Andere drie onderwerpen zijn toch wel interessant? Eerste vind ik in theorie ook geen probleem, ben immers Ajax supporter, maar het is jammer dat altijd iemand uit een kamp wordt uitgenodigd. En vooral die mensen uit het zogenaamde Cruijffkamp zijn bijna verblind door een soort verafgoding en dat heb ik ondertussen ook wel eens gehad.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:57 schreef alors het volgende:
m.a.w. ik sla maar weer eens overtragisch hoor dat het in elke programma van de publieke omroep over die kutclub moet gaan die mij en de meerderheid van Nederland echt aan den reet roest.
Hihihi.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:06 schreef borisz het volgende:
Zit Mark Rutte daar aan de thee met Obama en praat hij alleen maar over Job.
Ik zouquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Natuurlijk is die nerveus...jij en ik zouden er ook zo bij hebben gestaan hoor...
Je hoeft het niet voor hem op te nemenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Natuurlijk is die nerveus...jij en ik zouden er ook zo bij hebben gestaan hoor...
Ja, maar ik zie er niet zo uit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee dankje.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef inZanity het volgende:
Amerika
Samen met Israel het grootste kwaad van deze wereld, word tijd dat ze eens een keer flink aangepakt worden.
Tja, neem vlieglessen...quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef inZanity het volgende:
Amerika
Samen met Israel het grootste kwaad van deze wereld, word tijd dat ze eens een keer flink aangepakt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |