Geen voertuigen dat potje.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik had als noob al eens 41 kills in seine...
Tank of APC in urban map en het gaat hard. Zelfde als gunner in de chopper.
Met aimbot helemaal al is het wel aanpoten. Al zal het wel bij 1500 tickets zijn ofzo..
Stond laatst 30-3 in 200 ticket. dus is best te halen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
86 kills in 1 ronde? Onmogelijk zonder te cheaten.
30 maakt nog geen 86quote:Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef genakt het volgende:
[..]
Stond laatst 30-3 in 200 ticket. dus is best te halen.
Zonder voertuig overigens
Wat me dan toch tegenvalt van zulke mensen is dat ie toch 9 keer is doodgegaanquote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang hij er mee bezig was, maar in dit potje zat ik gisteren:
http://battlelog.battlefi(...)7127850/1/271816057/
Zijn naam was een continu spray rechtsbovenin met kills.
Is best een prestatie jaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat me dan toch tegenvalt van zulke mensen is dat ie toch 9 keer is doodgegaan
Round time: 9m 13s staat bij die URL die ik opgaf. 86 kills binnen 10 minuten is gewoon onmogelijkquote:
Hét kan! Met cheaten danquote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Round time: 9m 13s staat bij die URL die ik opgaf. 86 kills binnen 10 minuten is gewoon onmogelijk
Was er niet voor niks.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:24 schreef jpjedi het volgende:
samenvatting van de avond: Javelin=KUT, weinig punten, dak haveninstallatie is van glas maar je kan er niet doorheen schieten.
Avond om snel te vergeten
Nja of hij lag ergens waar iedereen gewoon recht in zijn vizier kwam lopen. Mja dan nogquote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Round time: 9m 13s staat bij die URL die ik opgaf. 86 kills binnen 10 minuten is gewoon onmogelijk
Het topic was idd niet in de reeks aangemaakt, heb hem daarom zelf met het vorige topic gelinked. Waarom het topic uit MyAT is geen idee ....quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Het reeks icoontje staat er wel voor, maar hij staat niet in mijn MyAT
quote:Op vrijdag 25 november 2011 07:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het topic was idd niet in de reeks aangemaakt, heb hem daarom zelf met het vorige topic gelinked. Waarom het topic uit MyAT is geen idee ..... Heb de OP ook even aangepast
.
Al aangemeld voor de cq ladder?quote:Op vrijdag 25 november 2011 07:26 schreef dennis3d het volgende:
War
Mensen die meewillen doen tot nu toe
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs