SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
Kloptquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat is volgens mij alleen leuk voor mensen die menselijk gedrag bestuderen ofzo.
Pics or u no tell truthquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:05 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb connecties in de stewardessen scene
Zometeen weer een Turks en Portugees toestel, ik zal vragen of ik pics mag maken voor Fernandes.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kentuckyfriday. Ik ben ook moe wel.
[..]
Geen sexy stewardessen vandaag?
Mijn buurvrouw is stewardess en ik heb een tijdje met een band gerepeteerd waarvan de zangeres zo'n opleiding aan het doen isquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zometeen weer een Turks en Portugees toestel, ik zal vragen of ik pics mag maken voor Fernandes.
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Het ergste is dat ik het net nog serieus zat te overwegen.
Niet helemaal waar. Maar ik hang wel een verhaal op over hoe een mattie van me niet wilt geloven dat Turkse meisjes spang zijn en ik dus bewijs nodig heb.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè. Je ziet die sma's toch nooit meer.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Maar ik hang wel een verhaal op over hoe een mattie van me niet wilt geloven dat Turkse meisjes spang zijn en ik dus bewijs nodig heb.
Ik ben de neef van jouw buurmans vriend.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoe cool is dit: Mijn vriendin is het buurmeisje van dWc! Hoe klein is amsterdam wel niet!
I'd do y'all bothquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoe cool is dit: Mijn vriendin is het buurmeisje van dWc! Hoe klein is amsterdam wel niet!
Ik staar je altijd na wanneer je langsloopt. Waar vertel ik echter niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik bekijk je altijd in de douche.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik staar je altijd na wanneer je langsloopt. Waar vertel ik echter niet.
Ik bekijk jou als je sjoco bekijkt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik bekijk je altijd in de douche.
Je denkt dat ik dat niet weet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik bekijk je altijd in de douche.
Ik woon ook bijna in Brabant heur. En Gridje ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:55 schreef aight1 het volgende:
Ik voel me afgezonderd hier zo in het verre zuiden.
Oja, Krioro en Maisnon ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik woon ook bijna in Brabant heur. En Gridje ook.
Verhuis naar de bewoonde wereld.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:55 schreef aight1 het volgende:
Ik voel me afgezonderd hier zo in het verre zuiden.
Ja dat begint een beetje saai te worden, pak de volgende x je leuter maar vastquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je denkt dat ik dat niet weet?Waarom denk je dat ik me altijd zo overdreven erotisch en lang in zeep?
Mattieee Eindhoven is mooiste stad van Nederland, die kan je niet zomaar verlaten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Verhuis naar de bewoonde wereld.
Eindhoven CS:quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mattieee Eindhoven is mooiste stad van Nederland, die kan je niet zomaar verlaten.
Die van ons is een radio, die van jullie een kasteel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eindhoven CS:
[ afbeelding ]
Amsterdam CS:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |