quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:47 schreef Juminelle het volgende:
Zometeen een film kijken en alvast indrinken met wat vrienden
Oh leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zulke avondjes zijn het leukste. En wat ziet je huis er mooi uit!
All good things are wild and free.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:45 schreef Juminelle het volgende:
Heb ik er 930092384290384839 van. Ik ga 't alleen niet op FOK! posten.Mag ook via PM, DM, email, ping, whatsapp, postduif, rooksignaal of telegram hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:47 schreef Juminelle het volgende:
Zometeen een film kijken en alvast indrinken met wat vrienden
Goede zaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ambiance aanwezig alles
.
Mijn vader is best bekend in de Rotterdamse restaurantwereld dus korting kan ik altijd regelen.quote:
Gewoon mijn stylo zetten, shirt er over heen dragen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Bikini pics van jezelf op Fok zetten gaat me toch iets te ver
Het was nou ook niet om met mezelf te pronken ofzo zoals in s&g ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Bikini pics van jezelf op Fok zetten gaat me toch iets te ver
Ja dat dusquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Gewoon mijn stylo zetten, shirt er over heen dragen.
Nee maar zo komt t wel over omdat het niet alleen je buik is maar ook je benen+borstenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was nou ook niet om met mezelf te pronken ofzo zoals in s&g ofzo.
Als je nou dikke borsen hebt, slank, dik of gespierd bent, dat merk je toch aan de shirt.quote:
Snap ik, maar als je het topic had doorgelezen ging het over dik/dun etc. En nu zie je ook meteen het geheel plaatje. Maar goed had hem ook niet voor niets in een spoiler gezet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar zo komt t wel over omdat het niet alleen je buik is maar ook je benen+borstenNo offense.
Inderdaad. Samen met vrienden chillen, eten, drinken, smoken, gamen en films kijkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh leuk!Zulke avondjes zijn het leukste. En wat ziet je huis er mooi uit!
Maar ik verveel me nou ook weer niet zo erg dat ik dat hele topic ging doorlezenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Snap ik, maar als je het topic had doorgelezen ging het over dik/dun etc. En nu zie je ook meteen het geheel plaatje. Maar goed had hem ook niet voor niets in een spoiler gezet.
Maar je eigen foto van daarnet is natuurlijk geheel geoorloofdquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je nou dikke borsen hebt, slank, dik of gespierd bent, dat merk je toch aan de shirt.
Bikinipics of ontblote torsopics op Facebook vind ik ook not done.
Zulke avondjes zijn meestal nog leuker dan stappen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Inderdaad. Samen met vrienden chillen, eten, drinken, smoken, gamen en films kijken![]()
Thanks! Heb alles nu wel even anders gezet dan normaal zodat iedereen er makkelijk bij kan
NIET IEDEREEN HOEFT MIJN TEPELS OF BUIKHAAR TE ZIENquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ik verveel me nou ook weer niet zo erg dat ik dat hele topic ging doorlezen
Maar je hebt wel een mooi buikje tho
[..]
Maar je eigen foto van daarnet is natuurlijk geheel geoorloofd!
MAAR EEN BEHAARSE TORSO IS AANTREKKELIJK! Dan zien we de oer-aap in je beter!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:55 schreef o.us het volgende:
[..]
NIET IEDEREEN HOEFT MIJN TEPELS OF BUIKHAAR TE ZIEN!
Wat een nerds.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zulke avondjes zijn meestal nog leuker dan stappen.Niemand van mijn vriendinnen gamed
Klopt! Mijn vriendinnen gamen ook niet, m'n vrienden daarentegen wel allemaalquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zulke avondjes zijn meestal nog leuker dan stappen.Niemand van mijn vriendinnen gamed
M'n sneeuwuil is onderwegquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ook via PM, DM, email, ping, whatsapp, postduif, rooksignaal of telegram hoor.
En ik?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt! Mijn vriendinnen gamen ook niet, m'n vrienden daarentegen wel allemaal
[..]
M'n sneeuwuil is onderweg!
Sorry, leg dit eens even uit aan een leek?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb ineens zin om te Kingsen. Dat moeten we doen op de Fernandes-meet! [ afbeelding ]
Meh, ik vind het ontharen er van zo gayquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
MAAR EEN BEHAARSE TORSO IS AANTREKKELIJK! Dan zien we de oer-aap in je beter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Iets met blue curaçao ofzo?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:56 schreef J-Style. het volgende:
Wat zijn dat voor een drankjes juminelle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |