SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! TS server:
178.63.54.5:9987
BoF #1 Rush Server (max 32 slots):
NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Rush Much?
NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Rush Much?
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
BoF #2 CQ Server (max 32 slots):
NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked
i3D.net -=band of fok!kers=- NL Ranked
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
BoF #3 Server (max 16 slots, ranked flyschool):
i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked
[URL=http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/dcf8bbab-f59e-4471-8836-351ef8b80d81/i3d-net-NL-Band-of-Fok-kers-Flyschool-ranked-3[/URL]
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
BoF #4 NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked
[URL=http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/49eac458-17a3-4c87-8e88-dedf9d0347ae/NL-band-of-fok-kers-CQ-Ranked-4[/URL]
admins:
Rp2009
hiddit
Band of FOK!ers Platoon:
Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon:
FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op clanbase: http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=997554
Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen:
Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.
[ Bericht 1% gewijzigd door WyriHaximus op 25-11-2011 07:51:20 ]![]()
Huh, topic stond niet in MyAt
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Bij mij ook niet...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Huh, topic stond niet in MyAt
Net een lekker potje gehad, 49/14 en 11k punten in de game en met bonus 20k. Nice!![]()
BF 3 eindelijk gespeeld. Leuk, maar meer een opgepoetste Bad Company dan een totaal nieuwe ervaring. Maakt mijn verwachtingen helaas niet waar.![]()
Je naam alleen alquote:Op donderdag 24 november 2011 20:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]Not sure if derp or trolling
![]()
Ga maar snel weer je moeder pesten
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Het reeks icoontje staat er wel voor, maar hij staat niet in mijn MyATquote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef jpjedi het volgende:
Uhm waarom is deze niet in de reeks aangemaakt? Nu staat hij bij niemand in de mAT.
Is het spel trouwens bij anderen ook zo onstabiel? Werd net al een paar keer van de EA servers gedisconnect en het laatste potje was ineens mijn BF3 scherm weg zonder foutmeldingRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
van ts af kindjes...Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Leer "open volgende topic openen"
Mensen, hier is toch al een lange tijd een leuk knopje voor?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Mama_Rozario/
Hoe lang gaat eroverheen voor zo'n lijer gebanned wordt?
Heb gisteren al wel een report gestuurd omdat hij een aimbot gebruikt, maar helaas.![]()
K/D valt wel mee met 1.5quote:Op donderdag 24 november 2011 20:43 schreef BaraCuda het volgende:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Mama_Rozario/
Hoe lang gaat eroverheen voor zo'n lijer gebanned wordt?
Heb gisteren al wel een report gestuurd omdat hij een aimbot gebruikt, maar helaas.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Geen idee hoe lang hij er mee bezig was, maar in dit potje zat ik gisteren:quote:
http://battlelog.battlefi(...)7127850/1/271816057/
Zijn naam was een continu spray rechtsbovenin met kills.![]()
86 kills in 1 ronde? Onmogelijk zonder te cheaten.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang hij er mee bezig was, maar in dit potje zat ik gisteren:
Zijn naam was een continu spray rechtsbovenin met kills.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat zeg ikquote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
86 kills in 1 ronde? Onmogelijk zonder te cheaten.![]()
Report die flikker maar, misschien dat het helpt. Alle beetjes helpen![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zijn naam was een continu spray rechtsbovenin met kills.http://www.pbbans.com/mbi-viewban-20c6d8bc-vb241174.html punkbuster heeft hem wel eens gepakt zo te zien.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
86 kills in 1 ronde? Onmogelijk zonder te cheaten.![]()
War
Mensen die meewillen doen tot nu toe
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
genakt
Solique
Afwazig
Xblister
BurmaBoy
Reserve
Spelvout
En aanmelden op Clanbase.
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=997554![]()
Tuurlijk wel, ik had als noob al eens 41 kills in seine...quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
86 kills in 1 ronde? Onmogelijk zonder te cheaten.
Tank of APC in urban map en het gaat hard. Zelfde als gunner in de chopper.
Met aimbot helemaal al is het wel aanpoten. Al zal het wel bij 1500 tickets zijn ofzo..![]()
Totaal in de pan gehakt in de server
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Geen voertuigen dat potje.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik had als noob al eens 41 kills in seine...
Tank of APC in urban map en het gaat hard. Zelfde als gunner in de chopper.
Met aimbot helemaal al is het wel aanpoten. Al zal het wel bij 1500 tickets zijn ofzo..
Hij liep met M249 rond in metro en schoot alles en iedereen raak.![]()
Zijn er mensen hier die BF op een laptop spelen?
Mijn AMD Phenom en Radeon HD4850 hebben het al lastig met BF
Stond laatst 30-3 in 200 ticket. dus is best te halen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
86 kills in 1 ronde? Onmogelijk zonder te cheaten.
Zonder voertuig overigensOp woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
30 maakt nog geen 86quote:Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef genakt het volgende:
[..]
Stond laatst 30-3 in 200 ticket. dus is best te halen.
Zonder voertuig overigens
Wat me dan toch tegenvalt van zulke mensen is dat ie toch 9 keer is doodgegaanquote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zijn naam was een continu spray rechtsbovenin met kills.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Is best een prestatie jaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat me dan toch tegenvalt van zulke mensen is dat ie toch 9 keer is doodgegaan
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Bah, BoF server zit weer vol met een onbekende clan die de boel keihard domineren. Ik had totaal geen idee waar ik allemaal vandaan werd geschoten..What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Round time: 9m 13s staat bij die URL die ik opgaf. 86 kills binnen 10 minuten is gewoon onmogelijkquote:![]()
![]()
Hét kan! Met cheaten danquote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Round time: 9m 13s staat bij die URL die ik opgaf. 86 kills binnen 10 minuten is gewoon onmogelijk
samenvatting van de avond: Javelin=KUT, weinig punten, dak haveninstallatie is van glas maar je kan er niet doorheen schieten.
Avond om snel te vergeten![]()
![]()
Net even 15000 punten in 2 rondes verzameld. Zonder service star
Was er niet voor niks.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:24 schreef jpjedi het volgende:
samenvatting van de avond: Javelin=KUT, weinig punten, dak haveninstallatie is van glas maar je kan er niet doorheen schieten.
Avond om snel te vergeten
Ging de hele avond al kut.![]()
![]()
War
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
genakt
Solique
Afwazig
Xblister
BurmaBoy
Reserve
Spelvout
Iedereen die nog niet is aangemeld op clanbase en dit nu lees effe doen
Die mee wil doen aan de war natuurlijk.
Nja of hij lag ergens waar iedereen gewoon recht in zijn vizier kwam lopen. Mja dan nogquote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Round time: 9m 13s staat bij die URL die ik opgaf. 86 kills binnen 10 minuten is gewoon onmogelijk![]()
Het topic was idd niet in de reeks aangemaakt, heb hem daarom zelf met het vorige topic gelinked. Waarom het topic uit MyAT is geen idee ....quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Het reeks icoontje staat er wel voor, maar hij staat niet in mijn MyAT. Heb de OP ook even aangepast
.
phluphy for president!![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 07:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het topic was idd niet in de reeks aangemaakt, heb hem daarom zelf met het vorige topic gelinked. Waarom het topic uit MyAT is geen idee ..... Heb de OP ook even aangepast
.
![]()
![]()
Al aangemeld voor de cq ladder?quote:Op vrijdag 25 november 2011 07:26 schreef dennis3d het volgende:
War
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
genakt
Solique
Afwazig
Xblister
BurmaBoy
Reserve
Spelvout
Mooi dat ik er gisteravond niet was, als het voor de meesten toch kut was.
Die javalin is idd niet heel sterk, maar dus wel leuk met helikoptertjes als ze gepaint zijn. De armor van een tank is te sterk voor een javalin. En met 2 raketten krijg je heel misschien een tank stuk als je na een lock direct de raket omhoog schiet, maar met een lading RPG's krijg je een tank sneller stuk.
Nu hopen dat ik vanavond m'n 3e plek van de tank eindelijk kan unlocken en dan kan ik door met andere unlocks. En na al die unlocks kan ik m'n wapens voor infantry verbeteren/unlocks halen.![]()
Dan toch nog liever javelin, als er goed gepaint wordt in ieder geval
Van een afstand een tank uitschakelen is toch wel leuk.![]()
Nah weet je wat het was, Ik was met theNiker druk bezig omdat hij een Soflam heeft. Echter door al het testen en proberen zonder succes eindigde wij kansloos zonder noemenswaardige punten. Daarnaast was het elke keer net verlies dus hadden we het verschil kunnen maken wellicht maar daar waren we niet mee bezig verder. Ook hadden we wat moeite met de squads goed in te delen. Bugowrks zat op TS en dat was wel een voordeelquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:25 schreef JK het volgende:
Mooi dat ik er gisteravond niet was, als het voor de meesten toch kut was.
Die javalin is idd niet heel sterk, maar dus wel leuk met helikoptertjes als ze gepaint zijn. De armor van een tank is te sterk voor een javalin. En met 2 raketten krijg je heel misschien een tank stuk als je na een lock direct de raket omhoog schiet, maar met een lading RPG's krijg je een tank sneller stuk.
Nu hopen dat ik vanavond m'n 3e plek van de tank eindelijk kan unlocken en dan kan ik door met andere unlocks. En na al die unlocks kan ik m'n wapens voor infantry verbeteren/unlocks halen.![]()
![]()
quote:Tanks
Tanks hebben per onderdeel van het voertuig een damage factor gekregen. Zo krijgt een tank veel meer schade als je hem van achteren raakt dan van voren. Ook de hoek van het projectiel heeft invloed op de damage die een projectiel doet. De schade loopt lineair op wat betekent dat elke X verandering in hoek ook een X verandering in schade veroorzaakt. Hieronder staan enkele voorbeelden:
Zijkant:
0-45 graden: 22
60 graden: 26.6
75 graden: 31.3
90 graden: 36
105 graden: 31.3
120 graden: 26.6
135-180 graden: 22
Achterkant:
0-45 graden: 36
60 graden: 44.3
75 graden: 52.6
90 graden: 61
105 graden: 52.6
120 graden: 44.3
135-180 graden: 36
Voorkant:
Elke hoek: 22
Formule
De formule om dit uit te rekenen is een vrij eenvoudige en heeft als variabele enkel de hoek. De formule geld voor zowel de zijkant als de achterkant, echter hebben beide kanten wel andere basis getallen qua schade:
Schade = x+((y-x)/(v-z)*(a-z))
Voorbeeld:
Hoek in graden: 71 (a)
Minimum schade: 22 (x)
Maximum schade: 36 (y)
Hoek van minimum schade: 45 (z)
Hoek van maximum schade: 90 (v)
Schade = 22+((36-22)/(90-45)*(71-45)) = ~30 graden![]()
![]()
Handig om te wetenquote:
Later gisteren nog even aan het prutsen geweest met die SOFLAM en zelf in een tank. Opzich is dat ding erg handig als hij op een fatsoenlijke plek staat. Alleen de range is daarvoor te klein. Om het maar niet te hebben over de punten. Als je alleen die SOFLAM neerzet en target tagged voor anderen dan krijg je een whooping 20 punten.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:24 schreef jpjedi het volgende:
Avond om snel te vergeten
Maar als je een keer een mazzeltje hebt en hij staat in de buurt en er komt een tank voorbij dan is het een extra shot met je guided shell aangezien je een bijna instant lock hebt.
Als het allemaal een beetje mee zit moet het wel lukken om die derde slot the unlocken van het weekend. En dan door voor de USAS
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Dat is handig, ook erg gaaf dat het zo gedetaileerd is met die damage factor per onderdeel, je moet er nog over nadenken hoe en waar je de tank raakt ... wat een spel ..!quote:![]()
ja zelfde idee maar dan zonder de hoek van inslag. De tracks waren het zwakst.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:53 schreef Jorwol het volgende:
Was in Battlefield 2 toch ook soort van? Dat van achteren/zijkant meer damage deed dan voorkant?![]()
Schuin is dus beter dan recht of zie ik het nou verkeerd?Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
90 graden doet de meeste damage en volgens de tekening is dat kaarsrecht de tank raken (toch ?quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:04 schreef Afwazig het volgende:
Schuin is dus beter dan recht of zie ik het nou verkeerd?)
![]()
90º heeft de meeste schade, dat is haaks op het oppervlakquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:04 schreef Afwazig het volgende:
Schuin is dus beter dan recht of zie ik het nou verkeerd?![]()
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:06 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
90 graden doet de meeste damage en volgens de tekening is dat kaarsrecht de tank raken (toch ?)
Waar haal je die info trouwens vandaan ?quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
90º heeft de meeste schade, dat is haaks op het oppervlak![]()
Linkjes uit het topic van onze nerd vrienden en via twitter zoals deze:quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:09 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Waar haal je die info trouwens vandaan ?
http://denkirson.xanga.com/756891604/bf3/![]()
Ok nou goed om te weten, vond het al zo kut dat je soms een tank 3x raakt en hij nog niet down is, en soms 1x en gelijk 'vehicle disabled' krijgt.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Vaak krijg je ook niet de kans om even pal achter een tank te staan en dan twee keer een RPG af te vuren, dus je bent toch vaak genoodzaakt om ergens anders te staan en de tank uit te schakelen. Je weet dan tenminste nu wel waar je het ongeveer het beste kan raken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:18 schreef Afwazig het volgende:
Ok nou goed om te weten, vond het al zo kut dat je soms een tank 3x raakt en hij nog niet down is, en soms 1x en gelijk 'vehicle disabled' krijgt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Of hier: http://symthic.dy.fi/?s=bf3quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Linkjes uit het topic van onze nerd vrienden en via twitter zoals deze:
http://denkirson.xanga.com/756891604/bf3/Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
iemand zin om te spelen ? bof is leeg
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Thanks.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:02 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Of hier: http://symthic.dy.fi/?s=bf3
Ik heb eindelijk mijn joystick binnen (Thrustmaster T.160000M), dus dat wordt weer oefenen, ik ben benieuwd, nog 4 unlocks te gaan met Jets![]()
![]()
Ik heb we zin om te gamen, maar er moet ook gewerkt wordenquote:
van het weekend jarig dus dagje vrijquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb we zin om te gamen, maar er moet ook gewerkt worden
12 keer achter elkaar gewonnen
[ Bericht 8% gewijzigd door genakt op 25-11-2011 14:18:12 ]Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Die SOFLAM heeft als nadeel dat je ziet waar hij staat. Ik ben benieuwd hoe dat met de tank is als 3e persoon. Misschien dat dat toch lekkerder werkt hoor, de één painten, de ander schieten.
Over de tanks en schade; op Youtube is ook een filmpje te vinden waarin iemand heeft getest hoeveel schade elk voertuig (en c4) op een tank geeft op voorkant, zijkant en achterkant. Zodoende wist ik al dat je het beste van de zijkant of achterkant kan aanvallen. Maar de achterkant is vaak wat lastigerMaar als je er 1 schot op kan krijgen, is dat al een flink voordeel. Ohja, een granaat doet een tank 0,0 schade. Dus gooien ze eentje naar je toe... niet wegrijden. Wil je er zelf één gooien? Bewaar 'm maar voor hostile infantry.
Vanavond ben ik er weer bij, maar moet toch echt eerst die 3e plek unlocken, waarschijnlijk even op een klein 16-mans servertje om de boel te versnellen. Denk even de BoF-flyschool daarvoor te gebruiken.![]()
Dus granaten gooien naar tanks schiet gewoon niet op, dat deed ik ook elke keer.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:18 schreef JK het volgende:
Over de tanks en schade; op Youtube is ook een filmpje te vinden waarin iemand heeft getest hoeveel schade elk voertuig (en c4) op een tank geeft op voorkant, zijkant en achterkant. Zodoende wist ik al dat je het beste van de zijkant of achterkant kan aanvallen. Maar de achterkant is vaak wat lastiger![]()
Ik heb ook al eens een jeep gepakt, die volgeplakt met C4, vol in een tank gereden, eruit gesprongen en af laten gaan, ondanks dat die gast zich helemaal wild schrok, begon de tank alleen maar een beetje te roken en nu weet ik waarom![]()
![]()
Wat voor crash?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:30 schreef ElmoFan het volgende:
Godverdomme, chrashed ie weer terwijl ik weer fucking lekker bezig ben op een 1000 ticket server
Gewoon dat hij uitvalt?![]()
Fucking baserapende campende kutfransen grmblAAARAGH!
Leuk spel verder
Die SOFLAM zet je neer en daar komt een laser straal vanaf. Die is net iets te fanatiek, dat ding verblind je om het te overdrijven aan de andere kant van de map nog.quote:
Voor zover ik heeft de javelin geen laser straal.Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
freeze en dan is het scherm wegquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:32 schreef rumiii het volgende:
[..]
Wat voor crash?
Gewoon dat hij uitvalt?![]()
Huh,quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:46 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Die SOFLAM zet je neer en daar komt een laser straal vanaf. Die is net iets te fanatiek, dat ding verblind je om het te overdrijven aan de andere kant van de map nog.
Voor zover ik heeft de javelin geen laser straal.
Soflam straalt een doel aan en de Javelin wordt geleid door die straal toch?![]()
Niet door de straal, het doel wat getekend is door de SOFLAM, daar gaat 'ie heen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Huh,
Soflam straalt een doel aan en de Javelin wordt geleid door die straal toch?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
War
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
genakt
Solique
Afwazig
Xblister
BurmaBoy
Spelvout
Reserve
Yep maar zoals robuust al wist te melden, die lazer straat die je ziet vanaf dat ding heeft alleen als nut dat iedereen kan zien waar hij staat. Het is niet zo dat je een zichtbare lazer straal krijgt per target wat hij gelocked heeft. Het geeft alleen maar vakjes op je schermquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Huh,
Soflam straalt een doel aan en de Javelin wordt geleid door die straal toch?
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Hoeft niet, je moet 6 leden minimaal hebben met een geldige account (>24hrs). Klik maar eens in linkse kolom (ladders) op bf3-> eu cq -> joinquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:36 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee nog niet iedereen is aangemeld.![]()
Oke dan join ik zo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoeft niet, je moet 6 leden minimaal hebben met een geldige account (>24hrs). Klik maar eens in linkse kolom (ladders) op bf3-> eu cq -> join![]()
Hoe kan dat? Je hebt toch al een zooi leden nu?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:48 schreef dennis3d het volgende:
Not enough members with registered BF3 PB guid to join ladder.![]()
Ja ik vind het ook raar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Je hebt toch al een zooi leden nu?
Ja stuk of 12 ofzo ingeschreven waarvan 8 zowiezo langer als 24 uur.![]()
Mail ze anders even, ze reageren erg snel normaal.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:49 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook raar.
Ja stuk of 12 ofzo ingeschreven waarvan 8 zowiezo langer als 24 uur.![]()
Gedaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mail ze anders even, ze reageren erg snel normaal.![]()
EA/DICE heeft blijkbaar weer queues ingesteld zie ik net?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Zal tijd worden! Net als de VIP optie...quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
EA/DICE heeft blijkbaar weer queues ingesteld zie ik net?![]()
Mijn ervaring is dat als je crasht en er weer in gaat (of niet), maar nog ingelogd bent in Battlelog, dat je de punten krijgt na het einde van dat potje. Dus ten tijde dat het potje afgelopen is, MOET je PC aan staan en moet je in Battlelog zijn ingelogd. Zet je je PC op standby of uit, dan is het bye bye puntjes. Met alle crashes, zwarte schermen en muisproblemen mag ik me onderhand wel een expert noemen hier in.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:30 schreef ElmoFan het volgende:
Godverdomme, chrashed ie weer terwijl ik weer fucking lekker bezig ben op een 1000 ticket server
Ik heb dus wel mijn punten bij zien schrijven toen ik wel eens al uit een server was.
Maar ook wel eens niet, omdat ik dus de PC even in standby had staan.
Een Javelin lockt idd ook zelf op een tank, ook zonder SOFLAM, maar weet niet of je daar dan een laser van ziet. Javelin + SOFLAM is vooral handig voor helikopters. Straaljagers vliegen snel en dan zijn ze dus snel out of range. Of het moet een hele langzame zijn.![]()
![]()
Was gister met jb de CITV + Guided missiles vanuit een tank aan het testen maar die CITV heeft niet echt veel range. Werkt als recon een SOFLAM neer plampen ergens en een tank met guided missiles beter?phluphy for president!![]()
Ik zie wel af en toe gasten op bazaar de SOFLAM gebruiken om mensen te verblinden in alleyway
lol lamequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:30 schreef robuust89 het volgende:
Ik zie wel af en toe gasten op bazaar de SOFLAM gebruiken om mensen te verblinden in alleyway
Das echt klotequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:30 schreef robuust89 het volgende:
Ik zie wel af en toe gasten op bazaar de SOFLAM gebruiken om mensen te verblinden in alleyway![]()
![]()
Durf ik niet te zeggen, maar als je 'm van 2 kanten beschijnt, heb je in elk geval meer kans op een direct hit. Obstakels er tussen geven natuurlijk ook problemen..quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:28 schreef WyriHaximus het volgende:
Was gister met jb de CITV + Guided missiles vanuit een tank aan het testen maar die CITV heeft niet echt veel range. Werkt als recon een SOFLAM neer plampen ergens en een tank met guided missiles beter?
Mijn takenlijst om te unlocken;
CITV (vandaag)
SOFLAM (komende week)
MAV (komende week)
Mortar (dit weekend)
Ben alleen bang dat ik qua sniper weinig punten ga halen.
Iemand tips om snel te levelen als sniper?![]()
Gisteren (na héél veel pogingen) een Little Bird uit de lucht gehaald met een RPG
Jup, gebruik GEEN SVD, maar gewoon een ander wapen om snel te levelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:45 schreef JK het volgende:
Iemand tips om snel te levelen als sniper?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Gebruik pdw's zoals ump45 of shotgunsWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Vanavond ff uitproberenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:45 schreef JK het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, maar als je 'm van 2 kanten beschijnt, heb je in elk geval meer kans op een direct hit. Obstakels er tussen geven natuurlijk ook problemen..
Mijn takenlijst om te unlocken;
CITV (vandaag)
SOFLAM (komende week)
MAV (komende week)
Mortar (dit weekend)
Iemand tips om snel te levelen als sniper?.
Wat betreft sniper levelen? Metro rush als je nog buiten zit of anders in de dat huisie onder die grote bol gaan zitten Damavand Peak rush.
Dat is echt een kut wapen inderdaad, raak je nog geen olifant mee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jup, gebruik GEEN SVD, maar gewoon een ander wapen om snel te levelen.![]()
Is er binnenkort een war?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:07 schreef Re.active het volgende:
Zal me ff aanmelden voor de clanwarWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
War
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
genakt
Solique
Afwazig
Xblister
BurmaBoy
Spelvout
Re.active
Reserve
Trouwens 18 war leden dus we kunnen beginnen met trainen.
Jedi en Vanruss vanavond effe overleggen in apart ts kanaal ok?![]()
Ik kan vanavond ook welquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:11 schreef dennis3d het volgende:
Trouwens 18 war leden dus we kunnen beginnen met trainen.
Jedi en Vanruss vanavond effe overleggen in apart ts kanaal ok?
Ja maar ff overleg met clanleader en de warleaders.quote:
Is nog niet voor training.
Maar squad indeling enzo.![]()
Ben jij de clanleader van BoF?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:22 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja maar ff overleg met clanleader en de warleaders.
Is nog niet voor training.
Maar squad indeling enzo.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Het vermelden was niet echt nodig aangezien het toch al net op TS besproken was, maar toch. Dacht... gooi het ff in de groepquote:![]()
![]()
![]()
Hahahquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:24 schreef Re.active het volgende:
[..]
[..]
Het vermelden was niet echt nodig aangezien het toch al net op TS besproken was, maar toch. Dacht... gooi het ff in de groep![]()
![]()
![]()
En ik je private schietvoer?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:25 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee dat is jedi.
Ik ben warleader met Vanruss.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Gister was hij mijn persoonlijke schietvoerquote:. Gaan liggen in de hoop dat ik ze niet zag. En maar roepen dat ik in me tank ze mines niet kon zien tot dat er iemand riep dat dat met thermal wel kan
!
Ik was gisteren stoned as hellquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gister was hij mijn persoonlijke schietvoer. Gaan liggen in de hoop dat ik ze niet zag. En maar roepen dat ik in me tank ze mines niet kon zien tot dat er iemand riep dat dat met thermal wel kan
!
Ik deed wel mee, maar eigenlijk ook weer niet
of heb je het over dennis, want dan begrijp ik het wel
Je kan ook echt gewoon flink scoren op Tehran in de tank door de straten door te rijden met thermal en alleen mijnen op te blazen. Echt geniaalquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gister was hij mijn persoonlijke schietvoer. Gaan liggen in de hoop dat ik ze niet zag. En maar roepen dat ik in me tank ze mines niet kon zien tot dat er iemand riep dat dat met thermal wel kan
!
![]()
Haha, het is weekend dus er gaan straks ook wel wat biertjes inquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was gisteren stoned as hell
Ik deed wel mee, maar eigenlijk ook weer niet. Trouwens dennis is wel goed in mijnen veldjes leggen.
Yup heb het over dennisphluphy for president!![]()
Yup 200 punten per 2, en als je dennis een veldje laat neerleggen heb je der gelijk 400quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:06 schreef Re.active het volgende:
[..]
Je kan ook echt gewoon flink scoren op Tehran in de tank door de straten door te rijden met thermal en alleen mijnen op te blazen. Echt geniaal.
Die melding die dennis ziet heeft niks met het aantal leden te maken, maar met een soort van unieke identificatie code waarmee de speler geïdentificeerd wordt en om uit te sluiten dat het cheaters zijn. Dat ze de clan joinen is 1, willen ze echt mee kunnen spelen moeten ze eerst hun guid voor Bf3 invoeren (zie die hele lap tekst die je laatst over clanbase postte maarquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Je hebt toch al een zooi leden nu?).
Copy/paste van clanbasequote:A GUID is a number or string unique to each player. In order to be allowed to play in most ladders and cups on ClanBase, you will have to register a GUID so people can identify you when there is a doubt who is actually playing. How to find the GUID and what it looks like depends on the game.![]()
Verrek helemaal vergeten/overheen gelezen!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:15 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Die melding die dennis ziet heeft niks met het aantal leden te maken, maar met een soort van unieke identificatie code waarmee de speler geïdentificeerd wordt en om uit te sluiten dat het cheaters zijn. Dat ze de clan joinen is 1, willen ze echt mee kunnen spelen moeten ze eerst hun guid voor Bf3 invoeren (zie die hele lap tekst die je laatst over clanbase postte maar).
Copy/paste van clanbase
[..]
Ik ga ook direct gegevens invoeren. Dank voor de info
Jeetje dat valt nog niet mee ook en BF3 staat niet in de GUID faq lijst, waar vind ik die sleutel in bf3?
[ Bericht 8% gewijzigd door jpjedi op 25-11-2011 19:26:19 ]![]()
Ik zie dat er ook een wachtlijst is voor de server. Lekker handig
Hier een link voor het achterhalen van je guid voor bf3
http://www.pbbans.com/info-center-clientlog.html![]()
Dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Verrek helemaal vergeten/overheen gelezen!
Jeetje dat valt nog niet mee ook en BF3 staat niet in de GUID faq lijst, waar vind ik die sleutel in bf3?
![]()
Volgens mij kan admin dat zien met een tool van de mensen in game.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Verrek helemaal vergeten/overheen gelezen!
Of als player met ` dit openen krijg je zoon tekst vlak en dan pb_myguid
Laat maar doet het niet.![]()
@Firefox & Burnaboy; geniale tips!!! Hier had ik dus weer totaal niet aan gedacht!quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jup, gebruik GEEN SVD, maar gewoon een ander wapen om snel te levelen.![]()
![]()
Kreeg net een password error bij inloggen in Origin.![]()
En ook irritant, ik moet ELKE dag in Avira aangeven dat Bf3.exe geen virus is. Ik zeg 'Always ignore', maar dat begrijpt Avira niet. Misschien tijd voor een herinstall daarvan. Of even in de settings kijken waar ik een whitelist kan vinden.
edit; Toegevoegd aan een soor van whitelist. Volgende restart eens checken.![]()
PB guid al gevonden?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef jpjedi het volgende:
Damn ideaal! Heb procon (alternatief bf3cc) nu op ipad![]()
34 kills.. zo zoquote:
haahahquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Niet op de ipad
Ik wacht op een lege stoel achter mijn gamepc!![]()
CITV is in de pocket. Nu lekker painten.Ik kreeg al 10 puntjes voor een verfje op een straaljager. Alleen die gunner zit echt in de weg.
![]()
Is dat nieuw dat je nu in een wachtrij wordt geplaatst als je een volle server wilt joinen? Best relaxed.![]()
jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:53 schreef Captainp00face het volgende:
Is dat nieuw dat je nu in een wachtrij wordt geplaatst als je een volle server wilt joinen? Best relaxed.![]()
Zekerquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:53 schreef Captainp00face het volgende:
Is dat nieuw dat je nu in een wachtrij wordt geplaatst als je een volle server wilt joinen? Best relaxed.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Alvast een squad indeling voor de war.
Iedereen even 1st kit en 2nd kit doorgeven aub.
Squad A
Dennis3d: 1st kit: Medic 2nd kit Engineer.
Sideshowbobbie 1st support 2nd engineer
Spelvout
Solique
Squad B
Jedi 1st support 2nd medic
wc-eend
Re.active
Augustus_Thijs
Squad C
VanRuss 1st Medic 2nd support
Xblister
Afwazig
genakt
Squad D
Civilian
FireFox1 1st Engineer 2nd support
BurmaBoy
Longcat
Reserves
drumstickNL
rubbels
[ Bericht 2% gewijzigd door dennis3d op 25-11-2011 21:44:11 ]![]()
Squad D
Civilian
FireFox1: 1st kit: Engineer 2nd kit:Support
BurmaBoy
LongcatWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
1st support 2nd engineerquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:02 schreef dennis3d het volgende:
Squad A
Sideshowbobbie
Spelvout
Solique
Leuk dat we in een squad zitten Dennis
Hij heeft de teams qua skills samengesteldquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
1st support 2nd engineer
Leuk dat we in een squad zitten Dennis
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
1st support 2nd engineer
Leuk dat we in een squad zitten Dennis![]()
![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij heeft de teams qua skills samengesteld![]()
Kutpatch heeft het spel laggy gemaakt hier
Maar sorry mensen die ik heb gepakt met mijn G17, het is gewoon een goed wapen![]()
![]()
MVP+ 17000 punten
Squad A
Spelvout
Solique
Squad B
wc-eend
Re.active1st medic 2nd engineer
Augustus_Thijs
Squad C
Xblister
Afwazig
genakt
Squad D
Civilian
BurmaBoy
Longcat
Reserves
drumstickNL
rubbels
Andy
[ Bericht 0% gewijzigd door dennis3d op 25-11-2011 22:57:41 ]![]()
weet niet hoe het moet ?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:42 schreef Re.active het volgende:
moet ik trouwens zelf de guid opzoeken of kan een server admin dat doen of wat?![]()
Yup dat gaat best lekkerquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:39 schreef Re.active het volgende:
Server is vol. jammer. Er wordt volgens mij goed ge-teamworked op ts als ik het zo hoor.
Dat was bij sommige servers toch al zo?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:53 schreef Captainp00face het volgende:
Is dat nieuw dat je nu in een wachtrij wordt geplaatst als je een volle server wilt joinen? Best relaxed.phluphy for president!![]()
Hey weten jullie misschien wat ik beter kan upgraden?
Ik heb een Q9400 quad core en een 4870 videokaart. (ram is gewoon 4 BG, dus daar hoeft niets bij)
Zit er aan te denken een 6850 of 6870 te halen, of kan ik toch beter de CPU upgraden?![]()
Longcat=Senor_Changie voor mensen die het niet wetenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:40 schreef dennis3d het volgende:
Squad A
Spelvout
Solique
Squad B
wc-eend
Augustus_Thijs
Squad C
Xblister
Afwazig
genakt
Squad D
Civilian
BurmaBoy
Longcat
Reserves
drumstickNL
rubbels
Andy![]()
links-rechts probleem opgelost; een 3d muis was aangesloten en blijkbaar laat een kleine beweging 'm al inschakelen. Losgekoppeld en geen geklooi meer.
Ik zag al tips bij anderen over een x360 controller die aangesloten was, maar heb geen xbox, dus even hard nadenken nadat het te vaak gebeurde. Nu dus eindelijk normaal spelen.![]()
Kan iemand helpen met die pb guid.
Snap geen zak van die site.
http://www.pbbans.com/info-center-clientlog.html![]()
Ga eerst naar de volgende locatie op je harde schijf (copy/paste het volgende):quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:58 schreef dennis3d het volgende:
Kan iemand helpen met die pb guid.
Snap geen zak van die site.
http://www.pbbans.com/info-center-clientlog.html
%LOCALAPPDATA%\PunkBuster\BF3\pb\
Kijk of daar een bestand staat met de naam "pbcl.cfg". Als er geen bestand is met deze naam en extensie, maak dan een nieuw testbestand aan voor notepad/kladblok. Zorg dat daar de volgende regel zeker in is opgenomen:
pb_LogToFile 1
Sla het bestand op. Dan moet je de extensie veranderen, van txt naar cfg. Battlefield even spelen en dan zal je als het goed is je guid vinden in het volgende bestand in dezelfde map "pbcl.log".
Kijk hier naar de regel die begint met "[xxx] PB Server assigned guid = " (xxx is datum en tijdstip).
Als die er nog niet is even een tekstbestand aanmaken met deze naam EN extensie (verander .txt naar .cfg, je moet dan als het goed is een melding krijgen klik op ja).
Open vervolgens het bestand met kladblok/notepad![]()
TY.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:13 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Ga eerst naar de volgende locatie op je harde schijf (copy/paste het volgende):
Kijk of daar een bestand staat met de naam "pbcl.cfg". Als er geen bestand is met deze naam en extensie, maak dan een nieuw testbestand aan voor notepad/kladblok. Zorg dat daar de volgende regel zeker in is opgenomen:
pb_LogToFile 1
Sla het bestand op. Dan moet je de extensie veranderen, van txt naar cfg. Battlefield even spelen en dan zal je als het goed is je guid vinden in het volgende bestand in dezelfde map "pbcl.log".
Kijk hier naar de regel die begint met "[xxx] PB Server assigned guid = " (xxx is datum en tijdstip).
Als die er nog niet is even een tekstbestand aanmaken met deze naam EN extensie (verander .txt naar .cfg, je moet dan als het goed is een melding krijgen klik op ja).
Ik ben geen kenner maar zover ik zo zie heb je alleen een nieuwe videokaart nodig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:54 schreef Andyy het volgende:
Hey weten jullie misschien wat ik beter kan upgraden?
Ik heb een Q9400 quad core en een 4870 videokaart. (ram is gewoon 4 BG, dus daar hoeft niets bij)
Zit er aan te denken een 6850 of 6870 te halen, of kan ik toch beter de CPU upgraden?![]()
Paar leuke potjes net op de BoF server
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
was weer episch inderdaad. Mannetje of 15 op TS, begint ergens op te lijken
Tactiek elke keer weer stapje vooruit maar nog lange weg te gaan. we moeten eens gaan bakkeleien hier wat de beste aanvallende en verdedigende tactieken zijn op urban en vliegmappen. We moeten vooral in het oog houden hoe we efficient punten scoren. Vanavond werden we gewoon nog een paar keer genadeloos afgemaakt terwijl we serieus speelden.
Ik mis echt de commander...![]()
Damn, maak het eens even makkelijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:13 schreef BugWorks het volgende:
[..]
pb_LogToFile 1
![]()
Ik als tegenstander een keer van jullie gewonnen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:26 schreef jpjedi het volgende:
Tactiek elke keer weer stapje vooruit maar nog lange weg te gaan. we moeten eens gaan bakkeleien hier wat de beste aanvallende en verdedigende tactieken zijn op urban en vliegmappen. We moeten vooral in het oog houden hoe we efficient punten scoren. Vanavond werden we gewoon nog een paar keer genadeloos afgemaakt terwijl we serieus speelden.
Ik mis echt de commander...
Stiekem toch leuk
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Net mooi even met Torched in de LAV bij Grand Bazaar. Wat een drukte om E - Highway te cappen. Er kwam van alles op ons af, maar uiteindelijk werd het rustig en konden we cappen.
2 ranks omhoog gegaan vandaag, 3rd tank seat... een paar keer succesvol gepaint op heli's.
Nu de rest van m'n to do list.
En heel blij dat het muisprobleem verleden tijd is, dat merk ik meteen ook in m'n puntenaantal aan het einde van de rondes.![]()
Vanavond goede avond gehad idd. Ook toen het merendeel weg ging er nog 5 overbleven in Bazaar. 5 man allemaal op teamspeak in 1 tank, goed samengewerkt daar gasten ;
ohja en TheNiker: wat kan je ouwehoeren manHeb me headset na een tijdje maar weggelegd ging nergens meer over op ts
[ Bericht 10% gewijzigd door Re.active op 26-11-2011 02:24:37 ]![]()
Fijn hequote:Op zaterdag 26 november 2011 02:16 schreef Re.active het volgende:
Vanavond goede avond gehad idd. Ook toen het merendeel weg ging er nog 5 overbleven in Bazaar. 5 man allemaal op teamspeak in 1 tank, goed samengewerkt daar gasten ;
ohja en TheNiker: wat kan je ouwehoeren manHeb me headset na een tijdje maar weggelegd ging nergens meer over op ts
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Squad A
Spelvout
Solique
Squad B
wc-eend
Augustus_Thijs
Squad C
Xblister
Afwazig
genakt
Squad D
Civilian
BurmaBoy
Longcat
Reserves
drumstickNL
rubbels
Andy![]()
1st support hieroquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:03 schreef FireFox1 het volgende:
Squad D
Civilian
FireFox1: 1st kit: Engineer 2nd kit:Support
BurmaBoy
Longcat
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Hoe maak ik er een cfg bestand van?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:13 schreef BugWorks het volgende:
[..]
pb_LogToFile 1
Open vervolgens het bestand met kladblok/notepad
Heb het al
Bf3 gespeeld krijg alleen men pb guid niet en met EN extensie aangemaakt cfg van gemaakt alleen krijg geen melding.
Ik krijg mijn guid maar niet hoor.
[ Bericht 2% gewijzigd door dennis3d op 26-11-2011 10:16:59 ]![]()
Dan is het nog een tekstbestand, moet je even een optie aanzetten dat je de extensies ook kunt zien. Hoe je dat moet doen kan je vinden via de volgende link (uitgaande van nederlandse versie windows 7): http://support.microsoft.com/kb/865219quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:43 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Hoe maak ik er een cfg bestand van?
Heb het al
Bf3 gespeeld krijg alleen men pb guid niet en met EN extensie aangemaakt cfg van gemaakt alleen krijg geen melding.
Ik krijg mijn guid maar niet hoor.
Als je dat gedaan hebt moet je de naam wijzigen van het betreffende bestand en alleen de extensie veranderen.![]()
Okee maar erstaat achter dat het cfg is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:27 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Dan is het nog een tekstbestand, moet je even een optie aanzetten dat je de extensies ook kunt zien. Hoe je dat moet doen kan je vinden via de volgende link (uitgaande van nederlandse versie windows 7): http://support.microsoft.com/kb/865219
Als je dat gedaan hebt moet je de naam wijzigen van het betreffende bestand en alleen de extensie veranderen.![]()
Dan nog kan je extensie verborgen zijn en lijkt het maar dat het een .cfg isquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:30 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Okee maar erstaat achter dat het cfg is.
Gister liep idd lekker, wat kunnen oefenen met painten en dat gaat best goed. Zeker als je kunt switchen tussen boardgunner en CITV wil het ook nog wel wat met de puntjes.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:26 schreef jpjedi het volgende:
Ik mis echt de commander...phluphy for president!![]()
Op die site die je geef staat ga naar windos explorer, Het is toch geen IE waar ik op moet zoeken he.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:27 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Dan is het nog een tekstbestand, moet je even een optie aanzetten dat je de extensies ook kunt zien. Hoe je dat moet doen kan je vinden via de volgende link (uitgaande van nederlandse versie windows 7): http://support.microsoft.com/kb/865219
Dan indelen maar die kan ik niet vinden.![]()
Windows Verkenner = Windows Explorerquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:37 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Op die site die je geef staat ga naar windos explorer, Het is toch geen IE waar ik op moet zoeken he.![]()
Dan indelen maar die kan ik niet vinden.
Nee hoor, als je gewoon op Mijn computer klikt of een willekeurige map opent is genoeg. Heeft niks met internet explorer te makenquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:37 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Op die site die je geef staat ga naar windos explorer, Het is toch geen IE waar ik op moet zoeken he.![]()
Dan indelen maar die kan ik niet vinden.![]()
![]()
Windows explorer is de verkenner.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:37 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dan indelen maar die kan ik niet vinden.
Windows internet explorer is de webbrowserOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Okee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Windows Verkenner = Windows Explorer![]()
Alles gedaan dus nu bf3 spelen en dan moet hij het doen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:39 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Nee hoor, als je gewoon op Mijn computer klikt of een willekeurige map opent is genoeg. Heeft niks met internet explorer te maken
Moet die cfg nog onder pb map van bf3 staan?
[ Bericht 3% gewijzigd door dennis3d op 26-11-2011 10:49:21 ]![]()
nog steeds veel mappen die niet in bof zitten..
Je kan nu we queue'n
"veel" en "in bof zitten" ? Verklaar u nader?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:41 schreef genakt het volgende:
nog steeds veel mappen die niet in bof zitten..
Je kan nu we queue'n![]()
![]()
Zet het ook duidelijk in de servernaam. Dat moet spelers trekken!quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:03 schreef Rp2009 het volgende:
Gezien de #4 server al de hele week leeg was heb ik er even een HC van gemaakt.![]()
![]()
Hij hoeft alleen in de volgende map te staan (copy/paste in je windows verkenner)quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:41 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Alles gedaan dus nu bf3 spelen en dan moet hij het doen?
Moet die cfg nog onder pb map van bf3 staan?
%LOCALAPPDATA%\PunkBuster\BF3\pb\![]()
Staan alle 2 de cfg bestandjes onder maar doet niks vind geen pb log dus EN extensie aangemaakt na het spelen maar kon niet op ja drukken :Squote:Op zaterdag 26 november 2011 10:51 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen in de volgende map te staan (copy/paste in je windows verkenner)
Ik zie een log en daar staat dit onder:
[10.28.2011 15:22:50] Service Communication Failure: PnkBstrB.exe heartbeats stopped
[10.28.2011 16:16:31] Service Communication Failure: PnkBstrB.exe heartbeats stopped![]()
Kan je eens een screenshot maken van die map?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:54 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Staan alle 2 de cfg bestandjes onder maar doet niks vind geen pb log dus EN extensie aangemaakt na het spelen maar kon niet op ja drukken :S
Ik zie een log en daar staat dit onder:
[10.28.2011 15:22:50] Service Communication Failure: PnkBstrB.exe heartbeats stopped
[10.28.2011 16:16:31] Service Communication Failure: PnkBstrB.exe heartbeats stopped![]()
Vandaag helaas geen tijd om te gamen
Ik wil lvl 41 bereiken![]()
Ja ik wil lvl 47 bereiken en gaat lukken ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vandaag helaas geen tijd om te gamen
Ik wil lvl 41 bereiken![]()
![]()
![]()
Had ik maar zeeën van tijdquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:20 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja ik wil lvl 47 bereiken en gaat lukken ook.
Het probleem is duidelijker nu.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef dennis3d het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/32/pbfail.png/ (copy/paste deze link) ]
De screenshot.
Het bestand dat bij jouw de naam "pb_logtofile 1.cfg" heeft moet de naam "pbcl.cfg" krijgen. In dat bestand moet een regel staan met het volgende: pb_logtofile 1![]()
als ik h eel de dag op de bof server zit komen er een aantal mappen niet voorbijquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
"veel" en "in bof zitten" ? Verklaar u nader?
Weet alleen de namen van de mappen niet
Thx man ik heb het.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:25 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Het probleem is duidelijker nu.
Het bestand dat bij jouw de naam "pb_logtofile 1.cfg" heeft moet de naam "pbcl.cfg" krijgen. In dat bestand moet een regel staan met het volgende: pb_logtofile 1![]()
Tehran Highway en Damavand Peak?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:32 schreef genakt het volgende:
[..]
als ik h eel de dag op de bof server zit komen er een aantal mappen niet voorbij
Weet alleen de namen van de mappen nietphluphy for president!![]()
Ik zal eens een opzetje maken in een ander topic over de BF3 tactieken. Niet dat ik daar zo briljant in ben maar ik kan met gezond verstand en google best wat bij elkaar sprokkelen. Het dient als voorzetje zodat het topic dan dynamisch wordt dmv bijdragen van iedereen.
[BoF] BF3-PC Strategie en tactiek discussie topic![]()
Die zijn er op veler verzoek uitgehaald. Tehran is verre van populair en Peak is een echte Rushmap dus die vind je op BoF#1.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tehran Highway en Damavand Peak?![]()
Je hoort mij verder ook niet klagenquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die zijn er op veler verzoek uitgehaald. Tehran is verre van populair en Peak is een echte Rushmap dus die vind je op BoF#1..
We hebben een war teamquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:57 schreef hiddit het volgende:
na een paar dagen zonder internet heb ik nu weer even internet
zijn er nog veranderingen??![]()
![]()
Squad A
Spelvout
Solique
Squad B
wc-eend
Augustus_Thijs
Squad C
Xblister
Afwazig
genakt
Squad D
Civilian
BurmaBoy
Longcat 1st medic 2nd engineer
Reserves
drumstickNL
rubbels
Andy![]()
En toch snap ik niet wat er er mis is aan Tehran? Als ik wil scoren ga ik naar een 24/7 tehran map. Alles is daar close corner, veel huisjes om in te schuilen. Goede map voor vehicles door de straten en je wordt niet constant genuked door choppers en jets.![]()
Wacht maar tot Karkand uit isquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:23 schreef Re.active het volgende:
En toch snap ik niet wat er er mis is aan Tehran? Als ik wil scoren ga ik naar een 24/7 tehran map. Alles is daar close corner, veel huisjes om in te schuilen. Goede map voor vehicles door de straten en je wordt niet constant genuked door choppers en jets.![]()
![]()
Wat wil je daar mee zeggen? Dat als karkand uit komt deze ook niet in de fok server roulatie komt vanwege mijn genoemde puntenquote:![]()
![]()
Jedi bof server disconect.quote:
Iedereen is eruit :S
Hij moet gereboot worden krijg nu de melding server changin maps.![]()
Zelfde hier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:36 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Jedi bof server disconect.
Afentoe lijkt het spel de kills pas heel laat te registreren, zodra ik op iemand schiet en weer weg draai, duurt het vaak ongeveer een seconde voordat de vijand neervalt en ik de melding krijg dat ik iemand gekilled heb.![]()
Kut, ik loop in de stad. Kan je dekkered of civilian bereiken?quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:36 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Jedi bof server disconect.
Hoor dat hij alweer vol is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kut, ik loop in de stad. Kan je dekkered of civilian bereiken?![]()
Nog niet echt veel met Support gespeeld, maar het gaat me iig beter af dan Engineerquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:18 schreef dennis3d het volgende:
Squad A
Spelvout: 1st Medic 2nd Support (?)
Solique![]()
![]()
Dan zet ik engineer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:30 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Nog niet echt veel met Support gespeeld, maar het gaat me iig beter af dan Engineer![]()
Fok checken in de stad.. like a bawsquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kut, ik loop in de stad. Kan je dekkered of civilian bereiken?
![]()
Roll with the fastest
Squad A
Spelvout 1st medic 2nd engineer
Solique
Squad B
wc-eend
Augustus_Thijs
Squad C
Xblister
Afwazig
genakt
Squad D
Civilian
BurmaBoy
Longcat
Reserves
drumstickNL
rubbels
Andy![]()
Hoe vaak ga je dit nog posten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roll with the fastest
quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:32 schreef Xblister het volgende:
tot jij en andere hun kit doorgeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe vaak ga je dit nog posten..![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:32 schreef Xblister het volgende:
Honderd miljoen miljard keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe vaak ga je dit nog posten..![]()
![]()
Anders ga je lekker ergens anders die rommel spammen.. je hoeft toch niet die hele lijst constant te post.. open een notepad op je bureaublad en houd die shit bij..quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:33 schreef dennis3d het volgende:
[..]
tot jij en andere hun kit doorgeven.
ohja ik ben recon![]()
Roll with the fastest
en je 2dequote:Op zaterdag 26 november 2011 13:35 schreef Xblister het volgende:
[..]
Anders ga je lekker ergens anders die rommel spammen.. je hoeft toch niet die hele lijst constant te post.. open een notepad op je bureaublad en houd die shit bij..
ohja ik ben recon![]()
[ afbeelding ]![]()
Pfff queue is irritant.
En de war list staat voortaan in men spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:18 schreef dennis3d het volgende:
Squad A
Spelvout
Solique
Squad B
wc-eend 1st Engi 2nd Assault
Augustus_Thijs
Squad C
Xblister
Afwazig
genakt
Squad D
Civilian
BurmaBoy
Longcat 1st medic 2nd engineer
Reserves
drumstickNL
rubbels
Andy![]()
en ik ookquote:
veel succes met de war
Helaas ben ik zo'n noob die het op een console speelt maar houd die er van Fok/ BoF hoog!Wat doe ik hier?![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:23 schreef wc-eend het volgende:
Kijk eens de tweede post hierboven...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:38 schreef dennis3d het volgende:
Squad D
Civilian 1st Support 2nd ?
BurmaBoy 1st Medic 2nd Engineer
LongcatWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik vind 'm wel aardig, had 'm alleen veel groter verwacht toen ik 'm voor het eerst had gezien in een trailer en daarna voor het eerst speelde.![]()
Enige map die ik speelquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:05 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind die caspian grens maar een map waar ik een schele snikkel van krijg![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:21 schreef JK het volgende:
Die queue is k*t. Tijd voor die VIP plekken.![]()
Moet Dice het systeem wel vrijgevenquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:56 schreef rumiii het volgende:
Zou het wat zijn om mensen in een platoon vip-toegang te geven tot een server?
2 euro pp/mnd krijg je een vip plek, voor niks gaat de zon op =D)![]()
Hoe konden we dat ook alweer betalen? Paypal toch want ik heb er ook wel intresse inquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Moet Dice het systeem wel vrijgeven
2 euro pp/mnd krijg je een vip plek, voor niks gaat de zon op =D).
Paypal idd, geld mag naar: jpmulders@hotmail.comquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoe konden we dat ook alweer betalen? Paypal toch want ik heb er ook wel intresse in.
(nee dat is niet mijn paypal
)
BF3 - Idanue![]()
Dice moet idd opschieten, ik betaal nie voor nix.
Ist ook nie handig om het lijstje te posten met betalende leden? Misschien direct een inspiratie voor anderen en zo niet, dan zien we in elk geval wie er allemaal voor zorgen dat de boel een beetje betaalbaar blijft.![]()
![]()
http://getsatisfaction.co(...)iew_and_squad_orders
Vote hier allemaal even op.
Bij voorbaat dank
Deze ook trouwens
http://getsatisfaction.co(...)ng_in_the_scoreboardWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Nee nee dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:37 schreef Rp2009 het volgende:
[..]
Paypal idd, geld mag naar: jpmulders@hotmail.com(nee dat is niet mijn paypal
)
.
Neem aan dat dat lijstje er wel ergens is en voor hoelang iemand heeft betaaldquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:08 schreef JK het volgende:
Dice moet idd opschieten, ik betaal nie voor nix.
Ist ook nie handig om het lijstje te posten met betalende leden? Misschien direct een inspiratie voor anderen en zo niet, dan zien we in elk geval wie er allemaal voor zorgen dat de boel een beetje betaalbaar blijft..
Zo ik kom weer spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom word ik godverdomme gekickt voor room als ik zelf ook lid ben van het platoon en hier rond hang?![]()
nou ik sta in de wachtrij, kick nu maar iemand voor mij
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2011 19:24:34 ]![]()
Als jij wicked was denk is na baseraper.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:24 schreef ElmoFan het volgende:
nou ik sta in de wachtrij, kick nu maar iemand voor mij![]()
er stond making room for other player of iets dergelijksquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:25 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Als jij wicked was denk is na baseraper.![]()
ik heb nog wel in een qeue gestaan even, dus ik denk het eigenlijk niet, maar ik zal niet meer baserapenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:30 schreef JK het volgende:
Er was namelijk voldoende plek, dus dan zal het wel vanwege baserape zijn geweest.![]()
![]()
Ik sta 5e in de queue
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:05 schreef dennis3d het volgende:
Zo ik kom weer spelen1'st medic, 2nd medic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Ben je zó goed als medic?quote:
oeps wat support togh.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door dennis3d op 26-11-2011 22:11:17 ]![]()
ik haat het als enemies me opwachten met hun fleshlight, voelt zo akward
Op elke fokker past een bril.![]()
Ik heb liever dat iedereen z'n fleshlight lekker in z'n nachtkastje houdt..quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:24 schreef Catch_me het volgende:
ik haat het als enemies me opwachten met hun fleshlight, voelt zo akwardI'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iedereen z'n fleshlight lekker in z'n nachtkastje houdt..quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iedereen z'n fleshlight lekker in z'n nachtkastje houdt..ik dacht dat het aan mij lag
![]()
![]()
Je bedoeld deze?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:24 schreef Catch_me het volgende:
Zal ik me ook ongemakkelijk bij voelen
whahahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bedoeld deze?
[ afbeelding ]
Zal ik me ook ongemakkelijk bij voelen![]()
Leuk he, als ze happenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:24 schreef Catch_me het volgende:
Prestige mensenquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:07 schreef jpjedi het volgende:
Ik zal eens een lijstje posten met de betalende leden
Roll with the fastest
Er is geen drol op de tv maar ik erger mij een beetje aan 't feit dat ik nog geen andere wapens heblvl 2 jwz
![]()
Kan iemand me wat uitleggen over de verschillende classes/weapons?
Bijv. kan ik bij Medic. precies de zelfde wapens krijgen als bij Engineer en Assault?
is er een manier om het verschil van damage te zien per wapen?
Krijg je bijv. meer damage met een Assault dan bij Medic of Engineer?![]()
Uitgaan is overratedquote:Op zondag 27 november 2011 00:51 schreef andreas612 het volgende:
mensen die nu niet naar de ziekte zijn tijdens uitgaan
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: