Das echt klotequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:30 schreef robuust89 het volgende:
Ik zie wel af en toe gasten op bazaar de SOFLAM gebruiken om mensen te verblinden in alleyway
Durf ik niet te zeggen, maar als je 'm van 2 kanten beschijnt, heb je in elk geval meer kans op een direct hit. Obstakels er tussen geven natuurlijk ook problemen..quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:28 schreef WyriHaximus het volgende:
Was gister met jb de CITV + Guided missiles vanuit een tank aan het testen maar die CITV heeft niet echt veel range. Werkt als recon een SOFLAM neer plampen ergens en een tank met guided missiles beter?
Jup, gebruik GEEN SVD, maar gewoon een ander wapen om snel te levelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:45 schreef JK het volgende:
Ben alleen bang dat ik qua sniper weinig punten ga halen.
Iemand tips om snel te levelen als sniper?
Vanavond ff uitproberenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:45 schreef JK het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, maar als je 'm van 2 kanten beschijnt, heb je in elk geval meer kans op een direct hit. Obstakels er tussen geven natuurlijk ook problemen..
Mijn takenlijst om te unlocken;
CITV (vandaag)
SOFLAM (komende week)
MAV (komende week)
Mortar (dit weekend)
Ben alleen bang dat ik qua sniper weinig punten ga halen.
Iemand tips om snel te levelen als sniper?
Dat is echt een kut wapen inderdaad, raak je nog geen olifant mee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jup, gebruik GEEN SVD, maar gewoon een ander wapen om snel te levelen.
Is er binnenkort een war?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:07 schreef Re.active het volgende:
Zal me ff aanmelden voor de clanwar
Ik kan vanavond ook welquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:11 schreef dennis3d het volgende:
Trouwens 18 war leden dus we kunnen beginnen met trainen.
Jedi en Vanruss vanavond effe overleggen in apart ts kanaal ok?
Ja maar ff overleg met clanleader en de warleaders.quote:
Ben jij de clanleader van BoF?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:22 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja maar ff overleg met clanleader en de warleaders.
Is nog niet voor training.
Maar squad indeling enzo.
quote:
Het vermelden was niet echt nodig aangezien het toch al net op TS besproken was, maar toch. Dacht... gooi het ff in de groepquote:
Hahahquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:24 schreef Re.active het volgende:
[..]
[..]
Het vermelden was niet echt nodig aangezien het toch al net op TS besproken was, maar toch. Dacht... gooi het ff in de groep![]()
En ik je private schietvoer?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:25 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee dat is jedi.
Ik ben warleader met Vanruss.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |