Kut, vergeet ik echt altijd..... Mod? Haarband? Zendmasten als oorbellen? Whatever...quote:Op donderdag 24 november 2011 23:48 schreef Specularium het volgende:
Verzin dan een nieuwe TT. Deze is over datum.
"met Mexicaanse hoeren"quote:Op donderdag 24 november 2011 23:48 schreef Specularium het volgende:
Verzin dan een nieuwe TT. Deze is over datum.
Vriendelijke bevolking, zachtaardig en gemoedelijk.quote:
Ik weet al waar ik heen ga in de vakantiequote:Op donderdag 24 november 2011 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vriendelijke bevolking, zachtaardig en gemoedelijk.
Hou je hoofd er bij.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet al waar ik heen ga in de vakantie
En de taco's dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
Uit Mexico komt alleen/vooral wiet. Voor de rest is het maar een doorvoerlandje.
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:50 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een neus heeft die man. Een Jood is jaloers.
Vioolsnol is zo grof.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:52 schreef FreckleSs het volgende:
Wat een stomme TT, het ging helemaal niet over Mexicaanse hoeren
Treffende TTquote:Op donderdag 24 november 2011 23:52 schreef FreckleSs het volgende:
Wat een stomme TT, het ging helemaal niet over Mexicaanse hoeren
Je moeder?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:50 schreef Lindstrøm. het volgende:
Wie is die enorm geile slet met die zaadogen in het publiek?
"Een studente die haar nek uit heeft gestoken"quote:
quote:Bart Chabot duikt in het verleden van de popmuziek. Hij signaleert een trend nu meer en meer bands uit de ’70 en ’80 een revival hebben. Als voorbeeld en grote passie noemt hij de Haagse popband Gruppo Sportivo die momenteel hun 35-jarig bestaan vieren met een theatertour.
Agressie na 23:00quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:07 schreef Onnoman het volgende:
heb je die stomme brilaap weer.. wordt altijd gek van die gast! heb zin om hem op zn bek te slaajn
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef Oidipous het volgende:
[..]![]()
Janine is geweldig. Getalenteerde, mooie en intelligente vrouw. Ze ziet er tevens mooi uit.
[ afbeelding ]
Ik heb LP's maar geen platenspelerquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® heeft nog wel een platenspeler staan.
Bartje heeft ze nog in het plastic zitten zoals het een echte verzamelaar betaamd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® heeft nog wel een platenspeler staan.
daarom nodigen ze altijd van die watjes uit wou je zeggen?quote:
Zo'n digitaal ION-ding met USB en zo koop je voor een paar tientjes. Al heeft dat weinig nut op zich.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb LP's maar geen platenspeler
Dan wil ik wel een "echte" als ik geld over hebquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zo'n digitaal ION-ding met USB en zo koop je voor een paar tientjes. Al heeft dat weinig nut op zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |