De buitenwereld is inderdaad eng... Ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:53 schreef redboyke het volgende:
harde schijf is toegekomen maar kan die pas morgen gaan halen. ik hoop stiekem dat ze die brengen want heb geen zin om 100m te stappen. kom al maanden ni buiten eigenlijk en zon is zo fel
letterlijk overgenomen van wat jij me had gestuurdquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:08 schreef redboyke het volgende:
[..]
nee nog niet denk morgen pas. postbode komt hier maar ene keer per dag.
kon mijn naam niet zien op track en trace maar veronderstel dat dat erop staat? :p
mooiquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:53 schreef redboyke het volgende:
harde schijf is toegekomen maar kan die pas morgen gaan halen. ik hoop stiekem dat ze die brengen want heb geen zin om 100m te stappen. kom al maanden ni buiten eigenlijk en zon is zo fel
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef SleepSub het volgende:
[..]
De buitenwereld is inderdaad eng... Ben het helemaal met je eens
En dat rot zon... Veel te fel! Ben blij dat het nu zo koud is, heb 's nachts gewoon m'n raam open.
mijn raam staat dag en nacht open en de gordijnen zijn altijd dicht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef SleepSub het volgende:
[..]
De buitenwereld is inderdaad eng... Ben het helemaal met je eens
En dat rot zon... Veel te fel! Ben blij dat het nu zo koud is, heb 's nachts gewoon m'n raam open.
Het lacht me uitquote:
Mijn gordijnen zijn ook altijd dicht, raam staat meestal open, behalve als één van m'n honden op m'n kamer is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef redboyke het volgende:
[..]
mijn raam staat dag en nacht open en de gordijnen zijn altijd dicht.
je kan me vergelijken met L van deathnote ook met wallen onder de ogen
niemand heeft eerder dips gezegd dus:quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Het lacht me uit![]()
Ik haal dadelijk Yuno erbij he, misschien zal ze ook door jouw brievenbus is kijken
oeh..quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Het lacht me uit![]()
Ik haal dadelijk Yuno erbij he, misschien zal ze ook door jouw brievenbus is kijken
Yotsubato!, My Balls, en de shounenzooi zoals Naruto.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef redboyke het volgende:
[..]
mijn raam staat dag en nacht open en de gordijnen zijn altijd dicht.
je kan me vergelijken met L van deathnote ook met wallen onder de ogen
welke manga is btw goed om te beginnen met manga lezen?
ik wil iets met veel actie geen "i love you maar ik durf het niet te zeggen" toestandenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Yotsubato!, My Balls, en de shounenzooi zoals Naruto.
De Infinite Stratos anime heeft trouwens heel veel dvd's en BD's verkocht gekregen, evenals hoge kijkcijfers
Monsterquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nog nooit van gehoord. Probeer Welcome to the NHK eens of anders iets van Urasawa, Monster ofzo.
wat is een yuno ?quote:
Ik ken het spel. Altijd staan negers ergens op de achtergrond valt me op. Of het is John Williams.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:21 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb net keihard verloren in een avondje "Zap de Nazi". Mocht je het niet kennen, het is net als "ZAp de neger", maar dan met een stukje ducttape.
Echt, te veel drank op....
Hoiquote:Op woensdag 23 november 2011 01:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken het spel. Altijd staan negers ergens op de achtergrond valt me op. Of het is John Williams.
ik meen hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ze is mental.
Maar soms wel schattig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 02:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is een Yuno, voor de leken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ze is mental.
Maar soms wel schattig:en die phsyco komt uit ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Dit is een Yuno, voor de leken:she just needs a goodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ze is mental.![]()
quote:Maar soms wel schattig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mirai Nikkiquote:
you'd probably die firstquote:Op woensdag 23 november 2011 07:51 schreef robin007bond het volgende:
Waarom kan ik niet 2d zijn?
Ik wil in de school van Infinite Stratos zitten en Yuno plezieren
Dat kan niet want je bent een jongen en maar één jongen kan die dingen doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 07:51 schreef robin007bond het volgende:
Waarom kan ik niet 2d zijn?
Ik wil in de school van Infinite Stratos zitten en Yuno plezieren
Hij heeft wel de juiste leeftijd. En die andere jongens zijn push-overs, kan ie makkelijk aan! Je moet ze alleen niet de kans geven om hun power-up-schreeuw te doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:38 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat kan niet want je bent een jongen en maar één jongen kan die dingen doen.
mm 26 eps en in okt pas begonnen, ik wacht wel tot die helemaal geaired is.quote:
Nee kijk nu!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mm 26 eps en in okt pas begonnen, ik wacht wel tot die helemaal geaired is.
zon serie kijk je in 1 a 2 sittings door
DJ_, verantwoord jezelf! Y U No Yuno?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zoals er staat, ik moet zo iets in 1 sitting door kijken, dan is het veel leukerquote:Op woensdag 23 november 2011 12:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
DJ_, verantwoord jezelf! Y U No Yuno?
Andere jongens in Infinite Stratos?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:11 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hij heeft wel de juiste leeftijd. En die andere jongens zijn push-overs, kan ie makkelijk aan! Je moet ze alleen niet de kans geven om hun power-up-schreeuw te doen.
Nee! De spanning en sensatie van een week wachten is leuk bij deze seriequote:Op woensdag 23 november 2011 12:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zoals er staat, ik moet zo iets in 1 sitting door kijken, dan is het veel leuker
Dattum! Het helpt je het grootste gedeelte van de winter door!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:48 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Andere jongens in Infinite Stratos?
Bovendien zou ik nooit in zo'n slechte serie willen zitten. Maar ja, het is vast een tienerjongens droom.
[..]
Nee! De spanning en sensatie van een week wachten is leuk bij deze serie
Teveel Yuno in één keer is niet goed voor je.
Volgens mij zegt hij eerder iets als: weg met het kapitalisme.quote:
Dit is een Yuno, voor de leken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ze is mental.
Maar soms wel schattig:In dat gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yuno's
Welke serie is die roze yuno
:')
Allemaal Mirai Nikki.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In dat geval
Yuno's
Welke serie is die roze yuno
Dat laatste is wat me nogal ergert aan anime van tegenwoordig. Waar is de tijd gebleven van Cowboy Bebop, Trigun, Akira, Guyver etc.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij eerder iets als: weg met het kapitalisme.
Maar hij heeft wel gelijk. In een animé kan je zo veel dingen doen die je niet in een film kan doen maar toch wordt dat bijna onbegrensde vermogen vaak alleen aangewend om een twaalfjarige een D-cupmaat te geven, bij wijze van spreken.
Die zijn er nog, alleen zijn het nu dames met een K-cup.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat laatste is wat me nogal ergert aan anime van tegenwoordig. Waar is de tijd gebleven van Cowboy Bebop, Trigun, Akira, Guyver etc.
Voor de fanatieke lezers onder ons, zoiets had ik ook al bij mijn introductiepost gezet op animees. Dat er zo veel mogelijk is bedoel ik dan. En soms komen er ook inderdaad hele mooie dingen naar voren, en voor ieder wat wils enzo, maar inderdaad is er de laatste tijd een trend van makkelijk en puberaal.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij eerder iets als: weg met het kapitalisme.
Maar hij heeft wel gelijk. In een animé kan je zo veel dingen doen die je niet in een film kan doen maar toch wordt dat bijna onbegrensde vermogen vaak alleen aangewend om een twaalfjarige een D-cupmaat te geven, bij wijze van spreken.
vind ik ook de eerste 10sec denk je van amai wat een mooi traag liedje en dan begint het harder te gaan en is het helemaal verpestquote:Op woensdag 23 november 2011 13:42 schreef Sinji het volgende:
En dan die pokkeherrie van soundtracks, lawd hav mercy
Laatste anime die een goede soundtrack had was Samurai Champloo
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:42 schreef Sinji het volgende:
Laatste anime die een goede soundtrack had was Samurai Champloo
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
vind ik ook de eerste 10sec denk je van amai wat een mooi traag liedje en dan begint het harder te gaan en is het helemaal verpest
Elk jaar heeft wel iets wat bijzonder is. Tis niet alsof vroeger er alleen maar kwaliteit uitkwam.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat laatste is wat me nogal ergert aan anime van tegenwoordig. Waar is de tijd gebleven van Cowboy Bebop, Trigun, Akira, Guyver etc.
And don't let me start about the engrish..quote:
Gelukkig wel, maar het is voor mij enige tijd geleden dat ik een goede anime heb gezien. De meesten zijn de oldskool animes die ik nog niet had gezien zoals Monster.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Elk jaar heeft wel iets wat bijzonder is. Tis niet alsof vroeger er alleen maar kwaliteit uitkwam.
Het schijnt dat Cowboy Bebop en Trigun in Japan niet zo populair waren...quote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het is. C had ook een studerende protagonist. Er worden minder (en dus alleen de populairdere) seinen manga tot anime omgetoverd dus merk je het minder omdat de drempel voor shounen lager is. Er zijn ook een paar hele goede (en diepzinnige) anime gemaakt met scholieren in de hoofdrol: zoals Haruhi, Clannad en Time of Eve.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:37 schreef .Cake. het volgende:
Daarom zijn de meeste series die niet op de middelbare scholier in Japan is gericht (lees: met een niet-highschooler in de hoofdrol) bijna altijd per definitie beter. Recente voorbeelden zijn Steins;Gate en Fate/Zero.
J-popquote:Op woensdag 23 november 2011 13:42 schreef Sinji het volgende:
Nummers van K-3 zijn ook pakkend.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die J-Pop deuntjes zijn zo lekker catchy.
Oké, dat Engrish is een beetje jammer, maar verder is het een hele goede opening, de beste van dit seizoen.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
And don't let me start about the engrish..
Ik ga ook geen Japans zingen als ik het niet beheers! Whait.. ok guilty
De protagonist van C was iets van 19 ofzo, dus géén high-schoolerquote:Op woensdag 23 november 2011 14:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik denk niet dat dat het is. C had ook een studerende protagonist. Er worden minder (en dus alleen de populairdere) seinen manga tot anime omgetoverd dus merk je het minder omdat de drempel voor shounen lager is. Er zijn ook een paar hele goede (en diepzinnige) anime gemaakt met scholieren in de hoofdrol: zoals Haruhi, Clannad en Time of Eve.
Nummer is wel bovengemiddeld ja. Maargoed, begrijpelijk dat het moet cateren voor een bepaalde doelgroep. Vind het gewoon jammer dat ze meestal gaan voor de veilige J-pop. Weinig musicale originaliteit. Ik waardeer zoiets bijvoorbeeld zeer, de ending theme van Champlooquote:Op woensdag 23 november 2011 14:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Oké, dat Engrish is een beetje jammer, maar verder is het een hele goede opening, de beste van dit seizoen.
[..]
De protagonist van C was iets van 19 ofzo, dus géén high-schooler![]()
Nee, ik snap jouw reactie wel en ik beweer ook niet dat het onmogelijk is, maar het is wel zo dat dit maar een paar uitzonderingen zijn. Ik ben er al een tijdje geleden achter gekomen dat ik inderdaad veel vaker naar seinen kijk dan ik denk omdat ik de meeste shounen toch iets te simpel vindt. Maar ik behoor dan ook volop in de seinen doelgroep
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nummer is wel bovengemiddeld ja. Maargoed, begrijpelijk dat het moet cateren voor een bepaalde doelgroep. Vind het gewoon jammer dat ze meestal gaan voor de veilige J-pop. Weinig musicale originaliteit. Ik waardeer zoiets bijvoorbeeld zeer, de ending theme van Champloo
ik heb het, zoals je kan zien, niet helemaal gesorteerd.. maar van enkele serie's staan er meerdere seizoenen op... (en een paar recente serie's die nog niet geheel klaar zijn)quote:Op woensdag 23 november 2011 13:04 schreef redboyke het volgende:
thx mschol heb de harde schijf. was gisteren toegekomen maar ik hoorde het pas gisteravond dus kon het dan niet gaan halen.
damn zoveel! weet niet wat eerst kijken!
ben nu elfen lied aan het kijken omdat ik die naam al paar keer gehoord heb en kan me herinneren dat ik vroeger paar afleveringen van gezien heb maar de naam nietmeer wist.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het, zoals je kan zien, niet helemaal gesorteerd.. maar van enkele serie's staan er meerdere seizoenen op... (en een paar recente serie's die nog niet geheel klaar zijn)
wil je weten waar een serie overgaat, zoek em dan eff op bij http://www.myanimelist.net/ of bij http://www.anidb.net (of laat jezelf uiteraard verassen)
quote:
Als het nou apeldoorn was...quote:Op woensdag 23 november 2011 15:12 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Trouwens, als er nog iemand is die heeeel toevallig een appartement ofzo te huur heeft in Haarlem, let me know! Of als iemand nog een huisgenoot zoekt, ik zoek er ook één!
Help mij de winter door!
Tokyo Magnitude 8.0, Steins;Gate en Natsume Yuujinchou zijn 3 pareltjes waar je, je niet aan zal ergeren.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee kijk met ons mee, lekker speculeren.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ik vond die OP eigenlijk verdomd goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Slechtste OP die ik me zo kan bedenken van bekende anime vind ik nogsteeds:
Ze hadden het beter bij de eerste kunnen houden.
"HEY HEY Human sucker ah human human fucker"quote:Op woensdag 23 november 2011 17:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik vond die OP eigenlijk verdomd goed.
-3-%+'(!-:03(!jdvisjxcquote:Op woensdag 23 november 2011 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"HEY HEY Human sucker ah human human fucker"
En dan in slecht engels.
Gurren Lagann is extreem epic.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:15 schreef mschol het volgende:
ik heb Tengen Toppa Gurren Lagann aangeslingert..
wazige serie tot nog toe
Deze jongen heeft verstand van dingen! Eerst Yuno, nu ditquote:Op woensdag 23 november 2011 18:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gurren Lagann is extreem epic.
Nee.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
-3-%+'(!-:03(!jdvisjxc
Dat was juist een hele vette![]()
dat dusquote:Op woensdag 23 november 2011 18:51 schreef outcast_within het volgende:
Ook prima te gebruiken als bh of undercover gender operation disguise.
Ik vond 'm ook niet goed hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee.
Wat is het met de smaak in deze thread.
mja, vind het vooral nu het niveau van puni puni poemi hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gurren Lagann is extreem epic.
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:56 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, vind het vooral nu het niveau van puni puni poemi hebben
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:47 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Deze jongen heeft verstand van dingen! Eerst Yuno, nu dit
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee.
Wat is het met de smaak in deze thread.
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Welke aflevering ben je?Kamina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]Ja, maar het was wel fantastisch gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PPP was niet perse slecht/goed, maar vooral achterlijk..quote:Op woensdag 23 november 2011 18:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Welke aflevering ben je?Kamina
Ik vond Naruto opening 6 gewoon bar slecht, maar 5 was wel echt heel goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:24 schreef Qunix het volgende:
Death Note, Gundam 00 S2 #2, Bleach en Naruto hebben leuke nummers gebruikt in hun OP's.
Deze waren ook erg goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:37 schreef Key. het volgende:
[..]
Ik vond Naruto opening 6 gewoon bar slecht, maar 5 was wel echt heel goed.
Mijn favoriete opening is wel te raden, denk ik zo:
Beste ending is toch wel de eerste Ending van Death Note, maar op miraculeuze wijze kan ik geen Non-dubbed Ending vinden...
Muziekquote:Op woensdag 23 november 2011 19:44 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem vind ik de opening van To Aru Kagaku no Railgun ook wel vet.
Deze manquote:Op woensdag 23 november 2011 19:42 schreef Qunix het volgende:
En dit zijn mijn geliefde openingen die ik echt 'all time' geweldig vind.
De muziek!!!! De animaties!!! Het concept!! De art!!! En de originaliteit!
En qua ending:
Komt door die copyrightrestricties op youtube.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Qunix het volgende:
Ik dacht dat Puella magi madoka magica ook een toffe OP of ED had, kan het niet vinden.
Eens luisteren...quote:Op woensdag 23 november 2011 19:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze man
Trouwens, als je van Nujabes houd raad ik je aan om te kijken naar Nomak.
Mee eens. Eden of the East moet ik nog een keer verder kijken, zonde dat die in de vergetelheid is geraakt. Mooie animatie had het zeker.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:54 schreef Bakakame het volgende:
Geen opening of ending, maar hey, toch een pareltje
De OP van deze serie is van Oasis, ook mooiDeze:
(Supercell, zelfde artiest als van Guilty Crown, die ook leuk is!)
Fantastische endingnet als:
En natuurlijk de opening van diezelfde anime:
En er is nog véél en veel meer, maar kan het zo niet meer allemaal vinden
Volgens mij vond ik het verhaal niet zo, maar toch erg interessant!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mee eens. Eden of the East moet ik nog een keer verder kijken, zonde dat die in de vergetelheid is geraakt. Mooie animatie had het zeker.
Die vind ik niet speciaal... Paar hoofden wat voorbij komt met het haar wapperend in de wind... Niet zo speciaal als de andere hier.quote:
Komt van dezelfde maker. De heer stopt veel aandacht aan de OSTquote:Op woensdag 23 november 2011 19:59 schreef Qunix het volgende:
Eden Of The East
Zeer tof gemaakt ja! Helemaal vergeten.
Sowieso de complete Cowboy Bebop OST![]()
Beste OST samen met Samurai Champloo.
Nujabes != Yoko Kannoquote:Op woensdag 23 november 2011 20:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Komt van dezelfde maker. De heer stopt veel aandacht aan de OST
Hmm, misschien komt het bij mij vooral doordat ik de serie heel goed vond. Ik was net klaar met FMA, werd kort daarna Brotherhood aangekondigd.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die vind ik niet speciaal... Paar hoofden wat voorbij komt met het haar wapperend in de wind... Niet zo speciaal als de andere hier.
Dus?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"HEY HEY Human sucker ah human human fucker"
En dan in slecht engels.
Nope, wel de film.quote:
FMA:B was ook tof! Maar qua OP niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, misschien komt het bij mij vooral doordat ik de serie heel goed vond. Ik was net klaar met FMA, werd kort daarna Brotherhood aangekondigd.
Ik was dus zo blij. Deze intro gaf me echt het gevoel van: "Nu gaan we het krijgen."
Nooit gezien, maar ik heb m wel vaak gehoord. Mooi liedje.quote:
YUI inderdaad ook héél goedquote:
Idd!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:14 schreef Bakakame het volgende:
ASIAN KUNG-FU GENERATION heeft ook leuke liedjes, volgens mij verzorgden ze zowel voor Bleach als Naruto de OP of ED
YUI inderdaad ook héél goedOok voor Bleach had ze 'n hele mooie OP, Rolling Star
Erg leuke serie, de OVA die nu loopt is echter STUKKEN beter
Edit: Deze bijna vergeten! Fantastische serie, die ik nog steeds af moet kijken
Eureka 7 vond ik wel heel raar. Het universum was zeer lastig te begrijpen, het verhaal toch wel, en de karakters hadden de vervelende neiging de meest debiele beslissingen te nemen.quote:
De film is wat zwaar, het plot heeft langzame progressie. Ik vond de serie zelf ook leuker.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:14 schreef robin007bond het volgende:
De film Ghost in the Shell vond ik niet echt speciaal.
Ach, moet zeggen dat ik 16 ofzo was toen ik 't keek. Kan me het plot niet eens meer helemaal herinnerenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:22 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Eureka 7 vond ik wel heel raar. Het universum was zeer lastig te begrijpen, het verhaal toch wel, en de karakters hadden de vervelende neiging de meest debiele beslissingen te nemen.
[..]
De film is wat zwaar, het plot heeft langzame progressie. Ik vond de serie zelf ook leuker.
Aan de andere kant, de anime die ik kijk zijn vaak wat aan de zware kant. Ik hou wel van wat denkvoer.
Het is makkelijk om ondersteboven te zijn van Eureka 7, dit komt vooral door de special effects die soms wat overdone zijn, zoals epileptie opwekkende scenes die paar keer dat homing lasers gebruikt worden. Maar een aantal dingen gingen me écht irriteren (zoals Eureka die zichzelf blijkbaar zo mooi vond met een loei van een spatader op d'r kanis dat ze die niet pijnloos wilde laten verwijderen) en dat heeft de ervaring voor mij gewoon teniet gedaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ach, moet zeggen dat ik 16 ofzo was toen ik 't keek. Kan me het plot niet eens meer helemaal herinneren
Wat ik aan 't einde van m'n post al zei: het liefst kijk ik alles nu nog een keer om te zien of het écht zo leuk was, of dat het gewoon allemaal nieuw en dus vet was
De OP begon me na een tijdje wel te irriterenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb trouwens de K-ON!-liedjes weggelaten, anders zit de pagina gelijk vol
Pinkt traantje weg*quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef Bakakame het volgende:
Deze kwam ik trouwens net ook nog tegen op m'n PC:
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De OP begon me na een tijdje wel te irriteren
Zelfde artiest alsquote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef robin007bond het volgende:
Video niet gevonden
De Penguindrum OP vind ik ook wel leuk
Video niet gevonden, terwijl hij het gewoon doet![]()
quote:
Uhuh. Die is ook tof.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:41 schreef robin007bond het volgende:
Elfen Lied heeft ook een artistieke opening vind ik.
De OP vertoont ook overeenkomsten met de kunst van Gustav Klimt.
[ afbeelding ]
De eerste ending van Naruto Shippüden vond ik wel goed. De eerste OP is zo nep-gangsterquote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uhuh. Die is ook tof.
Goeie nummer.
Ik zie in het filmpje Dattebayo Fansubsquote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De eerste ending van Naruto Shippüden vond ik wel goed. De eerste OP is zo nep-gangster
Dattebayo was echt overgewaardeerd.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik zie in het filmpje Dattebayo Fansubs
Altijd zo dijekletser-waardig die random westerse woorden ertussendoorquote:
Alleen om die OP wilde ik de anime bekijken.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:41 schreef robin007bond het volgende:
Elfen Lied heeft ook een artistieke opening vind ik.
De OP vertoont ook overeenkomsten met de kunst van Gustav Klimt.
[ afbeelding ]
Mja... Wij gebruiken ook veel internationale woorden hoor, het valt alleen niet op.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Altijd zo dijekletser-waardig die random westerse woorden ertussendoor
*Japans japans japans* *Jeeeezus* *Japans japans japans* *Jeeezus*
Moet je doen. Echt hele toffe anime!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Alleen om die OP wilde ik de anime bekijken.
Goed punt, maar wij zijn ook Westersquote:Op woensdag 23 november 2011 20:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mja... Wij gebruiken ook veel internationale woorden hoor, het valt alleen niet op.
Sorry, ik wilde zeggen dat ik verkocht was door de OP toen ik de anime voor het eerst keek. Het was, naast DBZ op tv, een van de eerste animes die ik zag.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet je doen. Echt hele toffe anime!
Mooiquote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde zeggen dat ik verkocht was door de OP toen ik de anime voor het eerst keek. Het was, naast DBZ op tv, een van de eerste animes die ik zag.
voor die 10secquote:Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef robin007bond het volgende:
Sommige dingen in Elfen Lied gingen zelfs over mijn ethische normen heen. Sommige personages uit de serie waren gewoon duidelijk minderjarig, maar dat schuwde de makers niet om ze naakt te laten zien![]()
Oh, de manga schijnt erger te zijn daarin.
Ik sta daar eerlijk gezegd niet eens bij stil in anime. Boeit me niet zoveel, zijn toch geen echte minderjarige meisjes.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef robin007bond het volgende:
Sommige dingen in Elfen Lied gingen zelfs over mijn ethische normen heen. Sommige personages uit de serie waren gewoon duidelijk minderjarig, maar dat schuwde de makers niet om ze naakt te laten zien![]()
Oh, de manga schijnt erger te zijn daarin.
Tja, maar het is toch wel op het randje vind ik. Nudity zoals in de OP vond ik meer artistiek, dan erotisch getint.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik sta daar eerlijk gezegd niet eens bij stil in anime. Boeit me niet zoveel, zijn toch geen echte minderjarige meisjes.
vrouwen zijn gemaakt om naakt rond te lopen. dat was het originele plan tenminste ask Godquote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, maar het is toch wel op het randje vind ik. Nudity zoals in de OP vond ik meer artistiek, dan erotisch getint.
Eigenlijk is het gewoon zonde. Als er niet zo veel nudity in zat, dan zou het misschien een veel groter publiek bereikt hebben.
Mijn ouders willen Steins;Gate met me kijken toen ik er over heb verteld
Japan wordt ook vaak westers genoemd, niet dat die hele westers of niet-westers classificatie ook maar ergens op gestoeld is.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Goed punt, maar wij zijn ook Westers
Weet je dat zeker... we hebben het hier wel over anime minnend Japan.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon zonde. Als er niet zo veel nudity in zat, dan zou het misschien een veel groter publiek bereikt hebben.
Je gaat je eerste vriendin aan je ouders voorstellen. Gefeliciteerd. Ben je zenuwachtig?quote:Mijn ouders willen Steins;Gate met me kijken toen ik er over heb verteld
Spot on. Al vond ik het tweede seizoen erg vermakelijk, al komt dat eerder door de volwassen uitstraling dan de werkelijke inhoud, want het plot schoot soms wat te kort.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen die GitS: Stand Alone Complex een verspilling van potentieel vind. De stetting en dat hele gebeuren met ghosts was mooi uitgedacht, maar bijna alle afleveringen die zich niet op the laughing man focusten maakten hun belofte niet waar en waren simpelweg saai. Ik dank de makers dan ook oprecht voor de stand alone - complex opdeling. Al waren sommige complex afleveringen ook een beetje op het randje.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weet je dat zeker... we hebben het hier wel over anime minnend Japan.
[..]
Je gaat je eerste vriendin aan je ouders voorstellen. Gefeliciteerd. Ben je zenuwachtig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n moeder keek al anime vanaf Sailormoon-time, nu kijkt ze Mirai Nikki, Precure en One Piecequote:Op woensdag 23 november 2011 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik heb al eerder stukjes FMA, Clannad en Death Note gekeken met m'n ouders. Ze vonden het allemaal heel leuk, maar hebben simpelweg te weinig tijd om echt de series te volgen.
Leuk dat ze er voor open staan in ieder geval![]()
Jullie ouders?
Vet!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef SleepSub het volgende:
[..]
M'n moeder keek al anime vanaf Sailormoon-time, nu kijkt ze Mirai Nikki, Precure en One Piece
Mijn moeder keek soms avatar the last airbender met mij op tv en ze vond het leuk.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef SleepSub het volgende:
[..]
M'n moeder keek al anime vanaf Sailormoon-time, nu kijkt ze Mirai Nikki, Precure en One Piece
M'n vader moet er niks van hebben tho![]()
mijn moeder intereseert het ook geen reet. en mijn zus ook niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef SleepSub het volgende:
[..]
M'n vader moet er niks van hebben tho![]()
Niet. Ik heb meermaal getracht mijn vader aan Ginga Eiyuu Densetsu (Gineiden, Legend of the Galactic Heroes, LotGH) te krijgen wegens 't feit dat hij zichzelf heel goed heeft ingelicht over oorlogen, met name de twee wereldoorlogen. Naar zijn zeggen is het geen leuk onderwerp, maar wel heel fascinerend. Geldige redenen om hem Gineiden aan te raden waren bijvoorbeeld de sterke karakters, en dat de hele basis van de serie bestaat uit referenties naar literatuur geschreven door militair filosofen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik heb al eerder stukjes FMA, Clannad en Death Note gekeken met m'n ouders. Ze vonden het allemaal heel leuk, maar hebben simpelweg te weinig tijd om echt de series te volgen.
Leuk dat ze er voor open staan in ieder geval![]()
Jullie ouders?
Same here, alleen mijn vader doet het een stukje erger. Had paar maanden geleden op 100% een FLAC Anime Opening op, daarna schreeuwde hij vanaf beneden: "Kappen met dat herrie of ik haal boven het stroom eraf."quote:Op woensdag 23 november 2011 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn vader haat anime en lacht mij uit als ik het kijk.
Dat krijg ik ook vaak als ik mensen met anime in aanraking wil laten komen. "Het is niet mijn ding", "De tijd van tekenfilms heb ik wel gehad".quote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Niet. Ik heb meermaal getracht mijn vader aan Ginga Eiyuu Densetsu (Gineiden, Legend of the Galactic Heroes, LotGH) te krijgen wegens 't feit dat hij zichzelf heel goed heeft ingelicht over oorlogen, met name de twee wereldoorlogen. Naar zijn zeggen is het geen leuk onderwerp, maar wel heel fascinerend. Geldige redenen om hem Gineiden aan te raden waren bijvoorbeeld de sterke karakters, en dat de hele basis van de serie bestaat uit referenties naar literatuur geschreven door militair filosofen.
Ondanks de overeenkomsten, en de potentie die het heeft om mijn vader te interesseren, gaat dit nooit gebeuren. Geen tijd, anime is 'niet zijn ding', etcetera.
Damn. Ik zou heel boos zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:23 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Same here, alleen mijn vader doet het een stukje erger. Had paar maanden geleden op 100% een FLAC Anime Opening op, daarna schreeuwde hij vanaf beneden: "Kappen met dat herrie of ik haal boven de stroom eraf."
Ik: "Durf je niet!"
BAM! Stroom eraf![]()
Toen ik m'n PC weer aanzette, kreeg ik een prachtig scherm met allerlei kleurtjes, Microsoft bug-coding etc... Schijf was gecrashed![]()
Daarna kreeg ik 3 dagen lang "sorry" van m'n vader te horen
ik haat het als andere mensen het tekenfilms noemen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook vaak als ik mensen met anime in aanraking wil laten komen. "Het is niet mijn ding", "De tijd van tekenfilms heb ik wel gehad".
[..]
Damn. Ik zou heel boos zijn.
Geloof me, dat was ik ookquote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Geloof me, dat was ik ook![]()
Dit kreeg ik btw te zien toen ik m'n PC weer opstartte
[ afbeelding ]
Ik niet. Als je "Durf je niet!" terug roept, kan je er op wachten uiteraard.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Puurrdy coloursquote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Geloof me, dat was ik ook![]()
Dit kreeg ik btw te zien toen ik m'n PC weer opstartte
[ afbeelding ]
/care?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dattebayo was echt overgewaardeerd.
Ze hebben extreem lang nog xvid in een avi container gebruikt
Omgekeerde wereld, dit.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef Qunix het volgende:
Mijn moeder kijk stomme Disney meukOok tekenfilms
Geniet maar van je lage resolutie en slechte compressie.quote:
maar... maar... het ZIJN tekenfilms...quote:Op woensdag 23 november 2011 21:26 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik haat het als andere mensen het tekenfilms noemen.
ja maar ik vind als ze zeggen van "oh jij kijkt tekenfilms" dat dat gewoon een beledeging is voor anime :pquote:Op woensdag 23 november 2011 21:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
maar... maar... het ZIJN tekenfilms...
Dit meen je nietquote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef robin007bond het volgende:
He, ik heb een nieuw spel ontdekt.
Custom Maid 3D. Zijn ontzettend veel mods voor uitgebracht.
Ik zeg altijd: "net als gewone films heb je ook tekenfilms voor elke doelgroep".quote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja maar ik vind als ze zeggen van "oh jij kijkt tekenfilms" dat dat gewoon een beledeging is voor anime :p
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit meen je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan er in zetten wat je maar wilt.
Als iemand een downloadlink wilt, dan is er altijd DM
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2011 21:40:19 ]
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:26 schreef Sinji het volgende:
Over Mirai NikkiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je, behalve als een onzekere 12-jarige die volwassen probeert te zijn dat tegen je zegt is het meestal geen belediging --mensen met de mentale capaciteit van een 12 jarige uitgezonderd.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja maar ik vind als ze zeggen van "oh jij kijkt tekenfilms" dat dat gewoon een beledeging is voor anime :p
Een vriend van me begin ik me echt aan te ergeren. Kraakt alles af van Japan en zegt dat ze alleen auto's kunnen maken. Speelt alleen simpele shooters als Call of Duty en Battlefield. Zo'n type die alle cutscenes in games overslaat, PVV stemt, en alleen films met 100% actie kan kijken, zonder plot.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weet je, behalve als een onzekere 12-jarige die volwassen probeert te zijn dat tegen je zegt is het meestal geen belediging --mensen met de mentale capaciteit van een 12 jarige uitgezonderd.
Je kiest je vrienden zelf hequote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van me begin ik me echt aan te ergeren. Kraakt alles af van Japan en zegt dat ze alleen auto's kunnen maken. Speelt alleen simpele shooters als Call of Duty en Battlefield. Zo'n type die alle cutscenes in games overslaat, PVV stemt, en alleen films met 100% actie kan kijken, zonder plot.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef Qunix het volgende:
true, en toch weer nietquote:Op woensdag 23 november 2011 21:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
maar... maar... het ZIJN tekenfilms...
Onder andere, ja. Mensen met wie je hobby's deelt en waar je mee om kan gaan zijn echter niet direct vrienden. Die term wordt veel te snel gebruikt dezer dagen.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef Qunix het volgende:
Als je er mee afspreekt vind ik het toch al wel een vriend hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Onder andere, ja. Mensen met wie je hobby's deelt en waar je mee om kan gaan zijn echter niet direct vrienden. Die term wordt veel te snel gebruikt dezer dagen.
Ik vond Sneeuwwitje altijd heel mooi om te kijken, net als Doornroosje en Pinnokioquote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Disney, mijn jeugd wat doe je
Hij bedoelt waarschijnlijk onder vrienden de mensen die bereidt zijn een nier voor je afstaan bij wijze vanquote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je er mee afspreekt vind ik het toch al wel een vriend hoor.
Mee eensquote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef Chavez_ het volgende:
Onder andere, ja. Mensen met wie je hobby's deelt en waar je mee om kan gaan zijn echter niet direct vrienden. Die term wordt veel te snel gebruikt dezer dagen.
Hoe zou je het dan moeten noemen? Kennis is weer afstandelijk voor iemand waar je al heel lang mee afspreektquote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk onder vrienden de mensen die bereidt zijn een nier voor je afstaan bij wijze van
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Disney, mijn jeugd wat doe je
Dat krijg je niet te zien op de Disney kanalen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vond Sneeuwwitje altijd heel mooi om te kijken, net als Doornroosje en Pinnokio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu de nieuwe Ika kijken ...There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nee, daar hebben ze alleen besnorde vrouwen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Dat krijg je niet te zien op de Disney kanalen.
en met de komst van digitale tv kan CN ook weer op engelsquote:Op woensdag 23 november 2011 23:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Teevee is de laatste tijd, op tekenfilm gebied, weer wat minder kut aan het worden. Ze zenden klassiekers zoals Boes en Alfred J.K. weer uit en Nick gaat Yu-Gi-Oh: Duel Monsters weer uitzenden (of doet het weetikveelikvolghetniet) en Disney krijgt punten voor het uitzenden van Inazuma Eleven ook al weet ik dat het een k-serie is zonder het te kijken.
Het is nog altijd beter dan die afschuwelijke nagesynchroniseerde live-action series zoals the sweet life of zack & cody ofzo.
ICarlyquote:Op woensdag 23 november 2011 23:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Teevee is de laatste tijd, op tekenfilm gebied, weer wat minder kut aan het worden. Ze zenden klassiekers zoals Boes en Alfred J.K. weer uit en Nick gaat Yu-Gi-Oh: Duel Monsters weer uitzenden (of doet het weetikveelikvolghetniet) en Disney krijgt punten voor het uitzenden van Inazuma Eleven ook al weet ik dat het een k-serie is zonder het te kijken.
Het is nog altijd beter dan die afschuwelijke nagesynchroniseerde live-action series zoals the sweet life of zack & cody ofzo.
Spijker, kop.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk onder vrienden de mensen die bereidt zijn een nier voor je afstaan bij wijze van
Ik gebruik meerdere woorden, klasgenoot, maat, kennis, etcetera. Het is geen zonde iemand niet direct zeer persoonlijk te betrekken. Ik ken ruim 100 mensen, sommige zie ik zeer zelden, sommige zie ik dagelijks, maar ik heb maar 2 vrienden en dat vindt ik genoeg.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan moeten noemen? Kennis is weer afstandelijk voor iemand waar je al heel lang mee afspreekt
[Adult Swim] zend ook niet eens zo veel anime uit en deed dat toen ik voor het laatst in de Verenigde Staten was alleen in het weekend... voornamelijk Bleach, Inuyasha, DRRR!! en nog iets en dat allemaal gedubd en laat in de nacht.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:30 schreef Sinji het volgende:
Hadden wij maar Adult Swim de afgelopen jaren
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[Adult Swim] zend ook niet eens zo veel anime uit en deed dat toen ik voor het laatst in de Verenigde Staten was alleen in het weekend... voornamelijk Bleach, Inuyasha, DRRR!! en nog iets en dat allemaal gedubd en laat in de nacht.
Ik bleef op voor de Boondocks die serie is![]()
maar kom op, die laatste ep van bento was dan ook niet echt hoogstaandquote:Op woensdag 23 november 2011 23:48 schreef .Cake. het volgende:
wooooow, veel opening en endings gepost jongens! ik dacht ik hou me in, maar daar hebben jullie blijkbaar geen last van
de meeste mensen in mijn omgeving weten zo onderhand wel dat ik graag anime kijk. kreeg laatst zelfs een vriend van mij die een beetje schoorvoetend vroeg of gundam leuk was of niet. zo schattig!
dus heb t beetje uitgelegd wat het allemaal inhield en heb m Gundam 00 aangeraden. Daarna heb ik het vet lang met hem over Ghost in the Shell gehad, over de filosofische inslag en morele en maatschappelijke kwesties die erin voor komen. hij is geen die hard anime kijker, maar langzaam aan begint het geaccepteerd te worden dat het niet zomaar LOLRARETEKENFILMJAPAN is.
aan de andere kant is daar mijn huisgenoot die mij de laatste ben-to zag kijken. die had echt zoiets van wat. de. fack.
het is hard werken soms
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:57 schreef Weakling het volgende:
Sjemig, gaat weer gruwelijk hard hier.
Mirai Nikki 7: jammer van de blokjes, verder weer een erg toffe aflevering. Maar:Nee, die ouders zaten bij die gehersenspoelde cult. Niet goed opgelet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu de nieuwe Ika kijken ...
[ Bericht 6% gewijzigd door -Strawberry- op 24-11-2011 00:31:01 ]
boondocksquote:
Ik moet het nog voor me zien dat er studenten vechten voor een magnetron maaltijd in de AH nadat de 35% stickertjes zijn aangebracht... Ik zie de FOK! Frontpage headline al voor me: Vechten voor een afgeprijsde maaltijd in de AHquote:Op donderdag 24 november 2011 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]
maar kom op, die laatste ep van bento was dan ook niet echt hoogstaand
Als de crisis zo doorgaat, zul je het gauw genoeg zienquote:Op donderdag 24 november 2011 09:42 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Ik moet het nog voor me zien dat er studenten vechten voor een magnetron maaltijd in de AH nadat de 35% stickertjes zijn aangebracht... Ik zie de FOK! Frontpage headline al voor me: Vechten voor een afgeprijsde maaltijd in de AH
Sjips, moet ik ook maar niet Mirai Nikki kijken ver na "kinderbedtijd". Heb dat idd gemist.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, die ouders zaten bij die gehersenspoelde cult. Niet goed opgelet.
Dan wordt er door SBS6 een hele show omheen gebouwd waarbij 6 arme studenten moeten gaan vechten voor 2 afgeprijsde AH maaltijden. De verliezers krijgen eventueel nog een kleine troostprijs mee in de vorm van een klein pakje koekjes. Minimale kosten, maximale kijkcijfers!quote:Op donderdag 24 november 2011 10:20 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Als de crisis zo doorgaat, zul je het gauw genoeg zien
ach ja, als het kan, waarom nietquote:Op donderdag 24 november 2011 09:42 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Ik moet het nog voor me zien dat er studenten vechten voor een magnetron maaltijd in de AH nadat de 35% stickertjes zijn aangebracht... Ik zie de FOK! Frontpage headline al voor me: Vechten voor een afgeprijsde maaltijd in de AH
Maar om hetzelfde uit te gaan halen in een zwembad? Beetje overdreven! En die omelettits maaltijd!
quote:
quote:"Fuck the queen, this is America, My president is black and my lambo is blue nigga"
Nee precies, dat is mijn punt. Ik predik tegen iedereen die het maar horen wil dat anime zoveel potentieel heeft en enorm fantasievol kan zijn, en dan zien ze mij dat kijkenquote:Op donderdag 24 november 2011 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]
maar kom op, die laatste ep van bento was dan ook niet echt hoogstaand
aangezien er niks beters beschikbaar was op dat moment was het prima,quote:Op woensdag 23 november 2011 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geniet maar van je lage resolutie en slechte compressie.
SPOILER: Tengen Toppa Gurren LagannOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILER: Tengen Toppa Gurren LagannOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:58 schreef .Cake. het volgende:
Ow en Shinji, bedankt dat je mij aan Nujabes hebt geholpen. Ik luister er echt al de hele morgen naar, suuuuperchill!![]()
Iddquote:Op donderdag 24 november 2011 12:16 schreef .Cake. het volgende:
Endings van Arakawa under the Bridge (en x Bridge):
"After Hanabi", "Kumomi", "Voice of Autumn", en eigenlijk ALLE andere zijn geweldigquote:Op donderdag 24 november 2011 12:58 schreef .Cake. het volgende:
Ow en Shinji, bedankt dat je mij aan Nujabes hebt geholpen. Ik luister er echt al de hele morgen naar, suuuuperchill!![]()
Ben via youtube ook deze gast tegen gekomen:quote:Op donderdag 24 november 2011 13:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
"After Hanabi", "Kumomi", "Voice of Autumn", en eigenlijk ALLE andere zijn geweldig![]()
Niet aan Kamina, neequote:Op donderdag 24 november 2011 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? mag ik geen hekel hebben aan personages?
natuurlijk mag je dat, maar als je dan nu net een van de weinige personages kiest die gebruik maakt van het grenzeloze potentieel der Japanse animatieseries om een hekel aan te hebben dan is dat welquote:Op donderdag 24 november 2011 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? mag ik geen hekel hebben aan personages?
dat vind ik dus allemaal wel meevallen...quote:Op donderdag 24 november 2011 14:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
natuurlijk mag je dat, maar als je dan nu net een van de weinige personages kiest die gebruik maakt van het grenzeloze potentieel der Japanse animatieseries om een hekel aan te hebben dan is dat welwaardig, vind je niet?
Je bent gewoon jaloers op Kamina!quote:Op donderdag 24 november 2011 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vind ik dus allemaal wel meevallen...
zo bijzonder vind ik die gast dus niet....
serie zelf is opzich goed hoor..
ow ik moet jaloers zijn op een persoon die irritant zijn tot een vak heeft verheven?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op Kamina!
Hij is stoer, heldhaftig en heeft veel humor.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ow ik moet jaloers zijn op een persoon die irritant zijn tot een vak heeft verheven?![]()
leg mij anders eens uit waarom hij zo goed zou moeten zijn...
ik kan geen enkele reden verzinnen namelijk..
U riep?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is stoer, heldhaftig en heeft veel humor.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:21 schreef Key. het volgende:
Net Steins;Gate afgekeken.
Erg mooie anime, dat is alles wat ik kan zeggen
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:21 schreef Key. het volgende:
Net Steins;Gate afgekeken.
Erg mooie anime, dat is alles wat ik kan zeggen
quote:
Het einde was wel mooi vond ik, alleen dat met Nyu/Lucy bleef onduidelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:43 schreef redboyke het volgende:
heb net elfen lied gekeken maar vond het dom einde
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het einde was wel mooi vond ik, alleen dat met Nyu/Lucy bleef onduidelijk.
Nice.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ben via youtube ook deze gast tegen gekomen:
DJ Okawari, klinkt ook goed man!
Ohja? Vet!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef SleepSub het volgende:
Zo, vanaf vandaag gaat SleepSub verder als bedrijf.![]()
![]()
![]()
KvK en BTW-nummer hebben we al
Facilitaire activiteiten voor film- en videoproductie.quote:
Meer mag ik er helaas niet over zeggenquote:Also... we zijn momenteel bezig met een shop waar anime DVD's met NL'se Subs besteld kunnen worden maar daar later meer over...
het was een open einde, waar ik mij persoonlijk aan ergerde (heb het niet zo op open eindes) maar:quote:Op donderdag 24 november 2011 20:43 schreef redboyke het volgende:
heb net elfen lied gekeken maar vond het dom einde
Is dat niet illegaal? Of heb je licenties ervoor?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Facilitaire activiteiten voor film- en videoproductie.
We gaan nu 's kijken wat we hier in NL kunnen doen qua TV (KvK komt wat geloofwaardiger over), en een quote van onze website:
[..]
Meer mag ik er helaas niet over zeggen
We hebben een jurist wat om raad gevraagd. Ondertitelen zelf is niet illegaal. Dus daar zitten we al goed.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Is dat niet illegaal? Of heb je licenties ervoor?
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef SleepSub het volgende:
[..]
We hebben een jurist wat om raad gevraagd. Ondertitelen zelf is niet illegaal. Dus daar zitten we al goed.
Voor de shop met NL'se subs vinden er momenteel nog onderhandelingen plaats. We doen ons best![]()
TMTOWTDI (There's more than one way to do it)
Also, we proberen juist zoveel mogelijk legaal te worden, anders hadden we geen KvK + BTW aangevragen![]()
Awesome! Gaat het een online winkel worden of zijn jullie van plan om ook echt in een pandje te vestigen?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef SleepSub het volgende:
[..]
We hebben een jurist wat om raad gevraagd. Ondertitelen zelf is niet illegaal. Dus daar zitten we al goed.
Voor de shop met NL'se subs vinden er momenteel nog onderhandelingen plaats. We doen ons best![]()
Also, we proberen juist zoveel mogelijk legaal te worden, anders hadden we geen KvK + BTW aangevragen![]()
Wij (BK-201 en CMushi) zijn letterlijk met alles mogelijke bezig nu.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Awesome! Gaat het een online winkel worden of zijn jullie van plan om ook echt in een pandje te vestigen?
Ik wens jullie veel succes, hopelijk kan het qua marges enzo!
Mirai nikki nog verder gekeken of vond je het niet echt wat?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Sinji het volgende:
Oldskool Chow Yun Fat en DJ Okawari. Ik mag jullie wel
Ohja, ik zet het even aan. Ben nu:quote:Op donderdag 24 november 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mirai nikki nog verder gekeken of vond je het niet echt wat?
persoonlijk denk ik wel dat je daarmee moet beginnen en later naar een pandje kan kijken.. ik ken een webshop die een tijd een regulier pand had, maar dat liep gewoon niet lekker om het rendabel te houden (terwijl de webshop geen probleem was)quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:01 schreef robin007bond het volgende:
Er is denk ik te weinig vraag naar anime voor een pandje.
Een webshop voldoet ook prima
Fansubs verkopen?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Facilitaire activiteiten voor film- en videoproductie.
We gaan nu 's kijken wat we hier in NL kunnen doen qua TV (KvK komt wat geloofwaardiger over), en een quote van onze website:
[..]
Meer mag ik er helaas niet over zeggen
bedrijfsruimte != woonruimtequote:Op vrijdag 25 november 2011 01:34 schreef redboyke het volgende:
best een bureautje zeggen waar je woon zodat je dat kan aftrekken als werk pand
Verkopen van vertalingen is prima, maar anime gerelateerd vind ik wel dat het gratis moet blijven. Als je iets verkoopt wat een licentie heeft én je hebt een kenbaar middel wat je als verkoper maakt, krijg je veel problemen als je gepakt wordt.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef SleepSub het volgende:
[..]
quote:
(En hierom zei een jurist dat ik niet teveel mag zeggen, want dat het misschien verkeerd opgepakt zou worden. Toch maar luisteren naar hemquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Verkopen van vertalingen is prima, maar anime gerelateerd vind ik wel dat het gratis moet blijven. Als je iets verkoopt wat een licentie heeft én je hebt een kenbaar middel wat je als verkoper maakt, krijg je veel problemen als je gepakt wordt.
Tis weer eens wat anders dan twee vingers in de neus in ieder geval.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:11 schreef SleepSub het volgende:
met 2 vingertjes in de lucht brengen
Ik geloof jequote:Op vrijdag 25 november 2011 09:11 schreef SleepSub het volgende:
[..]
[..]
(En hierom zei een jurist dat ik niet teveel mag zeggen, want dat het misschien verkeerd opgepakt zou worden. Toch maar luisteren naar hem)
Zien jullie ergens in mijn tekst dat het gaat om vertalingen verkopen zonder licentie?
Als ik dat bedoelde, dan bestond het er al, want zoiets kan ik in 5 minuten met 2 vingertjes in de lucht brengen en nog beter doen dan de meeste bootleggers op aarde.
Onderhandelingen mensen... onderhandelingen...
Ty en sryquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:13 schreef Qunix het volgende:
Ik geloof je![]()
o_w en ik maken ons zorgen.
Ik snap de irritatie welquote:
Nooooo! Ik heb hem net binnengehaald. Ga m zo kijken, maar moet eerst door mijn dagelijkse portie bullshit heen voordat ik kan gaan kijken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:53 schreef SleepSub het volgende:
Even over iets heel anders...
Iemand Haganai 08 gekeken? De animatie was een beetje "off".![]()
Nu hoop ik dat ze niet door hun hele budget zijn vanwege de eerste 7 eps...
Je doet net of we op de site elke dag een autostart audio hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:28 schreef redboyke het volgende:
hey sleepsub als je wat professioneler wilt overkomen moet die autostart audio van de homepage af en je site toch dringend een remake krijgen
Juhjuh, sryquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:48 schreef outcast_within het volgende:
Ik zei toch ook _voorbarige_ (dus reagerend op de incomplete informatie)
en ook nog eens _fansubs_ (het zijn geen fansubs wanneer je licenties e.d. hebt.)
Dat hebben jullie.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:42 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Je doet net of we op de site elke dag een autostart audio hebben![]()
Niet waar, alleen gisteren tot 00:20 toevallig, en als het nu nog afspeelt, hangt het in jullie cachequote:
Volgens mij zit ik in de goede hoek.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:50 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Juhjuh, sry![]()
Maar wilde dat alvast even de wereld uithelpen dat we ermee bezig zijn en geen bootlegs willen verkopen.
Wat is een lapo?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:17 schreef SleepSub het volgende:
En nu reageer ik ff niet meer, ik wil de LAPO die er bijna aan zit te komen niet hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |