mijn oude woonplaats. Blijf wel in Arnhem slapen daarna, lekker dichtbij.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zit nu op m'n tel. Zal straks wel foto's plaatsen.
[..]Je woont in Arnhem? Of ga je er gewoon heen vanwege Qlimax? Je pumps zijn mooi trouwens
IBMS op de Hogeschool Rotterdam.quote:
Ik zou echt afhalen, je zit serieus hutje mutje andersquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:42 schreef krioro het volgende:
Hehe, mooi. Zal kijken of ik nog er nog op tijd ben, misschien snel afhalen.
Parkeren dichtbij OT301 (Overtoom) zal wel niet lukken hè?
Nice, ik wil Algemene Economie gaan doen aan de UvAquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:59 schreef o.us het volgende:
Thanks voor de complimenten, als ik naar foto's van vorig jaar kijk kijk ik echt mijn ogen uit
.
[..]
IBMS op de Hogeschool Rotterdam.
Progressie is sinds vandaag mijn derde naamheb je transformatie foto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik heb gehoord dat afgestudeerde economen veel one-night-stands hebben. Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:00 schreef Posucice het volgende:
[..]
Nice, ik wil Algemene Economie gaan doen aan de UvA
Ik heb 't niet echt bijgehouden dmv foto's maar ff een bijpassend fototje zoeken van vorig jaar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb je transformatie foto's?
Maar jij hebt sowieso gewoon een slank postuur toch, of niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:03 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben ook wat meer bezig met fitness enzo, maar ik houd dat niet vol.Na een paar dagen goed bezig te zijn geweest zit ik weer op de bank met ben en jerry's.
Ik ben zo'n type die echt enorm veel kan eten en maar een beetje bijkomtquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:03 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben ook wat meer bezig met fitness enzo, maar ik houd dat niet vol.Na een paar dagen goed bezig te zijn geweest zit ik weer op de bank met ben en jerry's.
Meer info is hier nodig.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope.Eerst deed ik wel af en toe een pilletje maar dat is de laatste keer behoorlijk fout gegaan dus durf dat niet echt meer aan.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben zo'n type die echt enorm veel kan eten en maar een beetje bijkomt.
Meso 4 ever <3
Haha, een lijntje zoals Juminelle zou ik nooit krijgen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar jij hebt sowieso gewoon een slank postuur toch, of niet?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Meer info is hier nodig.
[..]
Ik weet niet wat het was, of slecht spul of dat ik niet lekker in mijn vel zat maar ik begon te trippen, kei hard janken, niet meer weten waar ik was, etc. Daarna nog 3 dagen non stop lopen kotsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, een lijntje zoals Juminelle zou ik nooit krijgen.Alles is ''normaal'' maar ga je vanaf mijn zij naar mijn heupen word het 10x zo breed. Heel leuk die vrouwelijke vormen maar broeken kopen is een ramp;.
Klinkt niet als mdma. Goed oppassen waar je je spul vandaan haalt meisjequote:Op zaterdag 26 november 2011 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het was, of slecht spul of dat ik niet lekker in mijn vel zat maar ik begon te trippen, kei hard janken, niet meer weten waar ik was, etc. Daarna nog 3 dagen non stop lopen kotsen.
Lijkt me sterk dat het slecht spul was, gekregen van een van mijn goede vrienden die het op dezelfde avond ook heeft gebruikt en nergens last van heeft gehad. Normaal is het ook altijd goed gegaan, dit was wel een afschrik moment.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Klinkt niet als mdma. Goed oppassen waar je je spul vandaan haalt meisje
Als je goed zoekt vind je in de klb sc nog een bikini pic van me.quote:
Damnquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het was, of slecht spul of dat ik niet lekker in mijn vel zat maar ik begon te trippen, kei hard janken, niet meer weten waar ik was, etc. Daarna nog 3 dagen non stop lopen kotsen.
Ja, daar heb ik toch niks aan!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je goed zoekt vind je in de klb sc nog een bikini pic van me.
Dat heb ik nog nooit gedaan weet je dat? Maar sowieso rook ik ook niet maybe daarom.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Damn. Ben sowieso niet van de middelen, maar als ik er ergens suf of raar van moeten worden is het of een sterke waterpijp (moet toch mijn Arabische roots hoog houden) of batra
.
Ja zelfs ik kan hem niet terugvinden, heb elke zoek optie al geprobeerd. Vervelend.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe gaan we dat ooit vinden. Hier posten die hap
.
Ik rook ook niet maar waterpijp wel. IsWas standaard in het weekend met vriendenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan weet je dat? Maar sowieso rook ik ook niet maybe daarom.
Heb je het misschien gecombineerd met iets anders dan? Of toevallig aan de medicatie op dat moment?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het slecht spul was, gekregen van een van mijn goede vrienden die het op dezelfde avond ook heeft gebruikt en nergens last van heeft gehad. Normaal is het ook altijd goed gegaan, dit was wel een afschrik moment.
Verkapte "Ik wil het eigenlijk niet laten zien"-post.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja zelfs ik kan hem niet terugvinden, heb elke zoek optie al geprobeerd. Vervelend.
Haha oke, ik heb er wel een voor de sier op mijn kamer staan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik rook ook niet maar waterpijp wel. IsWas standaard in het weekend met vrienden.
Nieuwe maken dan, daar is het toch al het seizoen voorquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja zelfs ik kan hem niet terugvinden, heb elke zoek optie al geprobeerd. Vervelend.
Heb ik één keer gedaan met appeltabak, smaakte niet echt lekker eigenlijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik rook ook niet maar waterpijp wel. IsWas standaard in het weekend met vrienden.
Medicatie zou best kunnen, zou het me alleen niet meer kunnen herinneren. Ik vind het ook vreemd, want normaal nooit eerder van xtc zulke dingen gehad.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:17 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb je het misschien gecombineerd met iets anders dan? Of toevallig aan de medicatie op dat moment?
Ik heb dit nog nooit gehoord van xWas het geen 2c- soort ofzo? Daar word je wel misselijk van namelijk.
Het zijn ook geen gebruikelijke verschijnselen bij xtc.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Medicatie zou best kunnen, zou het me alleen niet meer kunnen herinneren. Ik vind het ook vreemd, want normaal nooit eerder van xtc zulke dingen gehad.
Found. Buikje is nu wat minder.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Verkapte "Ik wil het eigenlijk niet laten zien"-post.
Daten?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Found. Buikje is nu wat minder.
[KLB SC] Cough Syrup Remix in deze bitch.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Found. Buikje is nu wat minder.
[KLB SC] Cough Syrup Remix in deze bitch.
Deze manquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat soort buikjes vind ik juist het lekkerst bij een chick![]()
.
Ik heb juist totaaal geen lijntje momenteel. Begin een beetje een fatty te worden voor mijn doenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, een lijntje zoals Juminelle zou ik nooit krijgen.![]()
Geen lijntje zegt ze, je bent prachtig!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb juist totaaal geen lijntje momenteel. Begin een beetje een fatty te worden voor mijn doen![]()
Mooi lichaam heb je
Wanneer maak jij een soortgelijke picquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb juist totaaal geen lijntje momenteel. Begin een beetje een fatty te worden voor mijn doen![]()
Mooi lichaam heb je
Done deal o.us!quote:
Awquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen lijntje zegt ze, je bent prachtig!
Heb ik er 930092384290384839 van. Ik ga 't alleen niet op FOK! posten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wanneer maak jij een soortgelijke pic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:47 schreef Juminelle het volgende:
Zometeen een film kijken en alvast indrinken met wat vrienden
Oh leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zulke avondjes zijn het leukste. En wat ziet je huis er mooi uit!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:45 schreef Juminelle het volgende:
Heb ik er 930092384290384839 van. Ik ga 't alleen niet op FOK! posten.Mag ook via PM, DM, email, ping, whatsapp, postduif, rooksignaal of telegram hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:47 schreef Juminelle het volgende:
Zometeen een film kijken en alvast indrinken met wat vrienden
Goede zaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ambiance aanwezig alles
.
Mijn vader is best bekend in de Rotterdamse restaurantwereld dus korting kan ik altijd regelen.quote:
Gewoon mijn stylo zetten, shirt er over heen dragen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Bikini pics van jezelf op Fok zetten gaat me toch iets te ver
Het was nou ook niet om met mezelf te pronken ofzo zoals in s&g ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Bikini pics van jezelf op Fok zetten gaat me toch iets te ver
Ja dat dusquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Gewoon mijn stylo zetten, shirt er over heen dragen.
Nee maar zo komt t wel over omdat het niet alleen je buik is maar ook je benen+borstenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was nou ook niet om met mezelf te pronken ofzo zoals in s&g ofzo.
Als je nou dikke borsen hebt, slank, dik of gespierd bent, dat merk je toch aan de shirt.quote:
Snap ik, maar als je het topic had doorgelezen ging het over dik/dun etc. En nu zie je ook meteen het geheel plaatje. Maar goed had hem ook niet voor niets in een spoiler gezet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar zo komt t wel over omdat het niet alleen je buik is maar ook je benen+borstenNo offense.
Inderdaad. Samen met vrienden chillen, eten, drinken, smoken, gamen en films kijkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh leuk!Zulke avondjes zijn het leukste. En wat ziet je huis er mooi uit!
Maar ik verveel me nou ook weer niet zo erg dat ik dat hele topic ging doorlezenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Snap ik, maar als je het topic had doorgelezen ging het over dik/dun etc. En nu zie je ook meteen het geheel plaatje. Maar goed had hem ook niet voor niets in een spoiler gezet.
Maar je eigen foto van daarnet is natuurlijk geheel geoorloofdquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je nou dikke borsen hebt, slank, dik of gespierd bent, dat merk je toch aan de shirt.
Bikinipics of ontblote torsopics op Facebook vind ik ook not done.
Zulke avondjes zijn meestal nog leuker dan stappen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Inderdaad. Samen met vrienden chillen, eten, drinken, smoken, gamen en films kijken![]()
Thanks! Heb alles nu wel even anders gezet dan normaal zodat iedereen er makkelijk bij kan
NIET IEDEREEN HOEFT MIJN TEPELS OF BUIKHAAR TE ZIENquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ik verveel me nou ook weer niet zo erg dat ik dat hele topic ging doorlezen
Maar je hebt wel een mooi buikje tho
[..]
Maar je eigen foto van daarnet is natuurlijk geheel geoorloofd!
MAAR EEN BEHAARSE TORSO IS AANTREKKELIJK! Dan zien we de oer-aap in je beter!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:55 schreef o.us het volgende:
[..]
NIET IEDEREEN HOEFT MIJN TEPELS OF BUIKHAAR TE ZIEN!
Wat een nerds.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zulke avondjes zijn meestal nog leuker dan stappen.Niemand van mijn vriendinnen gamed
Klopt! Mijn vriendinnen gamen ook niet, m'n vrienden daarentegen wel allemaalquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zulke avondjes zijn meestal nog leuker dan stappen.Niemand van mijn vriendinnen gamed
M'n sneeuwuil is onderwegquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ook via PM, DM, email, ping, whatsapp, postduif, rooksignaal of telegram hoor.
En ik?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt! Mijn vriendinnen gamen ook niet, m'n vrienden daarentegen wel allemaal
[..]
M'n sneeuwuil is onderweg!
Sorry, leg dit eens even uit aan een leek?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb ineens zin om te Kingsen. Dat moeten we doen op de Fernandes-meet! [ afbeelding ]
Meh, ik vind het ontharen er van zo gayquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
MAAR EEN BEHAARSE TORSO IS AANTREKKELIJK! Dan zien we de oer-aap in je beter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Iets met blue curaçao ofzo?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:56 schreef J-Style. het volgende:
Wat zijn dat voor een drankjes juminelle?
Klopt. Blue Lagoonquote:
Je hebt nooit Harry Potter gekekenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sneeuwuil. Wtf
! Hahaha!
edit: Oh wacht, dat bestaat echt.
M'n sneeuwuil kan niet naar twee plaatsen tegelijk natuurlijk. Jij bent daarna aan de beurt.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Meh, ik vind het ontharen er van zo gay.
Hehe typisch mannen, als er een beetje pijn bij komt kijken staan ze allemaal te gillen als wijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry, leg dit eens even uit aan een leek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een ziekelijk leuk drankspel, wat alleen maar moeilijker en grappiger wordt naarmate men de alcoholische versnaperingen erin knalt. Beste avonden mee gehad
.
Nee, ik haat dat soort shitquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:59 schreef Juminelle het volgende:
Je hebt nooit Harry Potter gekeken?
. Netals Lord of the Rings enzo
.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ah dat is altijd wel leuk ja. Wel met shotjes in plaats van bier danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een ziekelijk leuk drankspel, wat alleen maar moeilijker en grappiger wordt naarmate men de alcoholische versnaperingen erin knalt. Beste avonden mee gehad
.
Harry Potter mang!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sneeuwuil. Wtf
! Hahaha!
edit: Oh wacht, dat bestaat echt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Dat plassen zal lekker gaan bij mij.. Ik moet zeiken als een paard van drankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een ziekelijk leuk drankspel, wat alleen maar moeilijker en grappiger wordt naarmate men de alcoholische versnaperingen erin knalt. Beste avonden mee gehad
.
[..]
Nee, ik haat dat soort shit. Netals Lord of the Rings enzo
.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:02 schreef Sinji het volgende:
Spoiler:Helemaal niet!1!!111¡¡SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Dat sowieso, minstens 2 goede oude vrienden Johnny Walker en Jack Daniels uitgenodigdquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:00 schreef Juminelle het volgende:
Ah dat is altijd wel leuk ja. Wel met shotjes in plaats van bier dan
Dit inderdaad. Minpuntje dWc!quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat plassen zal lekker gaan bij mij.. Ik moet zeiken als een paard van drank
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Minpuntje dWc!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Brr whiskey, geef mij maar vodka dan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat sowieso, minstens 2 goede oude vrienden Johnny Walker en Jack Daniels uitgenodigd.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Minpuntje dWc!SorrêhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ed Hardy swag wel
.
Als je de goede kaart pakt mag je gaan pissenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat plassen zal lekker gaan bij mij.. Ik moet zeiken als een paard van drank.
Precies! Alleen ben ik fucking slecht in dat spel, want ik zeg telkens die verboden woordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat sowieso, minstens 2 goede oude vrienden Johnny Walker en Jack Daniels uitgenodigd.
Heerlijk! Maar dan moet er ook wel een Fernandesmeet komen. teveel toffe mensen hierquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sorrêh. Ed Hardy swag wel
.
[..]
Als je de goede kaart pakt mag je gaan pissen.
Johnny 'n cokequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:07 schreef o.us het volgende:
Ik zag ooit iemand een Johnny Walker mix bestellen met cola.
Vanilla Vodka en Fernandes is een afrader. Sayin' just in casequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Brr whiskey, geef mij maar vodka dan.
Sowieso moet je whisky niet mixen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:07 schreef o.us het volgende:
Dat was een mix waar ik al nooit op gekomen zou zijn maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vanilla Vodka en Fernandes is een afrader. Sayin' just in case
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Brr whiskey, geef mij maar vodka dan.
Quoted for the team-up met Chocolatebear, als iemand niet oplet kan je diegene makkelijk lam voerenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies! Alleen ben ik fucking slecht in dat spel, want ik zeg telkens die verboden woorden
Whiskey is puur het beste, maar vodka (Absolut) altijd beterquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:07 schreef o.us het volgende:
Ik ook niet, resulteert ook sneller in kotspartijen als je gaat liggenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pure sterke drank![]()
. Ik kan d'r niet tegen op één of andere manier (die smaak).
Is perfect bij een hot choco met slagroom op een koude winternachtquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Vanilla Vodka? Brr wist niet eens dat dat bestond. Lijkt me:
Sowieso dat ik als eerste lam ben danquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Quoted for the team-up met Chocolatebear, als iemand niet oplet kan je diegene makkelijk lam voeren [ afbeelding ].
Hey, nog een date potentieel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso moet je whisky niet mixen.
Hoeveel donnies wed je er op?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso dat ik als eerste lam ben dan
Je mag in m'n kledingkast slapen als het niet zo is.quote:
Daarom hou ik ook liever van bier tegenwoordig, mijn zuiptempo ligt erg hoog (liefst at ik biertjesquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, resulteert ook sneller in kotspartijen als je gaat liggen
Maakt niet uit, ik heb mezelf bijgeschoold tot dr. Philuponia (hardop uitsprekenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso dat ik als eerste lam ben dan
Dat heb ik ook. Na 3 glaasjes sterke drank kan ik beter al omkeren naar huis.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom hou ik ook liever van bier tegenwoordig, mijn zuiptempo ligt erg hoog (liefst at ik biertjes), dat pakt nooit zo goed uit met sterke drank op één of andere manier
.
[..]
Maakt niet uit, ik heb mezelf bijgeschoold tot dr. Philuponia (hardop uitspreken)
.
Ik kan er wel goed tegen maar als ik eenmaal zuip dan zit er geen rem meer opquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je mag in m'n kledingkast slapen als het niet zo is.
Trouwens nevermind. Ik weet niet hoe goed jullie tegen drank kunnen![]()
Quoted voor later. Kan van pas komen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je mag in m'n kledingkast slapen als het niet zo is.
Trouwens nevermind. Ik weet niet hoe goed jullie tegen drank kunnen![]()
Ik ben echt nog nooit agressief geworden van drank, tenzij in het zeldzame geval ik moet opkomen voor vrienden of als iemand je echt lastig valt ofzo. Als ik dronken of high ben waardeer ik alles en iedereen juistquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan er wel goed tegen maar als ik eenmaal zuip dan zit er geen rem meer opEn dan word ik een beetje irritant, of geil, of moe, of agressief.
Yeah me to. Ik vind iedereen lief en aardig.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben echt nog nooit agressief geworden van drank, tenzij in het zeldzame geval ik moet opkomen voor vrienden of als iemand je echt lastig valt ofzo. Als ik dronken of high ben waardeer ik alles en iedereen juist.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yeah me to. Ik vind iedereen lief en aardig.En word ontzettend geil maar zonder drank zit er al geen rem op dus veel verschil maakt het niet.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Quoted voor later. Kan van pas komen.
Precies dit jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yeah me to. Ik vind iedereen lief en aardig.En word ontzettend geil maar zonder drank zit er al geen rem op dus veel verschil maakt het niet.
Ik ben ook nooit een gevecht ofzo begonnen maar als mensen me echt lopen te irriteren dan begin ik wel een vloektirade en wegduwen enzo. Voor de rest ben ik heel liefquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben echt nog nooit agressief geworden van drank, tenzij in het zeldzame geval ik moet opkomen voor vrienden of als iemand je echt lastig valt ofzo. Als ik dronken of high ben waardeer ik alles en iedereen juist.
Vrolijkheid heerst dan bij mijquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:26 schreef o.us het volgende:
Ik lig op de bank te pitten als ik te veel op heb.
Louboutinsquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:27 schreef tliciouz het volgende:
Wat voor een schoenen moet ik in hemelsnaam vanavond aan dan.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
LouboutinsOp Qlimax ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, didn't know, you went to that show, yoquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ow, didn't know, you went to that show, yo
Anyway, waarmee je op je gemak voelt. Die maar doen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals hieronder al word gezegd, trek mijn vans maar uit de kast.All good things are wild and free.
Gewoon simpele Era ofzo, maar het is wel een beetje plain.quote:
Air Maxjes vind ik weer niksquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eigenlijk air max voor zulke feestjes.Brr.
Dit, of de nektasjes-variantquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Air Maxjes vind ik weer niks. Al die sjonnies lopen er tegenwoordig mee.
Het was ook sarcastisch, die dudes lopen daar toch allemaal mee op zulke feestjes.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Air Maxjes vind ik weer niks. Al die sjonnies lopen er tegenwoordig mee.
Kom maar langs. Ik woon in de buurtquote:
Really? Waar dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kom maar langs. Ik woon in de buurt
Wel purrdy lights daarquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Hmm, door dat Qlimaxgedoe heb ik ook trek in een snoepje vanavond..
Really? Wist ik niet, ik ga binnenkort verhuizen naar Nijmegen.quote:
Die lichten zijn juist zo kankervet als je je in hogere sferen begeeftquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel purrdy lights daar
[ afbeelding ]
Puur voor de fotografie-mogelijkheden zou ik gaan![]()
Ah dopequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Really? Wist ik niet, ik ga binnenkort verhuizen naar Nijmegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |