Klopt. Blue Lagoonquote:
Je hebt nooit Harry Potter gekekenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sneeuwuil. Wtf
! Hahaha!
edit: Oh wacht, dat bestaat echt.
M'n sneeuwuil kan niet naar twee plaatsen tegelijk natuurlijk. Jij bent daarna aan de beurt.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Meh, ik vind het ontharen er van zo gay.
Hehe typisch mannen, als er een beetje pijn bij komt kijken staan ze allemaal te gillen als wijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry, leg dit eens even uit aan een leek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een ziekelijk leuk drankspel, wat alleen maar moeilijker en grappiger wordt naarmate men de alcoholische versnaperingen erin knalt. Beste avonden mee gehad
.
Nee, ik haat dat soort shitquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:59 schreef Juminelle het volgende:
Je hebt nooit Harry Potter gekeken?
. Netals Lord of the Rings enzo
.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ah dat is altijd wel leuk ja. Wel met shotjes in plaats van bier danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een ziekelijk leuk drankspel, wat alleen maar moeilijker en grappiger wordt naarmate men de alcoholische versnaperingen erin knalt. Beste avonden mee gehad
.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Harry Potter mang!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sneeuwuil. Wtf
! Hahaha!
edit: Oh wacht, dat bestaat echt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Dat plassen zal lekker gaan bij mij.. Ik moet zeiken als een paard van drankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een ziekelijk leuk drankspel, wat alleen maar moeilijker en grappiger wordt naarmate men de alcoholische versnaperingen erin knalt. Beste avonden mee gehad
.
[..]
Nee, ik haat dat soort shit. Netals Lord of the Rings enzo
.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:02 schreef Sinji het volgende:
Spoiler:Helemaal niet!1!!111¡¡SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Dat sowieso, minstens 2 goede oude vrienden Johnny Walker en Jack Daniels uitgenodigdquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:00 schreef Juminelle het volgende:
Ah dat is altijd wel leuk ja. Wel met shotjes in plaats van bier dan
Dit inderdaad. Minpuntje dWc!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat plassen zal lekker gaan bij mij.. Ik moet zeiken als een paard van drank
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Minpuntje dWc!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
All good things are wild and free.
Brr whiskey, geef mij maar vodka dan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat sowieso, minstens 2 goede oude vrienden Johnny Walker en Jack Daniels uitgenodigd.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Minpuntje dWc!SorrêhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ed Hardy swag wel
.
Als je de goede kaart pakt mag je gaan pissenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat plassen zal lekker gaan bij mij.. Ik moet zeiken als een paard van drank.
Precies! Alleen ben ik fucking slecht in dat spel, want ik zeg telkens die verboden woordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat sowieso, minstens 2 goede oude vrienden Johnny Walker en Jack Daniels uitgenodigd.
Heerlijk! Maar dan moet er ook wel een Fernandesmeet komen. teveel toffe mensen hierquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sorrêh. Ed Hardy swag wel
.
[..]
Als je de goede kaart pakt mag je gaan pissen.
Johnny 'n cokequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:07 schreef o.us het volgende:
Ik zag ooit iemand een Johnny Walker mix bestellen met cola.
Vanilla Vodka en Fernandes is een afrader. Sayin' just in casequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Brr whiskey, geef mij maar vodka dan.
Sowieso moet je whisky niet mixen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:07 schreef o.us het volgende:
Ik zag ooit iemand een Johnny Walker mix bestellen met cola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |