quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Geloof me, dat was ik ook![]()
Dit kreeg ik btw te zien toen ik m'n PC weer opstartte
[ afbeelding ]
Ik niet. Als je "Durf je niet!" terug roept, kan je er op wachten uiteraard.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Damn. Ik zou heel boos zijn.
Puurrdy coloursquote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Geloof me, dat was ik ook![]()
Dit kreeg ik btw te zien toen ik m'n PC weer opstartte
[ afbeelding ]
/care?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dattebayo was echt overgewaardeerd.
Ze hebben extreem lang nog xvid in een avi container gebruikt
Omgekeerde wereld, dit.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef Qunix het volgende:
Mijn moeder kijk stomme Disney meukOok tekenfilms
Geniet maar van je lage resolutie en slechte compressie.quote:
maar... maar... het ZIJN tekenfilms...quote:Op woensdag 23 november 2011 21:26 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik haat het als andere mensen het tekenfilms noemen.
ja maar ik vind als ze zeggen van "oh jij kijkt tekenfilms" dat dat gewoon een beledeging is voor anime :pquote:Op woensdag 23 november 2011 21:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
maar... maar... het ZIJN tekenfilms...
Dit meen je nietquote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef robin007bond het volgende:
He, ik heb een nieuw spel ontdekt.
Custom Maid 3D. Zijn ontzettend veel mods voor uitgebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg altijd: "net als gewone films heb je ook tekenfilms voor elke doelgroep".quote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja maar ik vind als ze zeggen van "oh jij kijkt tekenfilms" dat dat gewoon een beledeging is voor anime :p
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit meen je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan er in zetten wat je maar wilt.
Als iemand een downloadlink wilt, dan is er altijd DM
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2011 21:40:19 ]
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:26 schreef Sinji het volgende:
Over Mirai NikkiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je, behalve als een onzekere 12-jarige die volwassen probeert te zijn dat tegen je zegt is het meestal geen belediging --mensen met de mentale capaciteit van een 12 jarige uitgezonderd.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja maar ik vind als ze zeggen van "oh jij kijkt tekenfilms" dat dat gewoon een beledeging is voor anime :p
Een vriend van me begin ik me echt aan te ergeren. Kraakt alles af van Japan en zegt dat ze alleen auto's kunnen maken. Speelt alleen simpele shooters als Call of Duty en Battlefield. Zo'n type die alle cutscenes in games overslaat, PVV stemt, en alleen films met 100% actie kan kijken, zonder plot.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weet je, behalve als een onzekere 12-jarige die volwassen probeert te zijn dat tegen je zegt is het meestal geen belediging --mensen met de mentale capaciteit van een 12 jarige uitgezonderd.
Je kiest je vrienden zelf hequote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van me begin ik me echt aan te ergeren. Kraakt alles af van Japan en zegt dat ze alleen auto's kunnen maken. Speelt alleen simpele shooters als Call of Duty en Battlefield. Zo'n type die alle cutscenes in games overslaat, PVV stemt, en alleen films met 100% actie kan kijken, zonder plot.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef Qunix het volgende:
true, en toch weer nietquote:Op woensdag 23 november 2011 21:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
maar... maar... het ZIJN tekenfilms...
Onder andere, ja. Mensen met wie je hobby's deelt en waar je mee om kan gaan zijn echter niet direct vrienden. Die term wordt veel te snel gebruikt dezer dagen.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef Qunix het volgende:
Als je er mee afspreekt vind ik het toch al wel een vriend hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Onder andere, ja. Mensen met wie je hobby's deelt en waar je mee om kan gaan zijn echter niet direct vrienden. Die term wordt veel te snel gebruikt dezer dagen.
Ik vond Sneeuwwitje altijd heel mooi om te kijken, net als Doornroosje en Pinnokioquote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Disney, mijn jeugd wat doe je
Hij bedoelt waarschijnlijk onder vrienden de mensen die bereidt zijn een nier voor je afstaan bij wijze vanquote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je er mee afspreekt vind ik het toch al wel een vriend hoor.
Mee eensquote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef Chavez_ het volgende:
Onder andere, ja. Mensen met wie je hobby's deelt en waar je mee om kan gaan zijn echter niet direct vrienden. Die term wordt veel te snel gebruikt dezer dagen.
Hoe zou je het dan moeten noemen? Kennis is weer afstandelijk voor iemand waar je al heel lang mee afspreektquote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk onder vrienden de mensen die bereidt zijn een nier voor je afstaan bij wijze van
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Disney, mijn jeugd wat doe je
Dat krijg je niet te zien op de Disney kanalen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vond Sneeuwwitje altijd heel mooi om te kijken, net als Doornroosje en Pinnokio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu de nieuwe Ika kijken ...There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nee, daar hebben ze alleen besnorde vrouwen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Dat krijg je niet te zien op de Disney kanalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |