Onder andere, ja. Mensen met wie je hobby's deelt en waar je mee om kan gaan zijn echter niet direct vrienden. Die term wordt veel te snel gebruikt dezer dagen.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef Qunix het volgende:
Mijn moeder kijk stomme Disney meukOok tekenfilms
Als je er mee afspreekt vind ik het toch al wel een vriend hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Onder andere, ja. Mensen met wie je hobby's deelt en waar je mee om kan gaan zijn echter niet direct vrienden. Die term wordt veel te snel gebruikt dezer dagen.
Ik vond Sneeuwwitje altijd heel mooi om te kijken, net als Doornroosje en Pinnokioquote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Disney, mijn jeugd wat doe je
Hij bedoelt waarschijnlijk onder vrienden de mensen die bereidt zijn een nier voor je afstaan bij wijze vanquote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je er mee afspreekt vind ik het toch al wel een vriend hoor.
Mee eensquote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef Chavez_ het volgende:
Onder andere, ja. Mensen met wie je hobby's deelt en waar je mee om kan gaan zijn echter niet direct vrienden. Die term wordt veel te snel gebruikt dezer dagen.
Hoe zou je het dan moeten noemen? Kennis is weer afstandelijk voor iemand waar je al heel lang mee afspreektquote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk onder vrienden de mensen die bereidt zijn een nier voor je afstaan bij wijze van
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Disney, mijn jeugd wat doe je
Dat krijg je niet te zien op de Disney kanalen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vond Sneeuwwitje altijd heel mooi om te kijken, net als Doornroosje en Pinnokio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu de nieuwe Ika kijken ...There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nee, daar hebben ze alleen besnorde vrouwen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Dat krijg je niet te zien op de Disney kanalen.
en met de komst van digitale tv kan CN ook weer op engelsquote:Op woensdag 23 november 2011 23:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Teevee is de laatste tijd, op tekenfilm gebied, weer wat minder kut aan het worden. Ze zenden klassiekers zoals Boes en Alfred J.K. weer uit en Nick gaat Yu-Gi-Oh: Duel Monsters weer uitzenden (of doet het weetikveelikvolghetniet) en Disney krijgt punten voor het uitzenden van Inazuma Eleven ook al weet ik dat het een k-serie is zonder het te kijken.
Het is nog altijd beter dan die afschuwelijke nagesynchroniseerde live-action series zoals the sweet life of zack & cody ofzo.
ICarlyquote:Op woensdag 23 november 2011 23:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Teevee is de laatste tijd, op tekenfilm gebied, weer wat minder kut aan het worden. Ze zenden klassiekers zoals Boes en Alfred J.K. weer uit en Nick gaat Yu-Gi-Oh: Duel Monsters weer uitzenden (of doet het weetikveelikvolghetniet) en Disney krijgt punten voor het uitzenden van Inazuma Eleven ook al weet ik dat het een k-serie is zonder het te kijken.
Het is nog altijd beter dan die afschuwelijke nagesynchroniseerde live-action series zoals the sweet life of zack & cody ofzo.
Spijker, kop.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk onder vrienden de mensen die bereidt zijn een nier voor je afstaan bij wijze van
Ik gebruik meerdere woorden, klasgenoot, maat, kennis, etcetera. Het is geen zonde iemand niet direct zeer persoonlijk te betrekken. Ik ken ruim 100 mensen, sommige zie ik zeer zelden, sommige zie ik dagelijks, maar ik heb maar 2 vrienden en dat vindt ik genoeg.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan moeten noemen? Kennis is weer afstandelijk voor iemand waar je al heel lang mee afspreekt
[Adult Swim] zend ook niet eens zo veel anime uit en deed dat toen ik voor het laatst in de Verenigde Staten was alleen in het weekend... voornamelijk Bleach, Inuyasha, DRRR!! en nog iets en dat allemaal gedubd en laat in de nacht.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:30 schreef Sinji het volgende:
Hadden wij maar Adult Swim de afgelopen jaren
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[Adult Swim] zend ook niet eens zo veel anime uit en deed dat toen ik voor het laatst in de Verenigde Staten was alleen in het weekend... voornamelijk Bleach, Inuyasha, DRRR!! en nog iets en dat allemaal gedubd en laat in de nacht.
Ik bleef op voor de Boondocks die serie is![]()
maar kom op, die laatste ep van bento was dan ook niet echt hoogstaandquote:Op woensdag 23 november 2011 23:48 schreef .Cake. het volgende:
wooooow, veel opening en endings gepost jongens! ik dacht ik hou me in, maar daar hebben jullie blijkbaar geen last van
de meeste mensen in mijn omgeving weten zo onderhand wel dat ik graag anime kijk. kreeg laatst zelfs een vriend van mij die een beetje schoorvoetend vroeg of gundam leuk was of niet. zo schattig!
dus heb t beetje uitgelegd wat het allemaal inhield en heb m Gundam 00 aangeraden. Daarna heb ik het vet lang met hem over Ghost in the Shell gehad, over de filosofische inslag en morele en maatschappelijke kwesties die erin voor komen. hij is geen die hard anime kijker, maar langzaam aan begint het geaccepteerd te worden dat het niet zomaar LOLRARETEKENFILMJAPAN is.
aan de andere kant is daar mijn huisgenoot die mij de laatste ben-to zag kijken. die had echt zoiets van wat. de. fack.
het is hard werken soms
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:57 schreef Weakling het volgende:
Sjemig, gaat weer gruwelijk hard hier.
Mirai Nikki 7: jammer van de blokjes, verder weer een erg toffe aflevering. Maar:Nee, die ouders zaten bij die gehersenspoelde cult. Niet goed opgelet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu de nieuwe Ika kijken ...
[ Bericht 6% gewijzigd door -Strawberry- op 24-11-2011 00:31:01 ]
boondocksquote:
Ik moet het nog voor me zien dat er studenten vechten voor een magnetron maaltijd in de AH nadat de 35% stickertjes zijn aangebracht... Ik zie de FOK! Frontpage headline al voor me: Vechten voor een afgeprijsde maaltijd in de AHquote:Op donderdag 24 november 2011 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]
maar kom op, die laatste ep van bento was dan ook niet echt hoogstaand
Als de crisis zo doorgaat, zul je het gauw genoeg zienquote:Op donderdag 24 november 2011 09:42 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Ik moet het nog voor me zien dat er studenten vechten voor een magnetron maaltijd in de AH nadat de 35% stickertjes zijn aangebracht... Ik zie de FOK! Frontpage headline al voor me: Vechten voor een afgeprijsde maaltijd in de AH
Sjips, moet ik ook maar niet Mirai Nikki kijken ver na "kinderbedtijd". Heb dat idd gemist.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, die ouders zaten bij die gehersenspoelde cult. Niet goed opgelet.
Dan wordt er door SBS6 een hele show omheen gebouwd waarbij 6 arme studenten moeten gaan vechten voor 2 afgeprijsde AH maaltijden. De verliezers krijgen eventueel nog een kleine troostprijs mee in de vorm van een klein pakje koekjes. Minimale kosten, maximale kijkcijfers!quote:Op donderdag 24 november 2011 10:20 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Als de crisis zo doorgaat, zul je het gauw genoeg zien
ach ja, als het kan, waarom nietquote:Op donderdag 24 november 2011 09:42 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Ik moet het nog voor me zien dat er studenten vechten voor een magnetron maaltijd in de AH nadat de 35% stickertjes zijn aangebracht... Ik zie de FOK! Frontpage headline al voor me: Vechten voor een afgeprijsde maaltijd in de AH
Maar om hetzelfde uit te gaan halen in een zwembad? Beetje overdreven! En die omelettits maaltijd!
quote:
quote:"Fuck the queen, this is America, My president is black and my lambo is blue nigga"
Nee precies, dat is mijn punt. Ik predik tegen iedereen die het maar horen wil dat anime zoveel potentieel heeft en enorm fantasievol kan zijn, en dan zien ze mij dat kijkenquote:Op donderdag 24 november 2011 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]
maar kom op, die laatste ep van bento was dan ook niet echt hoogstaand
aangezien er niks beters beschikbaar was op dat moment was het prima,quote:Op woensdag 23 november 2011 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geniet maar van je lage resolutie en slechte compressie.
SPOILER: Tengen Toppa Gurren LagannOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILER: Tengen Toppa Gurren LagannOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:58 schreef .Cake. het volgende:
Ow en Shinji, bedankt dat je mij aan Nujabes hebt geholpen. Ik luister er echt al de hele morgen naar, suuuuperchill!![]()
Iddquote:Op donderdag 24 november 2011 12:16 schreef .Cake. het volgende:
Endings van Arakawa under the Bridge (en x Bridge):
"After Hanabi", "Kumomi", "Voice of Autumn", en eigenlijk ALLE andere zijn geweldigquote:Op donderdag 24 november 2011 12:58 schreef .Cake. het volgende:
Ow en Shinji, bedankt dat je mij aan Nujabes hebt geholpen. Ik luister er echt al de hele morgen naar, suuuuperchill!![]()
Ben via youtube ook deze gast tegen gekomen:quote:Op donderdag 24 november 2011 13:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
"After Hanabi", "Kumomi", "Voice of Autumn", en eigenlijk ALLE andere zijn geweldig![]()
Niet aan Kamina, neequote:Op donderdag 24 november 2011 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? mag ik geen hekel hebben aan personages?
natuurlijk mag je dat, maar als je dan nu net een van de weinige personages kiest die gebruik maakt van het grenzeloze potentieel der Japanse animatieseries om een hekel aan te hebben dan is dat welquote:Op donderdag 24 november 2011 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? mag ik geen hekel hebben aan personages?
dat vind ik dus allemaal wel meevallen...quote:Op donderdag 24 november 2011 14:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
natuurlijk mag je dat, maar als je dan nu net een van de weinige personages kiest die gebruik maakt van het grenzeloze potentieel der Japanse animatieseries om een hekel aan te hebben dan is dat welwaardig, vind je niet?
Je bent gewoon jaloers op Kamina!quote:Op donderdag 24 november 2011 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vind ik dus allemaal wel meevallen...
zo bijzonder vind ik die gast dus niet....
serie zelf is opzich goed hoor..
ow ik moet jaloers zijn op een persoon die irritant zijn tot een vak heeft verheven?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op Kamina!
Hij is stoer, heldhaftig en heeft veel humor.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ow ik moet jaloers zijn op een persoon die irritant zijn tot een vak heeft verheven?![]()
leg mij anders eens uit waarom hij zo goed zou moeten zijn...
ik kan geen enkele reden verzinnen namelijk..
U riep?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is stoer, heldhaftig en heeft veel humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |