Kut, vergeet ik echt altijd..... Mod? Haarband? Zendmasten als oorbellen? Whatever...quote:Op donderdag 24 november 2011 23:48 schreef Specularium het volgende:
Verzin dan een nieuwe TT. Deze is over datum.
"met Mexicaanse hoeren"quote:Op donderdag 24 november 2011 23:48 schreef Specularium het volgende:
Verzin dan een nieuwe TT. Deze is over datum.
Vriendelijke bevolking, zachtaardig en gemoedelijk.quote:
Ik weet al waar ik heen ga in de vakantiequote:Op donderdag 24 november 2011 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vriendelijke bevolking, zachtaardig en gemoedelijk.
Hou je hoofd er bij.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet al waar ik heen ga in de vakantie
En de taco's dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
Uit Mexico komt alleen/vooral wiet. Voor de rest is het maar een doorvoerlandje.
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:50 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een neus heeft die man. Een Jood is jaloers.
Vioolsnol is zo grof.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:52 schreef FreckleSs het volgende:
Wat een stomme TT, het ging helemaal niet over Mexicaanse hoeren
Treffende TTquote:Op donderdag 24 november 2011 23:52 schreef FreckleSs het volgende:
Wat een stomme TT, het ging helemaal niet over Mexicaanse hoeren
Je moeder?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:50 schreef Lindstrøm. het volgende:
Wie is die enorm geile slet met die zaadogen in het publiek?
"Een studente die haar nek uit heeft gestoken"quote:
quote:Bart Chabot duikt in het verleden van de popmuziek. Hij signaleert een trend nu meer en meer bands uit de ’70 en ’80 een revival hebben. Als voorbeeld en grote passie noemt hij de Haagse popband Gruppo Sportivo die momenteel hun 35-jarig bestaan vieren met een theatertour.
Agressie na 23:00quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:07 schreef Onnoman het volgende:
heb je die stomme brilaap weer.. wordt altijd gek van die gast! heb zin om hem op zn bek te slaajn
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef Oidipous het volgende:
[..]![]()
Janine is geweldig. Getalenteerde, mooie en intelligente vrouw. Ze ziet er tevens mooi uit.
[ afbeelding ]
Ik heb LP's maar geen platenspelerquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® heeft nog wel een platenspeler staan.
Bartje heeft ze nog in het plastic zitten zoals het een echte verzamelaar betaamd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® heeft nog wel een platenspeler staan.
daarom nodigen ze altijd van die watjes uit wou je zeggen?quote:
Zo'n digitaal ION-ding met USB en zo koop je voor een paar tientjes. Al heeft dat weinig nut op zich.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb LP's maar geen platenspeler
Dan wil ik wel een "echte" als ik geld over hebquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zo'n digitaal ION-ding met USB en zo koop je voor een paar tientjes. Al heeft dat weinig nut op zich.
T gaat over dit topic.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
daarom nodigen ze altijd van die watjes uit wou je zeggen?
https://www.demminkdoofpot.nl/home.htmlquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:14 schreef waxmask het volgende:
Tja we hebben het nog steeds hierover terwijl de beerput Demmink steeds verder open gaat en zelfs Korver daar een rol in speelt. Maar daar hoor je de MSM niet over...
Dat is toch oranjeboom?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:16 schreef Specularium het volgende:
Drinkt Jeroen nou groene thee? Volgens mij is dat de enige soort die lijkt op urine.
Ze maakt ook geweldige muziek. Onderstaand concert is betoverend mooi.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]De docu over haar was ook heel mooi.
Wel een zeikerdje met haar zogenaamde burnout.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:17 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Ze maakt ook geweldige muziek. Onderstaand concert is betoverend mooi.![]()
Micha heeft die link ooit gelegd en zal vast op zijn site nog wel terug te vinden zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
https://www.demminkdoofpot.nl/home.html
Ik zie de naam van Korver niet?
Petra...dat zei ik al...quote:
Ik heb ook gestemd.quote:
Ze beheersen de Nederlandsche taal wel beter.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Petra...dat zei ik al...
Dat dit soort wijven diplomate zijn baart mij zorgen net als figuren als Mariko.
Algemene onderwijsbond dacht ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:23 schreef waxmask het volgende:
Dit was een rare reclame ja met die poppenkast. Snap niet wat het wil bereiken en wie er achter zitten...
En dat weet jij omdat?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ze beheersen de Nederlandsche taal wel beter.
Chinezen noemen mijn vrouw geen hoer...quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Waarom hebben Henk & Ingrid hier geen moeite mee?
Ze spreken de taal aangezien Henk & Ingrid voornamelijk uit Limburg komen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Welnee, kansloze missie vanaf het begin. Wal in de sloot gehalte bijna 100%.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:34 schreef Specularium het volgende:
Ik geef nu al geen neuk meer om die hele zogenaamde lente.
Wat is een wal in de sloot gehalte?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, kansloze missie vanaf het begin. Wal in de sloot gehalte bijna 100%.
Pauw denkt bij haar aan rock n rollquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Dit boeit me niet, ik wil naar Chabot, rock-n-roll
Van de wal in de sloot.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:36 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wat is een wal in de sloot gehalte?
Dat eerste, zeker.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik weet niet wat smeriger is, een pedo die praat over pijpen of dit....
Hm, ik denk meer dat je drie uitdrukkingen door elkaar gooit, maar ik snap je punt. Maar uiteindelijk wordt het droog en gaat de zon schijnen, maar dat heeft tijd nodig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Van de wal in de sloot.
Van de regen in de drup.
Uiteindelijk dus nog verder van huis dan ze al waren.
Als het schaap is verdronken kan men een topic plempen...quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:40 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hm, ik denk meer dat je drie uitdrukkingen door elkaar gooit, maar ik snap je punt. Maar uiteindelijk wordt het droog en gaat de zon schijnen, maar dat heeft tijd nodig.
Het is daar al droog, en de zon schijnt ook erg veel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:40 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hm, ik denk meer dat je drie uitdrukkingen door elkaar gooit, maar ik snap je punt. Maar uiteindelijk wordt het droog en gaat de zon schijnen, maar dat heeft tijd nodig.
Ja. I know.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is daar al droog, en de zon schijnt ook erg veel.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:43 schreef waxmask het volgende:
Ok Bets are on...gaat het een creampie worden of toch een facial cum? Nu bieden.... sluiten over 10 minuten...morgenvroeg uitslag via de tweets van Pauw.
Geen kut verstand ervan behalve dat die zooi ooit tering veel waard is nog netjes in plastic helemaal origineel.quote:
Ik denk dat hij ze vanmiddag allemaal gekocht heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Waarom maakt hij die shit niet open die hij koopt
Anders is het straks op Marktplaats minder waard.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Waarde!!! Ingepakt scheelt honderden soms duizenden euro's.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Maar hij heeft een hersentumor, hoelang wil hij die spullen nog ingepakt houden?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Waarde!!! Ingepakt scheelt honderden soms duizenden euro's.
Hay. Barry Hay.quote:
Erfenis voor kindje(s), volgens mij heeft hij bij leven wat boekjes geschreven maar niks van noemenswaardige titel?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar hij heeft een hersentumor, hoelang wil hij die spullen nog ingepakt houden?
Zijn oogjes worden steeds kleiner. Ik denk dat de man 2013 niet haalt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar hij heeft een hersentumor, hoelang wil hij die spullen nog ingepakt houden?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:53 schreef Specularium het volgende:
Krijgt hij nou nog een operatie of een chemobehandeling?
Of laat ie het lekker woekeren?
Oude mensen die oude muziek niet op hun waarde kunnen schatten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:53 schreef alors het volgende:
Oude mensen die doen alsof de jeugd oude muziek niet op waarde kan schatten
Ik denk deepthroat met de lange tanden op het randje....quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef Cynix ® het volgende:
Pauw verwacht veel van Petra. Toch een creampie dus.
Woekeren hoop ik. Klaar met die eikel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:53 schreef Specularium het volgende:
Krijgt hij nou nog een operatie of een chemobehandeling?
Of laat ie het lekker woekeren?
Goeie reactie wel van haar: "Uh...ok.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef Cynix ® het volgende:
Pauw verwacht veel van Petra. Toch een creampie dus.
quote:'DWDD en P&W verliezen urgentie'
Jon van Eerd vindt dat de VARA-talkshows De Wereld Draait Door (DWDD) en Pauw & Witteman (P&W) hun urgentie verloren hebben. De acteur kijkt minder naar de programma's dan vroeger, vertelt hij in een interview met de VARAgids.
Van Eerd raadt de makers aan om meer te variëren: "Er was een tijd dat ik DWDD móest zien, dat heb ik niet meer. En dat geldt ook voor Pauw & Witteman. Ik vind de redacties weinig inventief. Bart Chabot hoeft maar een scheet te laten en hij zit weer aan tafel. Een beetje variatie zou welkom zijn."
Zijn partner Ton Fiere, directeur van laboratoriumtheater M-Lab, is het daarmee eens: "Ik word eerlijk gezegd wel een beetje moe van de steeds terugkerende gasten in De Wereld Draait Door. De ene keer is Marc-Marie er tafelheer en een week later is-ie weer te gast. En met Halina Reijn en Jack de Vries heb ik het nou ook wel gehad hoor."
I could not agree more!quote:
Kondigde Pauw gister al aan, op Radio 1.quote:Op maandag 28 november 2011 12:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Het laat zich natuurlijk wel raden dat het vanavond WEER over Cruijff zal gaan.
quote:Op maandag 28 november 2011 12:10 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kondigde Pauw gister al aan, op Radio 1.
Hij reageerde ook op een vraag dat veel mensen de aandacht voor Ajax overdreven vinden: er keken liefst 1.3 miljoen mensen naar die ene aflevering met alleen Cruijff. Ze hebben wat dat betreft dus wel het gelijk aan hun zijde.quote:
Tja. De kijker is gek. Dus dit zal wel vaker gebeuren .quote:Op maandag 28 november 2011 12:23 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hij reageerde ook op een vraag dat veel mensen de aandacht voor Ajax overdreven vinden: er keken liefst 1.3 miljoen mensen naar die ene aflevering met alleen Cruijff. Ze hebben wat dat betreft dus wel het gelijk aan hun zijde.
Zijn filmrecensie van een paar weken geleden was wel heel slecht. Gast is totaal geen filmrecensent en gaat dan even een filmpje kijken en daarover lullen bij PenWquote:Op maandag 28 november 2011 18:50 schreef DrDentz het volgende:
Bart Chabot stond vandaag naast Bono en Chris Martin. Dat moet binnenkort weer een geweldig verhaal opleveren.
Dat was wel apart. Het was niet eens een bijzondere film. Bart had een een filmpje gezien en moest deze blijkbaar reviewen bij P&W aan tafel.quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef andre347 het volgende:
[..]
Zijn filmrecensie van een paar weken geleden was wel heel slecht. Gast is totaal geen filmrecensent en gaat dan even een filmpje kijken en daarover lullen bij PenW
Haten op Leen.quote:Op maandag 28 november 2011 22:58 schreef alors het volgende:
En wat moet Lee Towers er nou alweer??!!!!!!!!!!!!!!!!
excuus Rotterdammertragisch
Hey ik haat niet op Leen, maar hij zit er volgens mij echt alleen maar omdat het anders een complete Amsterdam show wordt.quote:
Hoe kan je de grondlegger van het you'll never walk alone en talloze andere internationale hits nou als excuus Rotterdammer zien.quote:Op maandag 28 november 2011 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Hey ik haat niet op Leen, maar hij zit er volgens mij echt alleen maar omdat het anders een complete Amsterdam show wordt.
En niet eens Feyenoord.quote:Op maandag 28 november 2011 23:08 schreef Smoofie het volgende:
Wat zou die belg denken?
Crisis.
Egypte
Wereld naar de tering.
En waar hebben ze het over in NL
Een voetbalclub
Had ze niet iets met Jamai?quote:Op maandag 28 november 2011 23:16 schreef TUFKAL het volgende:
Hind kijkt wulps op de achtergrond. M fucking C Brainpower heeft haar toch maar mooi gedaan.
nee, dat was die andere uit Idols 1, Dewiquote:
Die heeft 'm gay gemaakt.quote:Op maandag 28 november 2011 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, dat was die andere uit Idols 1, Dewi
VBL op fok volgenquote:Op maandag 28 november 2011 23:23 schreef Stokstaart het volgende:
Loopt er een discussie op FOK! over dat ajax-debacle? En Zo ja: waar dan.
[Crisis bij Ajax] - Cruijff versus de rest van de RvCquote:Op maandag 28 november 2011 23:23 schreef Stokstaart het volgende:
Loopt er een discussie op FOK! over dat ajax-debacle? En Zo ja: waar dan.
quote:Op maandag 28 november 2011 23:25 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
[Crisis bij Ajax] - Cruijff versus de rest van de RvC
oftewel net als in Nederland, de kaasschaaf eropquote:Op maandag 28 november 2011 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Er wordt niet 11.5 miljard bespaard....er worden extra belastingen geheven en vage "we gaan efficiënter werken"-maatregelen getroffen. Structurele hervormingen blijven uit. De markten gaan hier doorheen prikken...
Met het verschil dat onze staatsschuld 65% van het BBP bedraagt en er wel de politieke wil is om bepaalde zaken aan te pakken. Je kop in het zand steken, werkt niet...quote:Op maandag 28 november 2011 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oftewel net als in Nederland, de kaasschaaf erop
De wil om wat aan te pakken is vrij éénzijdigquote:Op maandag 28 november 2011 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met het verschil dat onze staatsschuld 65% van het BBP bedraagt en er wil de politieke wil is om bepaalde zaken aan te pakken. Je kop in het zand steken, werkt niet...
Kun je nagaan.quote:Op maandag 28 november 2011 23:48 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Dat 3e zangeresje kon er geen kloot van... Hind steekt er met kop en schouders bovenuit.
Klinkt op de studioversie wel goed:quote:Op maandag 28 november 2011 23:48 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Dat 3e zangeresje kon er geen kloot van...
Er zitten ook maar vijf mensen in de studio die niet van het Metropole zijn.quote:
Dat zal er idd ook mee te maken hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zitten ook maar vijf mensen in de studio die niet van het Metropole zijn.
Ze is de enige die ik niet kan verstaan.quote:Op maandag 28 november 2011 23:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klinkt op de studioversie wel goed:
Maar daar zal het dan ook de studioversie voor zijn.
Dat denk ik wel. En is kwestie van smaak, op die manier is het nooit goed.quote:Op maandag 28 november 2011 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt hopelijk niet gesubsidieerd...
Ik was eerstquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:56 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frits Barend
De Ajax-soap duurt voort. De RvC weigert te vertrekken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Diederik van Vleuten
Winnaar van de Boudewijn Büch prijs maakte een reis in diens voetsporen.
Philippe Remarque
VK-hoofdredacteur en oud-correspondent over Ruttes Obamabezoek.
Hans Hoogervorst
Voormalig AFM-topman verscheen vandaag voor de commissie-De Wit.
Andere drie onderwerpen zijn toch wel interessant? Eerste vind ik in theorie ook geen probleem, ben immers Ajax supporter, maar het is jammer dat altijd iemand uit een kamp wordt uitgenodigd. En vooral die mensen uit het zogenaamde Cruijffkamp zijn bijna verblind door een soort verafgoding en dat heb ik ondertussen ook wel eens gehad.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:57 schreef alors het volgende:
m.a.w. ik sla maar weer eens overtragisch hoor dat het in elke programma van de publieke omroep over die kutclub moet gaan die mij en de meerderheid van Nederland echt aan den reet roest.
Hihihi.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:06 schreef borisz het volgende:
Zit Mark Rutte daar aan de thee met Obama en praat hij alleen maar over Job.
Ik zouquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Natuurlijk is die nerveus...jij en ik zouden er ook zo bij hebben gestaan hoor...
Je hoeft het niet voor hem op te nemenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Natuurlijk is die nerveus...jij en ik zouden er ook zo bij hebben gestaan hoor...
Ja, maar ik zie er niet zo uit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee dankje.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef inZanity het volgende:
Amerika
Samen met Israel het grootste kwaad van deze wereld, word tijd dat ze eens een keer flink aangepakt worden.
Tja, neem vlieglessen...quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef inZanity het volgende:
Amerika
Samen met Israel het grootste kwaad van deze wereld, word tijd dat ze eens een keer flink aangepakt worden.
niemand pakt ze aan want zij pwnen iedereenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef inZanity het volgende:
Amerika
Wie moet ons dan beschermen tegen de kwade arabieren, Rusland en Chinaquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wie moet ons dan beschermen tegen de kwade arabieren, Rusland en China
Nee maar ff serieus. Jij hebt liever CHina of Rusland als grootste macht? Die zijn 10x erger dan de USA manquote:
Russen zijn bazen mangquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus. Jij hebt liever CHina of Rusland als grootste macht? Die zijn 10x erger dan de USA man
Ik zie Israel gewoon graag van de kaart geveegd worden en Amerika graag een toontje lager zingen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus. Jij hebt liever CHina of Rusland als grootste macht? Die zijn 10x erger dan de USA man
Hij zit er toch maar omdat hij zwart is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo praat je niet over Davids...
1 van die andere republikeinse kandidaten had een landgoed genaamd Niggerhead...niemand op het nieuws durfde het uit te spreken, maar deze niggah wel...quote:
Liever Israel dan Iran, Syrie, Palestijnen, Egypte etc etc.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zie Israel gewoon graag van de kaart geveegd worden en Amerika graag een toontje lager zingen.
Begroting 3x groter dan Feyenoord.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:17 schreef inZanity het volgende:
Gaat het nou alwéér over dat kneuzenclubje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |