Wat een viespeuk, dit meisje.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat begint een beetje saai te worden, pak de volgende x je leuter maar vast
Het is dat er Eindhoven op de onderste foto staat, anders dacht ik een stad in Rusland of India ofzoquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:09 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je niet in Amsterdam he?
Ik was paar maanden geleden pas voor 't eerst in die kerk geweest, in de 21 jaar dat ik hier woonquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:11 schreef Maisnon het volgende:
Eindhoven vind ik niet zo mooi, en ik heb er jaren gestudeerd
Het heeft wel zo z'n plekjes maar..
Zelfde met Amsterdam hoor, dat vind ik dan weer too much
Maar die bouwstijl vind ik dus wel heel mooi, van Amsterdam CS. Die architect heeft trouwens ook gebouwen in Eindhoven![]()
[ afbeelding ]
Die sowieso
Nice tochquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is dat er Eindhoven op de onderste foto staat, anders dacht ik een stad in Rusland of India ofzo.
Fap materiaal bedoel je?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat een viespeuk, dit meisje.
Goed Fernandes materiaal dus.
Dat zeg ik toch?quote:
Het is weekend en het is avond, wat had je dan verwacht? Ga teefjes hosselen, doe het voor Fernandes.quote:
Mja iedereen met wie ik normaal chill heeft keihard afgehaakt vandaag. Dus nu zit ik hier eenzaam te gamen and it's booooringquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is weekend en het is avond, wat had je dan verwacht? Ga teefjes hosselen, doe het voor Fernandes.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:23 schreef Juminelle het volgende:
Eindhoven is echt de kutste stad waar ik ooit geweest ben trouwens.
Eigenlijk Zwolle, maar uit Zwolle komt tenminste nog goede muziek.
quote:
Hm, klopt. Al vind ik Fresku wel wat eentonig worden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gaat niet om wie beter is, gaat erom dat hij ook goed is.
Ik ooook. Maar ik heb wijn op, en op de een of andere manier word ik van wijn zwaar geil ofzo en dat is echt hinderlijkquote:Op
zaterdag 26 november 2011 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Thuis.
Geen energie.
Dan maar de nerd uithangen.![]()
Hoe was je reünie?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, klopt. Al vind ik Fresku wel wat eentonig worden.
[..]
Ik ooook. Maar ik heb wijn op, en op de een of andere manier word ik van wijn zwaar geil ofzo en dat is echt hinderlijk![]()
En nu ga ik ook de nerd uithangen want ik moet nog steeds Saints Row gaan spelen
Dope! De grootste nerds uit m'n klas smoken nu opeens dagelijks enzo, en iedereen was nog steeds zeeer tof!quote:
Haha nicenicequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dope! De grootste nerds uit m'n klas smoken nu opeens dagelijks enzo, en iedereen was nog steeds zeeer tof!
Gelijk afspraken gemaakt voor de volgende keer
Niet eens.quote:
Note to self: Genoeg wijn in slaan voor eventuele Fernandesmeets.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:27 schreef Juminelle het volgende:
Ik ooook. Maar ik heb wijn op, en op de een of andere manier word ik van wijn zwaar geil ofzo en dat is echt hinderlijk![]()
Skyrimquote:Op zaterdag 26 november 2011 06:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet eens.
[..]
Note to self: Genoeg wijn in slaan voor eventuele Fernandesmeets.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:09 schreef Posucice het volgende:
Fresku + Teemong
Wat een koningskoppel, wanneer krijgen die eens een oscar?
Euuuh die is herkenbaar man. Veel te vroeg wakker worden wanneer brak, en vervolgens niet meer in slaap kunnen vallen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben verdomme al bijna een uur wakker. Brak Obama² met een kop als een botsauto
.
Komt door die reclames, of niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 07:51 schreef tliciouz het volgende:
En die quote heb ik geen eens gelezen, nice. Dan kom ik ook even naar de meet. Dat heb ik altijd met jillz
quote:Op zaterdag 26 november 2011 06:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet eens.
[..]
Note to self: Genoeg wijn in slaan voor eventuele Fernandesmeets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |