Moet Dice het systeem wel vrijgevenquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:56 schreef rumiii het volgende:
Zou het wat zijn om mensen in een platoon vip-toegang te geven tot een server?
Hoe konden we dat ook alweer betalen? Paypal toch want ik heb er ook wel intresse inquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Moet Dice het systeem wel vrijgeven
2 euro pp/mnd krijg je een vip plek, voor niks gaat de zon op =D)
Paypal idd, geld mag naar: jpmulders@hotmail.comquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoe konden we dat ook alweer betalen? Paypal toch want ik heb er ook wel intresse in.
Nee nee dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:37 schreef Rp2009 het volgende:
[..]
Paypal idd, geld mag naar: jpmulders@hotmail.com(nee dat is niet mijn paypal
)
Neem aan dat dat lijstje er wel ergens is en voor hoelang iemand heeft betaaldquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:08 schreef JK het volgende:
Dice moet idd opschieten, ik betaal nie voor nix.
Ist ook nie handig om het lijstje te posten met betalende leden? Misschien direct een inspiratie voor anderen en zo niet, dan zien we in elk geval wie er allemaal voor zorgen dat de boel een beetje betaalbaar blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij wicked was denk is na baseraper.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:24 schreef ElmoFan het volgende:
nou ik sta in de wachtrij, kick nu maar iemand voor mij
er stond making room for other player of iets dergelijksquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:25 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Als jij wicked was denk is na baseraper.
ik heb nog wel in een qeue gestaan even, dus ik denk het eigenlijk niet, maar ik zal niet meer baserapenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:30 schreef JK het volgende:
Er was namelijk voldoende plek, dus dan zal het wel vanwege baserape zijn geweest.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:05 schreef dennis3d het volgende:
Zo ik kom weer spelen1'st medic, 2nd medic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..
Ben je zó goed als medic?quote:
oeps wat support togh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door dennis3d op 26-11-2011 22:11:17 ]
Ik heb liever dat iedereen z'n fleshlight lekker in z'n nachtkastje houdt..quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:24 schreef Catch_me het volgende:
ik haat het als enemies me opwachten met hun fleshlight, voelt zo akward
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iedereen z'n fleshlight lekker in z'n nachtkastje houdt..
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iedereen z'n fleshlight lekker in z'n nachtkastje houdt..
Je bedoeld deze?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:24 schreef Catch_me het volgende:
ik haat het als enemies me opwachten met hun fleshlight, voelt zo akward
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |