Wat voor crash?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:30 schreef ElmoFan het volgende:
Godverdomme, chrashed ie weer terwijl ik weer fucking lekker bezig ben op een 1000 ticket server
Die SOFLAM zet je neer en daar komt een laser straal vanaf. Die is net iets te fanatiek, dat ding verblind je om het te overdrijven aan de andere kant van de map nog.quote:
freeze en dan is het scherm wegquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:32 schreef rumiii het volgende:
[..]
Wat voor crash?
Gewoon dat hij uitvalt?
Huh,quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:46 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Die SOFLAM zet je neer en daar komt een laser straal vanaf. Die is net iets te fanatiek, dat ding verblind je om het te overdrijven aan de andere kant van de map nog.
Voor zover ik heeft de javelin geen laser straal.
Niet door de straal, het doel wat getekend is door de SOFLAM, daar gaat 'ie heen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Huh,
Soflam straalt een doel aan en de Javelin wordt geleid door die straal toch?
Yep maar zoals robuust al wist te melden, die lazer straat die je ziet vanaf dat ding heeft alleen als nut dat iedereen kan zien waar hij staat. Het is niet zo dat je een zichtbare lazer straal krijgt per target wat hij gelocked heeft. Het geeft alleen maar vakjes op je schermquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Huh,
Soflam straalt een doel aan en de Javelin wordt geleid door die straal toch?
Hoeft niet, je moet 6 leden minimaal hebben met een geldige account (>24hrs). Klik maar eens in linkse kolom (ladders) op bf3-> eu cq -> joinquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:36 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee nog niet iedereen is aangemeld.
Oke dan join ik zo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoeft niet, je moet 6 leden minimaal hebben met een geldige account (>24hrs). Klik maar eens in linkse kolom (ladders) op bf3-> eu cq -> join
Hoe kan dat? Je hebt toch al een zooi leden nu?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:48 schreef dennis3d het volgende:
Not enough members with registered BF3 PB guid to join ladder.
Ja ik vind het ook raar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Je hebt toch al een zooi leden nu?
Mail ze anders even, ze reageren erg snel normaal.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:49 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook raar.
Ja stuk of 12 ofzo ingeschreven waarvan 8 zowiezo langer als 24 uur.
Gedaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mail ze anders even, ze reageren erg snel normaal.
Zal tijd worden! Net als de VIP optie...quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
EA/DICE heeft blijkbaar weer queues ingesteld zie ik net?
Mijn ervaring is dat als je crasht en er weer in gaat (of niet), maar nog ingelogd bent in Battlelog, dat je de punten krijgt na het einde van dat potje. Dus ten tijde dat het potje afgelopen is, MOET je PC aan staan en moet je in Battlelog zijn ingelogd. Zet je je PC op standby of uit, dan is het bye bye puntjes. Met alle crashes, zwarte schermen en muisproblemen mag ik me onderhand wel een expert noemen hier in.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:30 schreef ElmoFan het volgende:
Godverdomme, chrashed ie weer terwijl ik weer fucking lekker bezig ben op een 1000 ticket server
lol lamequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:30 schreef robuust89 het volgende:
Ik zie wel af en toe gasten op bazaar de SOFLAM gebruiken om mensen te verblinden in alleyway
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |