Sjips, moet ik ook maar niet Mirai Nikki kijken ver na "kinderbedtijd". Heb dat idd gemist.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, die ouders zaten bij die gehersenspoelde cult. Niet goed opgelet.
Dan wordt er door SBS6 een hele show omheen gebouwd waarbij 6 arme studenten moeten gaan vechten voor 2 afgeprijsde AH maaltijden. De verliezers krijgen eventueel nog een kleine troostprijs mee in de vorm van een klein pakje koekjes. Minimale kosten, maximale kijkcijfers!quote:Op donderdag 24 november 2011 10:20 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Als de crisis zo doorgaat, zul je het gauw genoeg zien
ach ja, als het kan, waarom nietquote:Op donderdag 24 november 2011 09:42 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Ik moet het nog voor me zien dat er studenten vechten voor een magnetron maaltijd in de AH nadat de 35% stickertjes zijn aangebracht... Ik zie de FOK! Frontpage headline al voor me: Vechten voor een afgeprijsde maaltijd in de AH
Maar om hetzelfde uit te gaan halen in een zwembad? Beetje overdreven! En die omelettits maaltijd!
quote:
quote:"Fuck the queen, this is America, My president is black and my lambo is blue nigga"
Nee precies, dat is mijn punt. Ik predik tegen iedereen die het maar horen wil dat anime zoveel potentieel heeft en enorm fantasievol kan zijn, en dan zien ze mij dat kijkenquote:Op donderdag 24 november 2011 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]
maar kom op, die laatste ep van bento was dan ook niet echt hoogstaand
aangezien er niks beters beschikbaar was op dat moment was het prima,quote:Op woensdag 23 november 2011 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geniet maar van je lage resolutie en slechte compressie.
SPOILER: Tengen Toppa Gurren LagannOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILER: Tengen Toppa Gurren LagannOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:58 schreef .Cake. het volgende:
Ow en Shinji, bedankt dat je mij aan Nujabes hebt geholpen. Ik luister er echt al de hele morgen naar, suuuuperchill!![]()
Iddquote:Op donderdag 24 november 2011 12:16 schreef .Cake. het volgende:
Endings van Arakawa under the Bridge (en x Bridge):
"After Hanabi", "Kumomi", "Voice of Autumn", en eigenlijk ALLE andere zijn geweldigquote:Op donderdag 24 november 2011 12:58 schreef .Cake. het volgende:
Ow en Shinji, bedankt dat je mij aan Nujabes hebt geholpen. Ik luister er echt al de hele morgen naar, suuuuperchill!![]()
Ben via youtube ook deze gast tegen gekomen:quote:Op donderdag 24 november 2011 13:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
"After Hanabi", "Kumomi", "Voice of Autumn", en eigenlijk ALLE andere zijn geweldig![]()
Niet aan Kamina, neequote:Op donderdag 24 november 2011 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? mag ik geen hekel hebben aan personages?
natuurlijk mag je dat, maar als je dan nu net een van de weinige personages kiest die gebruik maakt van het grenzeloze potentieel der Japanse animatieseries om een hekel aan te hebben dan is dat welquote:Op donderdag 24 november 2011 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? mag ik geen hekel hebben aan personages?
dat vind ik dus allemaal wel meevallen...quote:Op donderdag 24 november 2011 14:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
natuurlijk mag je dat, maar als je dan nu net een van de weinige personages kiest die gebruik maakt van het grenzeloze potentieel der Japanse animatieseries om een hekel aan te hebben dan is dat welwaardig, vind je niet?
Je bent gewoon jaloers op Kamina!quote:Op donderdag 24 november 2011 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vind ik dus allemaal wel meevallen...
zo bijzonder vind ik die gast dus niet....
serie zelf is opzich goed hoor..
ow ik moet jaloers zijn op een persoon die irritant zijn tot een vak heeft verheven?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op Kamina!
Hij is stoer, heldhaftig en heeft veel humor.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ow ik moet jaloers zijn op een persoon die irritant zijn tot een vak heeft verheven?![]()
leg mij anders eens uit waarom hij zo goed zou moeten zijn...
ik kan geen enkele reden verzinnen namelijk..
U riep?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is stoer, heldhaftig en heeft veel humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |