Pauw denkt bij haar aan rock n rollquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Dit boeit me niet, ik wil naar Chabot, rock-n-roll
Van de wal in de sloot.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:36 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wat is een wal in de sloot gehalte?
Dat eerste, zeker.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik weet niet wat smeriger is, een pedo die praat over pijpen of dit....
Hm, ik denk meer dat je drie uitdrukkingen door elkaar gooit, maar ik snap je punt. Maar uiteindelijk wordt het droog en gaat de zon schijnen, maar dat heeft tijd nodig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Van de wal in de sloot.
Van de regen in de drup.
Uiteindelijk dus nog verder van huis dan ze al waren.
Als het schaap is verdronken kan men een topic plempen...quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:40 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hm, ik denk meer dat je drie uitdrukkingen door elkaar gooit, maar ik snap je punt. Maar uiteindelijk wordt het droog en gaat de zon schijnen, maar dat heeft tijd nodig.
Het is daar al droog, en de zon schijnt ook erg veel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:40 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hm, ik denk meer dat je drie uitdrukkingen door elkaar gooit, maar ik snap je punt. Maar uiteindelijk wordt het droog en gaat de zon schijnen, maar dat heeft tijd nodig.
Ja. I know.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is daar al droog, en de zon schijnt ook erg veel.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:43 schreef waxmask het volgende:
Ok Bets are on...gaat het een creampie worden of toch een facial cum? Nu bieden.... sluiten over 10 minuten...morgenvroeg uitslag via de tweets van Pauw.
Geen kut verstand ervan behalve dat die zooi ooit tering veel waard is nog netjes in plastic helemaal origineel.quote:
Ik denk dat hij ze vanmiddag allemaal gekocht heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Waarom maakt hij die shit niet open die hij koopt
Anders is het straks op Marktplaats minder waard.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Waarde!!! Ingepakt scheelt honderden soms duizenden euro's.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Maar hij heeft een hersentumor, hoelang wil hij die spullen nog ingepakt houden?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Waarde!!! Ingepakt scheelt honderden soms duizenden euro's.
Hay. Barry Hay.quote:
Erfenis voor kindje(s), volgens mij heeft hij bij leven wat boekjes geschreven maar niks van noemenswaardige titel?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar hij heeft een hersentumor, hoelang wil hij die spullen nog ingepakt houden?
Zijn oogjes worden steeds kleiner. Ik denk dat de man 2013 niet haalt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar hij heeft een hersentumor, hoelang wil hij die spullen nog ingepakt houden?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:53 schreef Specularium het volgende:
Krijgt hij nou nog een operatie of een chemobehandeling?
Of laat ie het lekker woekeren?
Oude mensen die oude muziek niet op hun waarde kunnen schatten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:53 schreef alors het volgende:
Oude mensen die doen alsof de jeugd oude muziek niet op waarde kan schatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |