Das echt klotequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:30 schreef robuust89 het volgende:
Ik zie wel af en toe gasten op bazaar de SOFLAM gebruiken om mensen te verblinden in alleyway
Durf ik niet te zeggen, maar als je 'm van 2 kanten beschijnt, heb je in elk geval meer kans op een direct hit. Obstakels er tussen geven natuurlijk ook problemen..quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:28 schreef WyriHaximus het volgende:
Was gister met jb de CITV + Guided missiles vanuit een tank aan het testen maar die CITV heeft niet echt veel range. Werkt als recon een SOFLAM neer plampen ergens en een tank met guided missiles beter?
Jup, gebruik GEEN SVD, maar gewoon een ander wapen om snel te levelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:45 schreef JK het volgende:
Ben alleen bang dat ik qua sniper weinig punten ga halen.
Iemand tips om snel te levelen als sniper?
Vanavond ff uitproberenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:45 schreef JK het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, maar als je 'm van 2 kanten beschijnt, heb je in elk geval meer kans op een direct hit. Obstakels er tussen geven natuurlijk ook problemen..
Mijn takenlijst om te unlocken;
CITV (vandaag)
SOFLAM (komende week)
MAV (komende week)
Mortar (dit weekend)
Ben alleen bang dat ik qua sniper weinig punten ga halen.
Iemand tips om snel te levelen als sniper?
Dat is echt een kut wapen inderdaad, raak je nog geen olifant mee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jup, gebruik GEEN SVD, maar gewoon een ander wapen om snel te levelen.
Is er binnenkort een war?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:07 schreef Re.active het volgende:
Zal me ff aanmelden voor de clanwar
Ik kan vanavond ook welquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:11 schreef dennis3d het volgende:
Trouwens 18 war leden dus we kunnen beginnen met trainen.
Jedi en Vanruss vanavond effe overleggen in apart ts kanaal ok?
Ja maar ff overleg met clanleader en de warleaders.quote:
Ben jij de clanleader van BoF?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:22 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja maar ff overleg met clanleader en de warleaders.
Is nog niet voor training.
Maar squad indeling enzo.
quote:
Het vermelden was niet echt nodig aangezien het toch al net op TS besproken was, maar toch. Dacht... gooi het ff in de groepquote:
Hahahquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:24 schreef Re.active het volgende:
[..]
[..]
Het vermelden was niet echt nodig aangezien het toch al net op TS besproken was, maar toch. Dacht... gooi het ff in de groep![]()
En ik je private schietvoer?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:25 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee dat is jedi.
Ik ben warleader met Vanruss.
Gister was hij mijn persoonlijke schietvoerquote:
Ik was gisteren stoned as hellquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gister was hij mijn persoonlijke schietvoer. Gaan liggen in de hoop dat ik ze niet zag. En maar roepen dat ik in me tank ze mines niet kon zien tot dat er iemand riep dat dat met thermal wel kan
!
Je kan ook echt gewoon flink scoren op Tehran in de tank door de straten door te rijden met thermal en alleen mijnen op te blazen. Echt geniaalquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gister was hij mijn persoonlijke schietvoer. Gaan liggen in de hoop dat ik ze niet zag. En maar roepen dat ik in me tank ze mines niet kon zien tot dat er iemand riep dat dat met thermal wel kan
!
Haha, het is weekend dus er gaan straks ook wel wat biertjes inquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was gisteren stoned as hell
Ik deed wel mee, maar eigenlijk ook weer niet
Yup 200 punten per 2, en als je dennis een veldje laat neerleggen heb je der gelijk 400quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:06 schreef Re.active het volgende:
[..]
Je kan ook echt gewoon flink scoren op Tehran in de tank door de straten door te rijden met thermal en alleen mijnen op te blazen. Echt geniaal
Die melding die dennis ziet heeft niks met het aantal leden te maken, maar met een soort van unieke identificatie code waarmee de speler geïdentificeerd wordt en om uit te sluiten dat het cheaters zijn. Dat ze de clan joinen is 1, willen ze echt mee kunnen spelen moeten ze eerst hun guid voor Bf3 invoeren (zie die hele lap tekst die je laatst over clanbase postte maarquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Je hebt toch al een zooi leden nu?
quote:A GUID is a number or string unique to each player. In order to be allowed to play in most ladders and cups on ClanBase, you will have to register a GUID so people can identify you when there is a doubt who is actually playing. How to find the GUID and what it looks like depends on the game.
Verrek helemaal vergeten/overheen gelezen!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:15 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Die melding die dennis ziet heeft niks met het aantal leden te maken, maar met een soort van unieke identificatie code waarmee de speler geïdentificeerd wordt en om uit te sluiten dat het cheaters zijn. Dat ze de clan joinen is 1, willen ze echt mee kunnen spelen moeten ze eerst hun guid voor Bf3 invoeren (zie die hele lap tekst die je laatst over clanbase postte maar).
Copy/paste van clanbase
[..]
Dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Verrek helemaal vergeten/overheen gelezen!
Ik ga ook direct gegevens invoeren. Dank voor de info
Jeetje dat valt nog niet mee ook en BF3 staat niet in de GUID faq lijst, waar vind ik die sleutel in bf3?
Volgens mij kan admin dat zien met een tool van de mensen in game.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Verrek helemaal vergeten/overheen gelezen!
Ik ga ook direct gegevens invoeren. Dank voor de info
Jeetje dat valt nog niet mee ook en BF3 staat niet in de GUID faq lijst, waar vind ik die sleutel in bf3?
@Firefox & Burnaboy; geniale tips!!! Hier had ik dus weer totaal niet aan gedacht!quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jup, gebruik GEEN SVD, maar gewoon een ander wapen om snel te levelen.
PB guid al gevonden?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef jpjedi het volgende:
Damn ideaal! Heb procon (alternatief bf3cc) nu op ipad
34 kills.. zo zoquote:
haahahquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Niet op de ipad
Ik wacht op een lege stoel achter mijn gamepc!
jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:53 schreef Captainp00face het volgende:
Is dat nieuw dat je nu in een wachtrij wordt geplaatst als je een volle server wilt joinen? Best relaxed.
Zekerquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:53 schreef Captainp00face het volgende:
Is dat nieuw dat je nu in een wachtrij wordt geplaatst als je een volle server wilt joinen? Best relaxed.
1st support 2nd engineerquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:02 schreef dennis3d het volgende:
Alvast een squad indeling voor de war.
Iedereen even 1st kit en 2nd kit doorgeven aub.
Squad A
Dennis3d: 1st kit: Medic 2nd kit Engineer.
Sideshowbobbie
Spelvout
Solique
Hij heeft de teams qua skills samengesteldquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
1st support 2nd engineer
Leuk dat we in een squad zitten Dennis
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
1st support 2nd engineer
Leuk dat we in een squad zitten Dennis
Nee hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij heeft de teams qua skills samengesteld
weet niet hoe het moet ?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:42 schreef Re.active het volgende:
moet ik trouwens zelf de guid opzoeken of kan een server admin dat doen of wat?
Yup dat gaat best lekkerquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:39 schreef Re.active het volgende:
Server is vol. jammer. Er wordt volgens mij goed ge-teamworked op ts als ik het zo hoor
Dat was bij sommige servers toch al zo?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:53 schreef Captainp00face het volgende:
Longcat=Senor_Changie voor mensen die het niet wetenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:40 schreef dennis3d het volgende:
Alvast een squad indeling voor de war.
Iedereen even 1st kit en 2nd kit doorgeven aub.
Squad A
Dennis3d: 1st kit: Medic 2nd kit Engineer.
Sideshowbobbie 1st support 2nd engineer
Spelvout
Solique
Squad B
Jedi 1st support 2nd medic
wc-eend
Re.active1st medic 2nd engineer
Augustus_Thijs
Squad C
VanRuss 1st Medic 2nd support
Xblister
Afwazig
genakt
Squad D
Civilian
FireFox1 1st Engineer 2nd support
BurmaBoy
Longcat
Reserves
drumstickNL
rubbels
Andy
Ga eerst naar de volgende locatie op je harde schijf (copy/paste het volgende):quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:58 schreef dennis3d het volgende:
Kan iemand helpen met die pb guid.
Snap geen zak van die site.
http://www.pbbans.com/info-center-clientlog.html
TY.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:13 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Ga eerst naar de volgende locatie op je harde schijf (copy/paste het volgende):
%LOCALAPPDATA%\PunkBuster\BF3\pb\
Kijk of daar een bestand staat met de naam "pbcl.cfg". Als er geen bestand is met deze naam en extensie, maak dan een nieuw testbestand aan voor notepad/kladblok. Zorg dat daar de volgende regel zeker in is opgenomen:
pb_LogToFile 1
Sla het bestand op. Dan moet je de extensie veranderen, van txt naar cfg. Battlefield even spelen en dan zal je als het goed is je guid vinden in het volgende bestand in dezelfde map "pbcl.log".
Kijk hier naar de regel die begint met "[xxx] PB Server assigned guid = " (xxx is datum en tijdstip).
Als die er nog niet is even een tekstbestand aanmaken met deze naam EN extensie (verander .txt naar .cfg, je moet dan als het goed is een melding krijgen klik op ja).
Open vervolgens het bestand met kladblok/notepad
Ik ben geen kenner maar zover ik zo zie heb je alleen een nieuwe videokaart nodig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:54 schreef Andyy het volgende:
Hey weten jullie misschien wat ik beter kan upgraden?
Ik heb een Q9400 quad core en een 4870 videokaart. (ram is gewoon 4 BG, dus daar hoeft niets bij)
Zit er aan te denken een 6850 of 6870 te halen, of kan ik toch beter de CPU upgraden?
Damn, maak het eens even makkelijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:13 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Kijk of daar een bestand staat met de naam "pbcl.cfg". Als er geen bestand is met deze naam en extensie, maak dan een nieuw testbestand aan voor notepad/kladblok. Zorg dat daar de volgende regel zeker in is opgenomen:
pb_LogToFile 1
Sla het bestand op. Dan moet je de extensie veranderen, van txt naar cfg. Battlefield even spelen en dan zal je als het goed is je guid vinden in het volgende bestand in dezelfde map "pbcl.log".
Kijk hier naar de regel die begint met "[xxx] PB Server assigned guid = " (xxx is datum en tijdstip).
Als die er nog niet is even een tekstbestand aanmaken met deze naam EN extensie (verander .txt naar .cfg, je moet dan als het goed is een melding krijgen klik op ja).
Ik als tegenstander een keer van jullie gewonnen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:26 schreef jpjedi het volgende:
was weer episch inderdaad. Mannetje of 15 op TS, begint ergens op te lijken
Tactiek elke keer weer stapje vooruit maar nog lange weg te gaan. we moeten eens gaan bakkeleien hier wat de beste aanvallende en verdedigende tactieken zijn op urban en vliegmappen. We moeten vooral in het oog houden hoe we efficient punten scoren. Vanavond werden we gewoon nog een paar keer genadeloos afgemaakt terwijl we serieus speelden.
Ik mis echt de commander...
Fijn hequote:Op zaterdag 26 november 2011 02:16 schreef Re.active het volgende:
Vanavond goede avond gehad idd. Ook toen het merendeel weg ging er nog 5 overbleven in Bazaar. 5 man allemaal op teamspeak in 1 tank, goed samengewerkt daar gasten ;
ohja en TheNiker: wat kan je ouwehoeren manHeb me headset na een tijdje maar weggelegd ging nergens meer over op ts
1st support hieroquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:03 schreef FireFox1 het volgende:
Squad D
Civilian
FireFox1: 1st kit: Engineer 2nd kit:Support
BurmaBoy
Longcat
Hoe maak ik er een cfg bestand van?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:13 schreef BugWorks het volgende:
[..]
pb_LogToFile 1
Dan is het nog een tekstbestand, moet je even een optie aanzetten dat je de extensies ook kunt zien. Hoe je dat moet doen kan je vinden via de volgende link (uitgaande van nederlandse versie windows 7): http://support.microsoft.com/kb/865219quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:43 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Hoe maak ik er een cfg bestand van?
Heb het al
Bf3 gespeeld krijg alleen men pb guid niet en met EN extensie aangemaakt cfg van gemaakt alleen krijg geen melding.
Ik krijg mijn guid maar niet hoor.
Okee maar erstaat achter dat het cfg is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:27 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Dan is het nog een tekstbestand, moet je even een optie aanzetten dat je de extensies ook kunt zien. Hoe je dat moet doen kan je vinden via de volgende link (uitgaande van nederlandse versie windows 7): http://support.microsoft.com/kb/865219
Als je dat gedaan hebt moet je de naam wijzigen van het betreffende bestand en alleen de extensie veranderen.
Dan nog kan je extensie verborgen zijn en lijkt het maar dat het een .cfg isquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:30 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Okee maar erstaat achter dat het cfg is.
Gister liep idd lekker, wat kunnen oefenen met painten en dat gaat best goed. Zeker als je kunt switchen tussen boardgunner en CITV wil het ook nog wel wat met de puntjes.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:26 schreef jpjedi het volgende:
was weer episch inderdaad. Mannetje of 15 op TS, begint ergens op te lijken
Tactiek elke keer weer stapje vooruit maar nog lange weg te gaan. we moeten eens gaan bakkeleien hier wat de beste aanvallende en verdedigende tactieken zijn op urban en vliegmappen. We moeten vooral in het oog houden hoe we efficient punten scoren. Vanavond werden we gewoon nog een paar keer genadeloos afgemaakt terwijl we serieus speelden.
Ik mis echt de commander...
Op die site die je geef staat ga naar windos explorer, Het is toch geen IE waar ik op moet zoeken he.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:27 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Dan is het nog een tekstbestand, moet je even een optie aanzetten dat je de extensies ook kunt zien. Hoe je dat moet doen kan je vinden via de volgende link (uitgaande van nederlandse versie windows 7): http://support.microsoft.com/kb/865219
Als je dat gedaan hebt moet je de naam wijzigen van het betreffende bestand en alleen de extensie veranderen.
Windows Verkenner = Windows Explorerquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:37 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Op die site die je geef staat ga naar windos explorer, Het is toch geen IE waar ik op moet zoeken he.![]()
Dan indelen maar die kan ik niet vinden.
Nee hoor, als je gewoon op Mijn computer klikt of een willekeurige map opent is genoeg. Heeft niks met internet explorer te makenquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:37 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Op die site die je geef staat ga naar windos explorer, Het is toch geen IE waar ik op moet zoeken he.![]()
Windows explorer is de verkenner.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:37 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Okee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Windows Verkenner = Windows Explorer
Alles gedaan dus nu bf3 spelen en dan moet hij het doen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:39 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Nee hoor, als je gewoon op Mijn computer klikt of een willekeurige map opent is genoeg. Heeft niks met internet explorer te maken
"veel" en "in bof zitten" ? Verklaar u nader?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:41 schreef genakt het volgende:
nog steeds veel mappen die niet in bof zitten..
Je kan nu we queue'n
Zet het ook duidelijk in de servernaam. Dat moet spelers trekken!quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:03 schreef Rp2009 het volgende:
Gezien de #4 server al de hele week leeg was heb ik er even een HC van gemaakt.
Hij hoeft alleen in de volgende map te staan (copy/paste in je windows verkenner)quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:41 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Alles gedaan dus nu bf3 spelen en dan moet hij het doen?
Moet die cfg nog onder pb map van bf3 staan?
Staan alle 2 de cfg bestandjes onder maar doet niks vind geen pb log dus EN extensie aangemaakt na het spelen maar kon niet op ja drukken :Squote:Op zaterdag 26 november 2011 10:51 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen in de volgende map te staan (copy/paste in je windows verkenner)
Kan je eens een screenshot maken van die map?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:54 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Staan alle 2 de cfg bestandjes onder maar doet niks vind geen pb log dus EN extensie aangemaakt na het spelen maar kon niet op ja drukken :S
Ik zie een log en daar staat dit onder:
[10.28.2011 15:22:50] Service Communication Failure: PnkBstrB.exe heartbeats stopped
[10.28.2011 16:16:31] Service Communication Failure: PnkBstrB.exe heartbeats stopped
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |