Vrolijkheid heerst dan bij mijquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:26 schreef o.us het volgende:
Ik lig op de bank te pitten als ik te veel op heb.
Louboutinsquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:27 schreef tliciouz het volgende:
Wat voor een schoenen moet ik in hemelsnaam vanavond aan dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
LouboutinsOp Qlimax ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Ow, didn't know, you went to that show, yoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ow, didn't know, you went to that show, yo
Anyway, waarmee je op je gemak voelt. Die maar doen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals hieronder al word gezegd, trek mijn vans maar uit de kast.All good things are wild and free.
Gewoon simpele Era ofzo, maar het is wel een beetje plain.quote:
Air Maxjes vind ik weer niksquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eigenlijk air max voor zulke feestjes.Brr.
Dit, of de nektasjes-variantquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Air Maxjes vind ik weer niks. Al die sjonnies lopen er tegenwoordig mee.
Het was ook sarcastisch, die dudes lopen daar toch allemaal mee op zulke feestjes.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Air Maxjes vind ik weer niks. Al die sjonnies lopen er tegenwoordig mee.
Kom maar langs. Ik woon in de buurtquote:
Really? Waar dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kom maar langs. Ik woon in de buurt
Wel purrdy lights daarquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Hmm, door dat Qlimaxgedoe heb ik ook trek in een snoepje vanavond..
Really? Wist ik niet, ik ga binnenkort verhuizen naar Nijmegen.quote:
Die lichten zijn juist zo kankervet als je je in hogere sferen begeeftquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel purrdy lights daar
[ afbeelding ]
Puur voor de fotografie-mogelijkheden zou ik gaan![]()
Ah dopequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Really? Wist ik niet, ik ga binnenkort verhuizen naar Nijmegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |