Nee hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij heeft de teams qua skills samengesteld
weet niet hoe het moet ?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:42 schreef Re.active het volgende:
moet ik trouwens zelf de guid opzoeken of kan een server admin dat doen of wat?
Yup dat gaat best lekkerquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:39 schreef Re.active het volgende:
Server is vol. jammer. Er wordt volgens mij goed ge-teamworked op ts als ik het zo hoor
Dat was bij sommige servers toch al zo?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:53 schreef Captainp00face het volgende:
Is dat nieuw dat je nu in een wachtrij wordt geplaatst als je een volle server wilt joinen? Best relaxed.
Longcat=Senor_Changie voor mensen die het niet wetenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:40 schreef dennis3d het volgende:
Alvast een squad indeling voor de war.
Iedereen even 1st kit en 2nd kit doorgeven aub.
Squad A
Dennis3d: 1st kit: Medic 2nd kit Engineer.
Sideshowbobbie 1st support 2nd engineer
Spelvout
Solique
Squad B
Jedi 1st support 2nd medic
wc-eend
Re.active1st medic 2nd engineer
Augustus_Thijs
Squad C
VanRuss 1st Medic 2nd support
Xblister
Afwazig
genakt
Squad D
Civilian
FireFox1 1st Engineer 2nd support
BurmaBoy
Longcat
Reserves
drumstickNL
rubbels
Andy
Ga eerst naar de volgende locatie op je harde schijf (copy/paste het volgende):quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:58 schreef dennis3d het volgende:
Kan iemand helpen met die pb guid.
Snap geen zak van die site.
http://www.pbbans.com/info-center-clientlog.html
TY.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:13 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Ga eerst naar de volgende locatie op je harde schijf (copy/paste het volgende):
%LOCALAPPDATA%\PunkBuster\BF3\pb\
Kijk of daar een bestand staat met de naam "pbcl.cfg". Als er geen bestand is met deze naam en extensie, maak dan een nieuw testbestand aan voor notepad/kladblok. Zorg dat daar de volgende regel zeker in is opgenomen:
pb_LogToFile 1
Sla het bestand op. Dan moet je de extensie veranderen, van txt naar cfg. Battlefield even spelen en dan zal je als het goed is je guid vinden in het volgende bestand in dezelfde map "pbcl.log".
Kijk hier naar de regel die begint met "[xxx] PB Server assigned guid = " (xxx is datum en tijdstip).
Als die er nog niet is even een tekstbestand aanmaken met deze naam EN extensie (verander .txt naar .cfg, je moet dan als het goed is een melding krijgen klik op ja).
Open vervolgens het bestand met kladblok/notepad
Ik ben geen kenner maar zover ik zo zie heb je alleen een nieuwe videokaart nodig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:54 schreef Andyy het volgende:
Hey weten jullie misschien wat ik beter kan upgraden?
Ik heb een Q9400 quad core en een 4870 videokaart. (ram is gewoon 4 BG, dus daar hoeft niets bij)
Zit er aan te denken een 6850 of 6870 te halen, of kan ik toch beter de CPU upgraden?
Damn, maak het eens even makkelijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:13 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Ga eerst naar de volgende locatie op je harde schijf (copy/paste het volgende):
%LOCALAPPDATA%\PunkBuster\BF3\pb\
Kijk of daar een bestand staat met de naam "pbcl.cfg". Als er geen bestand is met deze naam en extensie, maak dan een nieuw testbestand aan voor notepad/kladblok. Zorg dat daar de volgende regel zeker in is opgenomen:
pb_LogToFile 1
Sla het bestand op. Dan moet je de extensie veranderen, van txt naar cfg. Battlefield even spelen en dan zal je als het goed is je guid vinden in het volgende bestand in dezelfde map "pbcl.log".
Kijk hier naar de regel die begint met "[xxx] PB Server assigned guid = " (xxx is datum en tijdstip).
Als die er nog niet is even een tekstbestand aanmaken met deze naam EN extensie (verander .txt naar .cfg, je moet dan als het goed is een melding krijgen klik op ja).
Open vervolgens het bestand met kladblok/notepad
Ik als tegenstander een keer van jullie gewonnen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:26 schreef jpjedi het volgende:
was weer episch inderdaad. Mannetje of 15 op TS, begint ergens op te lijken
Tactiek elke keer weer stapje vooruit maar nog lange weg te gaan. we moeten eens gaan bakkeleien hier wat de beste aanvallende en verdedigende tactieken zijn op urban en vliegmappen. We moeten vooral in het oog houden hoe we efficient punten scoren. Vanavond werden we gewoon nog een paar keer genadeloos afgemaakt terwijl we serieus speelden.
Ik mis echt de commander...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |