Dat was een mix waar ik al nooit op gekomen zou zijn maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vanilla Vodka en Fernandes is een afrader. Sayin' just in case
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Brr whiskey, geef mij maar vodka dan.
Quoted for the team-up met Chocolatebear, als iemand niet oplet kan je diegene makkelijk lam voerenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies! Alleen ben ik fucking slecht in dat spel, want ik zeg telkens die verboden woorden
Whiskey is puur het beste, maar vodka (Absolut) altijd beterquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:07 schreef o.us het volgende:
Ik zag ooit iemand een Johnny Walker mix bestellen met cola.
Ik ook niet, resulteert ook sneller in kotspartijen als je gaat liggenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pure sterke drank![]()
. Ik kan d'r niet tegen op één of andere manier (die smaak).
Is perfect bij een hot choco met slagroom op een koude winternachtquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Vanilla Vodka? Brr wist niet eens dat dat bestond. Lijkt me:
Sowieso dat ik als eerste lam ben danquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Quoted for the team-up met Chocolatebear, als iemand niet oplet kan je diegene makkelijk lam voeren [ afbeelding ].
Hey, nog een date potentieel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso moet je whisky niet mixen.
Hoeveel donnies wed je er op?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso dat ik als eerste lam ben dan
Je mag in m'n kledingkast slapen als het niet zo is.quote:
Daarom hou ik ook liever van bier tegenwoordig, mijn zuiptempo ligt erg hoog (liefst at ik biertjesquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, resulteert ook sneller in kotspartijen als je gaat liggen
Maakt niet uit, ik heb mezelf bijgeschoold tot dr. Philuponia (hardop uitsprekenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso dat ik als eerste lam ben dan
Dat heb ik ook. Na 3 glaasjes sterke drank kan ik beter al omkeren naar huis.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom hou ik ook liever van bier tegenwoordig, mijn zuiptempo ligt erg hoog (liefst at ik biertjes), dat pakt nooit zo goed uit met sterke drank op één of andere manier
.
[..]
Maakt niet uit, ik heb mezelf bijgeschoold tot dr. Philuponia (hardop uitspreken)
.
Ik kan er wel goed tegen maar als ik eenmaal zuip dan zit er geen rem meer opquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je mag in m'n kledingkast slapen als het niet zo is.
Trouwens nevermind. Ik weet niet hoe goed jullie tegen drank kunnen![]()
Quoted voor later. Kan van pas komen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je mag in m'n kledingkast slapen als het niet zo is.
Trouwens nevermind. Ik weet niet hoe goed jullie tegen drank kunnen![]()
Ik ben echt nog nooit agressief geworden van drank, tenzij in het zeldzame geval ik moet opkomen voor vrienden of als iemand je echt lastig valt ofzo. Als ik dronken of high ben waardeer ik alles en iedereen juistquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan er wel goed tegen maar als ik eenmaal zuip dan zit er geen rem meer opEn dan word ik een beetje irritant, of geil, of moe, of agressief.
Yeah me to. Ik vind iedereen lief en aardig.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben echt nog nooit agressief geworden van drank, tenzij in het zeldzame geval ik moet opkomen voor vrienden of als iemand je echt lastig valt ofzo. Als ik dronken of high ben waardeer ik alles en iedereen juist.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yeah me to. Ik vind iedereen lief en aardig.En word ontzettend geil maar zonder drank zit er al geen rem op dus veel verschil maakt het niet.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Quoted voor later. Kan van pas komen.
Precies dit jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yeah me to. Ik vind iedereen lief en aardig.En word ontzettend geil maar zonder drank zit er al geen rem op dus veel verschil maakt het niet.
Ik ben ook nooit een gevecht ofzo begonnen maar als mensen me echt lopen te irriteren dan begin ik wel een vloektirade en wegduwen enzo. Voor de rest ben ik heel liefquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben echt nog nooit agressief geworden van drank, tenzij in het zeldzame geval ik moet opkomen voor vrienden of als iemand je echt lastig valt ofzo. Als ik dronken of high ben waardeer ik alles en iedereen juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |