nee, dat was die andere uit Idols 1, Dewiquote:
Die heeft 'm gay gemaakt.quote:Op maandag 28 november 2011 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, dat was die andere uit Idols 1, Dewi
VBL op fok volgenquote:Op maandag 28 november 2011 23:23 schreef Stokstaart het volgende:
Loopt er een discussie op FOK! over dat ajax-debacle? En Zo ja: waar dan.
[Crisis bij Ajax] - Cruijff versus de rest van de RvCquote:Op maandag 28 november 2011 23:23 schreef Stokstaart het volgende:
Loopt er een discussie op FOK! over dat ajax-debacle? En Zo ja: waar dan.
quote:Op maandag 28 november 2011 23:25 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
[Crisis bij Ajax] - Cruijff versus de rest van de RvC
oftewel net als in Nederland, de kaasschaaf eropquote:Op maandag 28 november 2011 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Er wordt niet 11.5 miljard bespaard....er worden extra belastingen geheven en vage "we gaan efficiënter werken"-maatregelen getroffen. Structurele hervormingen blijven uit. De markten gaan hier doorheen prikken...
Met het verschil dat onze staatsschuld 65% van het BBP bedraagt en er wel de politieke wil is om bepaalde zaken aan te pakken. Je kop in het zand steken, werkt niet...quote:Op maandag 28 november 2011 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oftewel net als in Nederland, de kaasschaaf erop
De wil om wat aan te pakken is vrij éénzijdigquote:Op maandag 28 november 2011 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met het verschil dat onze staatsschuld 65% van het BBP bedraagt en er wil de politieke wil is om bepaalde zaken aan te pakken. Je kop in het zand steken, werkt niet...
Kun je nagaan.quote:Op maandag 28 november 2011 23:48 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Dat 3e zangeresje kon er geen kloot van... Hind steekt er met kop en schouders bovenuit.
Klinkt op de studioversie wel goed:quote:Op maandag 28 november 2011 23:48 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Dat 3e zangeresje kon er geen kloot van...
Er zitten ook maar vijf mensen in de studio die niet van het Metropole zijn.quote:
Dat zal er idd ook mee te maken hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zitten ook maar vijf mensen in de studio die niet van het Metropole zijn.
Ze is de enige die ik niet kan verstaan.quote:Op maandag 28 november 2011 23:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klinkt op de studioversie wel goed:
Maar daar zal het dan ook de studioversie voor zijn.
Dat denk ik wel. En is kwestie van smaak, op die manier is het nooit goed.quote:Op maandag 28 november 2011 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt hopelijk niet gesubsidieerd...
Ik was eerstquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:56 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frits Barend
De Ajax-soap duurt voort. De RvC weigert te vertrekken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Diederik van Vleuten
Winnaar van de Boudewijn Büch prijs maakte een reis in diens voetsporen.
Philippe Remarque
VK-hoofdredacteur en oud-correspondent over Ruttes Obamabezoek.
Hans Hoogervorst
Voormalig AFM-topman verscheen vandaag voor de commissie-De Wit.
Andere drie onderwerpen zijn toch wel interessant? Eerste vind ik in theorie ook geen probleem, ben immers Ajax supporter, maar het is jammer dat altijd iemand uit een kamp wordt uitgenodigd. En vooral die mensen uit het zogenaamde Cruijffkamp zijn bijna verblind door een soort verafgoding en dat heb ik ondertussen ook wel eens gehad.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:57 schreef alors het volgende:
m.a.w. ik sla maar weer eens overtragisch hoor dat het in elke programma van de publieke omroep over die kutclub moet gaan die mij en de meerderheid van Nederland echt aan den reet roest.
Hihihi.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:06 schreef borisz het volgende:
Zit Mark Rutte daar aan de thee met Obama en praat hij alleen maar over Job.
Ik zouquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Natuurlijk is die nerveus...jij en ik zouden er ook zo bij hebben gestaan hoor...
Je hoeft het niet voor hem op te nemenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Natuurlijk is die nerveus...jij en ik zouden er ook zo bij hebben gestaan hoor...
Ja, maar ik zie er niet zo uit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee dankje.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef inZanity het volgende:
Amerika
Samen met Israel het grootste kwaad van deze wereld, word tijd dat ze eens een keer flink aangepakt worden.
Tja, neem vlieglessen...quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef inZanity het volgende:
Amerika
Samen met Israel het grootste kwaad van deze wereld, word tijd dat ze eens een keer flink aangepakt worden.
niemand pakt ze aan want zij pwnen iedereenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef inZanity het volgende:
Amerika
Wie moet ons dan beschermen tegen de kwade arabieren, Rusland en Chinaquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wie moet ons dan beschermen tegen de kwade arabieren, Rusland en China
Nee maar ff serieus. Jij hebt liever CHina of Rusland als grootste macht? Die zijn 10x erger dan de USA manquote:
Russen zijn bazen mangquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus. Jij hebt liever CHina of Rusland als grootste macht? Die zijn 10x erger dan de USA man
Ik zie Israel gewoon graag van de kaart geveegd worden en Amerika graag een toontje lager zingen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus. Jij hebt liever CHina of Rusland als grootste macht? Die zijn 10x erger dan de USA man
Hij zit er toch maar omdat hij zwart is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo praat je niet over Davids...
1 van die andere republikeinse kandidaten had een landgoed genaamd Niggerhead...niemand op het nieuws durfde het uit te spreken, maar deze niggah wel...quote:
Liever Israel dan Iran, Syrie, Palestijnen, Egypte etc etc.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zie Israel gewoon graag van de kaart geveegd worden en Amerika graag een toontje lager zingen.
Begroting 3x groter dan Feyenoord.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:17 schreef inZanity het volgende:
Gaat het nou alwéér over dat kneuzenclubje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |