quote:Op donderdag 24 november 2011 19:21 schreef Key. het volgende:
Net Steins;Gate afgekeken.
Erg mooie anime, dat is alles wat ik kan zeggen
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:21 schreef Key. het volgende:
Net Steins;Gate afgekeken.
Erg mooie anime, dat is alles wat ik kan zeggen
quote:
Het einde was wel mooi vond ik, alleen dat met Nyu/Lucy bleef onduidelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:43 schreef redboyke het volgende:
heb net elfen lied gekeken maar vond het dom einde
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het einde was wel mooi vond ik, alleen dat met Nyu/Lucy bleef onduidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ben via youtube ook deze gast tegen gekomen:
DJ Okawari, klinkt ook goed man!
Ohja? Vet!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef SleepSub het volgende:
Zo, vanaf vandaag gaat SleepSub verder als bedrijf.![]()
![]()
![]()
KvK en BTW-nummer hebben we al
Facilitaire activiteiten voor film- en videoproductie.quote:
Meer mag ik er helaas niet over zeggenquote:Also... we zijn momenteel bezig met een shop waar anime DVD's met NL'se Subs besteld kunnen worden maar daar later meer over...
het was een open einde, waar ik mij persoonlijk aan ergerde (heb het niet zo op open eindes) maar:quote:Op donderdag 24 november 2011 20:43 schreef redboyke het volgende:
heb net elfen lied gekeken maar vond het dom einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat niet illegaal? Of heb je licenties ervoor?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Facilitaire activiteiten voor film- en videoproductie.
We gaan nu 's kijken wat we hier in NL kunnen doen qua TV (KvK komt wat geloofwaardiger over), en een quote van onze website:
[..]
Meer mag ik er helaas niet over zeggen
We hebben een jurist wat om raad gevraagd. Ondertitelen zelf is niet illegaal. Dus daar zitten we al goed.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Is dat niet illegaal? Of heb je licenties ervoor?
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef SleepSub het volgende:
[..]
We hebben een jurist wat om raad gevraagd. Ondertitelen zelf is niet illegaal. Dus daar zitten we al goed.
Voor de shop met NL'se subs vinden er momenteel nog onderhandelingen plaats. We doen ons best![]()
TMTOWTDI (There's more than one way to do it)
Also, we proberen juist zoveel mogelijk legaal te worden, anders hadden we geen KvK + BTW aangevragen![]()
Awesome! Gaat het een online winkel worden of zijn jullie van plan om ook echt in een pandje te vestigen?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef SleepSub het volgende:
[..]
We hebben een jurist wat om raad gevraagd. Ondertitelen zelf is niet illegaal. Dus daar zitten we al goed.
Voor de shop met NL'se subs vinden er momenteel nog onderhandelingen plaats. We doen ons best![]()
TMTOWTDI (There's more than one way to do it)
Also, we proberen juist zoveel mogelijk legaal te worden, anders hadden we geen KvK + BTW aangevragen![]()
Wij (BK-201 en CMushi) zijn letterlijk met alles mogelijke bezig nu.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Awesome! Gaat het een online winkel worden of zijn jullie van plan om ook echt in een pandje te vestigen?
Ik wens jullie veel succes, hopelijk kan het qua marges enzo!
Mirai nikki nog verder gekeken of vond je het niet echt wat?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Sinji het volgende:
Oldskool Chow Yun Fat en DJ Okawari. Ik mag jullie wel
Ohja, ik zet het even aan. Ben nu:quote:Op donderdag 24 november 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mirai nikki nog verder gekeken of vond je het niet echt wat?
persoonlijk denk ik wel dat je daarmee moet beginnen en later naar een pandje kan kijken.. ik ken een webshop die een tijd een regulier pand had, maar dat liep gewoon niet lekker om het rendabel te houden (terwijl de webshop geen probleem was)quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:01 schreef robin007bond het volgende:
Er is denk ik te weinig vraag naar anime voor een pandje.
Een webshop voldoet ook prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |