Ja ik wil lvl 47 bereiken en gaat lukken ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vandaag helaas geen tijd om te gamen
Ik wil lvl 41 bereiken![]()
Had ik maar zeeën van tijdquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:20 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja ik wil lvl 47 bereiken en gaat lukken ook.
Het probleem is duidelijker nu.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef dennis3d het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/32/pbfail.png/ (copy/paste deze link) ]
De screenshot.
als ik h eel de dag op de bof server zit komen er een aantal mappen niet voorbijquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
"veel" en "in bof zitten" ? Verklaar u nader?
Thx man ik heb het.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:25 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Het probleem is duidelijker nu.
Het bestand dat bij jouw de naam "pb_logtofile 1.cfg" heeft moet de naam "pbcl.cfg" krijgen. In dat bestand moet een regel staan met het volgende: pb_logtofile 1
Tehran Highway en Damavand Peak?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:32 schreef genakt het volgende:
[..]
als ik h eel de dag op de bof server zit komen er een aantal mappen niet voorbij
Weet alleen de namen van de mappen niet
Die zijn er op veler verzoek uitgehaald. Tehran is verre van populair en Peak is een echte Rushmap dus die vind je op BoF#1.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tehran Highway en Damavand Peak?
Je hoort mij verder ook niet klagenquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die zijn er op veler verzoek uitgehaald. Tehran is verre van populair en Peak is een echte Rushmap dus die vind je op BoF#1.
We hebben een war teamquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:57 schreef hiddit het volgende:
na een paar dagen zonder internet heb ik nu weer even internet
zijn er nog veranderingen??
Wacht maar tot Karkand uit isquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:23 schreef Re.active het volgende:
En toch snap ik niet wat er er mis is aan Tehran? Als ik wil scoren ga ik naar een 24/7 tehran map. Alles is daar close corner, veel huisjes om in te schuilen. Goede map voor vehicles door de straten en je wordt niet constant genuked door choppers en jets.
Wat wil je daar mee zeggen? Dat als karkand uit komt deze ook niet in de fok server roulatie komt vanwege mijn genoemde puntenquote:
Jedi bof server disconect.quote:
Zelfde hier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:36 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Jedi bof server disconect.
Iedereen is eruit :S
Hij moet gereboot worden krijg nu de melding server changin maps.
Kut, ik loop in de stad. Kan je dekkered of civilian bereiken?quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:36 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Jedi bof server disconect.
Iedereen is eruit :S
Hij moet gereboot worden krijg nu de melding server changin maps.
Hoor dat hij alweer vol is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kut, ik loop in de stad. Kan je dekkered of civilian bereiken?
Nog niet echt veel met Support gespeeld, maar het gaat me iig beter af dan Engineerquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:18 schreef dennis3d het volgende:
Alvast een squad indeling voor de war.
Iedereen even 1st kit en 2nd kit doorgeven aub.
Squad A
Dennis3d: 1st kit: Medic 2nd kit Engineer.
Sideshowbobbie 1st support 2nd engineer
Spelvout: 1st Medic 2nd Support (?)
Solique
Dan zet ik engineer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:30 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Nog niet echt veel met Support gespeeld, maar het gaat me iig beter af dan Engineer
Fok checken in de stad.. like a bawsquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kut, ik loop in de stad. Kan je dekkered of civilian bereiken?
Hoe vaak ga je dit nog posten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:32 schreef Xblister het volgende:
tot jij en andere hun kit doorgeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe vaak ga je dit nog posten..
quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:32 schreef Xblister het volgende:
Honderd miljoen miljard keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe vaak ga je dit nog posten..![]()
Anders ga je lekker ergens anders die rommel spammen.. je hoeft toch niet die hele lijst constant te post.. open een notepad op je bureaublad en houd die shit bij..quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:33 schreef dennis3d het volgende:
[..]
tot jij en andere hun kit doorgeven.
en je 2dequote:Op zaterdag 26 november 2011 13:35 schreef Xblister het volgende:
[..]
Anders ga je lekker ergens anders die rommel spammen.. je hoeft toch niet die hele lijst constant te post.. open een notepad op je bureaublad en houd die shit bij..
ohja ik ben recon![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:18 schreef dennis3d het volgende:
Alvast een squad indeling voor de war.
Iedereen even 1st kit en 2nd kit doorgeven aub.
Squad A
Dennis3d: 1st kit: Medic 2nd kit Engineer.
Sideshowbobbie 1st support 2nd engineer
Spelvout
Solique
Squad B
Jedi 1st support 2nd medic
wc-eend 1st Engi 2nd Assault
Re.active1st medic 2nd engineer
Augustus_Thijs
Squad C
VanRuss 1st Medic 2nd support
Xblister
Afwazig
genakt
Squad D
Civilian
FireFox1 1st Engineer 2nd support
BurmaBoy
Longcat 1st medic 2nd engineer
Reserves
drumstickNL
rubbels
Andy
en ik ookquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:23 schreef wc-eend het volgende:
Kijk eens de tweede post hierboven...
quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:38 schreef dennis3d het volgende:
Squad D
Civilian 1st Support 2nd ?
FireFox1 1st Engineer 2nd support
BurmaBoy 1st Medic 2nd Engineer
Longcat
Enige map die ik speelquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:05 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind die caspian grens maar een map waar ik een schele snikkel van krijg
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:21 schreef JK het volgende:
Die queue is k*t. Tijd voor die VIP plekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |