quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat voor cake?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Weet ik nog niet. Ik moet nog boodschappen doen, maar ik ben te lui om me aan te kledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat voor cake?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Jij houd wel van cakejes bakken hè, paar topics terug ookal zo'n foto van je cakes met 1 meter dikke laag glazuurquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik moet nog boodschappen doen, maar ik ben te lui om me aan te kleden
quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij houd wel van cakejes bakken hè, paar topics terug ookal zo'n foto van je cakes met 1 meter dikke laag glazuur
Jaa same here hehe, alleen geen cake/taarten want ik ben niet zo'n zoetekauwquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]Klopt. Ik bak/kook bijna elke dag van alles, want eten
Get off your ass and get at it.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik moet nog boodschappen doen, maar ik ben te lui om me aan te kleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wat staat precies strak?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat staat precies strak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
breng mij ook even wat,quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ontbijten met een bak gebakken garnalen van de markt.
Looks goodquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ontbijten met een bak gebakken garnalen van de markt.
Het lijkt maar zo door de hoek van de camera.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hoe kan je garnalen lekker vinden, maar een stuk gebakken vis nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
breng mij ook even wat,
garnalen
BK, echt jaren niet geweestquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Looks goodik zit nu aan een long chicken.
Nee zonderquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe kan je garnalen lekker vinden, maar een stuk gebakken vis niet.
[..]
BK, echt jaren niet geweest. Wel met kaas toch?
How am I supposed to know?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind juist andersom, garnalen zijn smerigquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |