Altijd zo dijekletser-waardig die random westerse woorden ertussendoorquote:
Alleen om die OP wilde ik de anime bekijken.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:41 schreef robin007bond het volgende:
Elfen Lied heeft ook een artistieke opening vind ik.
De OP vertoont ook overeenkomsten met de kunst van Gustav Klimt.
[ afbeelding ]
Mja... Wij gebruiken ook veel internationale woorden hoor, het valt alleen niet op.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Altijd zo dijekletser-waardig die random westerse woorden ertussendoor
*Japans japans japans* *Jeeeezus* *Japans japans japans* *Jeeezus*
Moet je doen. Echt hele toffe anime!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Alleen om die OP wilde ik de anime bekijken.
Goed punt, maar wij zijn ook Westersquote:Op woensdag 23 november 2011 20:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mja... Wij gebruiken ook veel internationale woorden hoor, het valt alleen niet op.
Sorry, ik wilde zeggen dat ik verkocht was door de OP toen ik de anime voor het eerst keek. Het was, naast DBZ op tv, een van de eerste animes die ik zag.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet je doen. Echt hele toffe anime!
Mooiquote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde zeggen dat ik verkocht was door de OP toen ik de anime voor het eerst keek. Het was, naast DBZ op tv, een van de eerste animes die ik zag.
voor die 10secquote:Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef robin007bond het volgende:
Sommige dingen in Elfen Lied gingen zelfs over mijn ethische normen heen. Sommige personages uit de serie waren gewoon duidelijk minderjarig, maar dat schuwde de makers niet om ze naakt te laten zien![]()
Oh, de manga schijnt erger te zijn daarin.
Ik sta daar eerlijk gezegd niet eens bij stil in anime. Boeit me niet zoveel, zijn toch geen echte minderjarige meisjes.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef robin007bond het volgende:
Sommige dingen in Elfen Lied gingen zelfs over mijn ethische normen heen. Sommige personages uit de serie waren gewoon duidelijk minderjarig, maar dat schuwde de makers niet om ze naakt te laten zien![]()
Oh, de manga schijnt erger te zijn daarin.
Tja, maar het is toch wel op het randje vind ik. Nudity zoals in de OP vond ik meer artistiek, dan erotisch getint.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik sta daar eerlijk gezegd niet eens bij stil in anime. Boeit me niet zoveel, zijn toch geen echte minderjarige meisjes.
vrouwen zijn gemaakt om naakt rond te lopen. dat was het originele plan tenminste ask Godquote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, maar het is toch wel op het randje vind ik. Nudity zoals in de OP vond ik meer artistiek, dan erotisch getint.
Eigenlijk is het gewoon zonde. Als er niet zo veel nudity in zat, dan zou het misschien een veel groter publiek bereikt hebben.
Mijn ouders willen Steins;Gate met me kijken toen ik er over heb verteld
Japan wordt ook vaak westers genoemd, niet dat die hele westers of niet-westers classificatie ook maar ergens op gestoeld is.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Goed punt, maar wij zijn ook Westers
Weet je dat zeker... we hebben het hier wel over anime minnend Japan.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon zonde. Als er niet zo veel nudity in zat, dan zou het misschien een veel groter publiek bereikt hebben.
Je gaat je eerste vriendin aan je ouders voorstellen. Gefeliciteerd. Ben je zenuwachtig?quote:Mijn ouders willen Steins;Gate met me kijken toen ik er over heb verteld
Spot on. Al vond ik het tweede seizoen erg vermakelijk, al komt dat eerder door de volwassen uitstraling dan de werkelijke inhoud, want het plot schoot soms wat te kort.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen die GitS: Stand Alone Complex een verspilling van potentieel vind. De stetting en dat hele gebeuren met ghosts was mooi uitgedacht, maar bijna alle afleveringen die zich niet op the laughing man focusten maakten hun belofte niet waar en waren simpelweg saai. Ik dank de makers dan ook oprecht voor de stand alone - complex opdeling. Al waren sommige complex afleveringen ook een beetje op het randje.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weet je dat zeker... we hebben het hier wel over anime minnend Japan.
[..]
Je gaat je eerste vriendin aan je ouders voorstellen. Gefeliciteerd. Ben je zenuwachtig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n moeder keek al anime vanaf Sailormoon-time, nu kijkt ze Mirai Nikki, Precure en One Piecequote:Op woensdag 23 november 2011 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik heb al eerder stukjes FMA, Clannad en Death Note gekeken met m'n ouders. Ze vonden het allemaal heel leuk, maar hebben simpelweg te weinig tijd om echt de series te volgen.
Leuk dat ze er voor open staan in ieder geval![]()
Jullie ouders?
Vet!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef SleepSub het volgende:
[..]
M'n moeder keek al anime vanaf Sailormoon-time, nu kijkt ze Mirai Nikki, Precure en One Piece
Mijn moeder keek soms avatar the last airbender met mij op tv en ze vond het leuk.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef SleepSub het volgende:
[..]
M'n moeder keek al anime vanaf Sailormoon-time, nu kijkt ze Mirai Nikki, Precure en One Piece
M'n vader moet er niks van hebben tho![]()
mijn moeder intereseert het ook geen reet. en mijn zus ook niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef SleepSub het volgende:
[..]
M'n vader moet er niks van hebben tho![]()
Niet. Ik heb meermaal getracht mijn vader aan Ginga Eiyuu Densetsu (Gineiden, Legend of the Galactic Heroes, LotGH) te krijgen wegens 't feit dat hij zichzelf heel goed heeft ingelicht over oorlogen, met name de twee wereldoorlogen. Naar zijn zeggen is het geen leuk onderwerp, maar wel heel fascinerend. Geldige redenen om hem Gineiden aan te raden waren bijvoorbeeld de sterke karakters, en dat de hele basis van de serie bestaat uit referenties naar literatuur geschreven door militair filosofen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik heb al eerder stukjes FMA, Clannad en Death Note gekeken met m'n ouders. Ze vonden het allemaal heel leuk, maar hebben simpelweg te weinig tijd om echt de series te volgen.
Leuk dat ze er voor open staan in ieder geval![]()
Jullie ouders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |