Deze waren ook erg goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:37 schreef Key. het volgende:
[..]
Ik vond Naruto opening 6 gewoon bar slecht, maar 5 was wel echt heel goed.
Mijn favoriete opening is wel te raden, denk ik zo:
Beste ending is toch wel de eerste Ending van Death Note, maar op miraculeuze wijze kan ik geen Non-dubbed Ending vinden...
Muziekquote:Op woensdag 23 november 2011 19:44 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem vind ik de opening van To Aru Kagaku no Railgun ook wel vet.
Deze manquote:Op woensdag 23 november 2011 19:42 schreef Qunix het volgende:
En dit zijn mijn geliefde openingen die ik echt 'all time' geweldig vind.
De muziek!!!! De animaties!!! Het concept!! De art!!! En de originaliteit!
En qua ending:
Komt door die copyrightrestricties op youtube.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Qunix het volgende:
Ik dacht dat Puella magi madoka magica ook een toffe OP of ED had, kan het niet vinden.
Eens luisteren...quote:Op woensdag 23 november 2011 19:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze man
Trouwens, als je van Nujabes houd raad ik je aan om te kijken naar Nomak.
Mee eens. Eden of the East moet ik nog een keer verder kijken, zonde dat die in de vergetelheid is geraakt. Mooie animatie had het zeker.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:54 schreef Bakakame het volgende:
Geen opening of ending, maar hey, toch een pareltje
De OP van deze serie is van Oasis, ook mooiDeze:
(Supercell, zelfde artiest als van Guilty Crown, die ook leuk is!)
Fantastische endingnet als:
En natuurlijk de opening van diezelfde anime:
En er is nog vl en veel meer, maar kan het zo niet meer allemaal vinden
Volgens mij vond ik het verhaal niet zo, maar toch erg interessant!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mee eens. Eden of the East moet ik nog een keer verder kijken, zonde dat die in de vergetelheid is geraakt. Mooie animatie had het zeker.
Die vind ik niet speciaal... Paar hoofden wat voorbij komt met het haar wapperend in de wind... Niet zo speciaal als de andere hier.quote:
Komt van dezelfde maker. De heer stopt veel aandacht aan de OSTquote:Op woensdag 23 november 2011 19:59 schreef Qunix het volgende:
Eden Of The East
Zeer tof gemaakt ja! Helemaal vergeten.
Sowieso de complete Cowboy Bebop OST![]()
Beste OST samen met Samurai Champloo.
Nujabes != Yoko Kannoquote:Op woensdag 23 november 2011 20:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Komt van dezelfde maker. De heer stopt veel aandacht aan de OST
Hmm, misschien komt het bij mij vooral doordat ik de serie heel goed vond. Ik was net klaar met FMA, werd kort daarna Brotherhood aangekondigd.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die vind ik niet speciaal... Paar hoofden wat voorbij komt met het haar wapperend in de wind... Niet zo speciaal als de andere hier.
Dus?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"HEY HEY Human sucker ah human human fucker"
En dan in slecht engels.
Nope, wel de film.quote:
FMA:B was ook tof! Maar qua OP niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, misschien komt het bij mij vooral doordat ik de serie heel goed vond. Ik was net klaar met FMA, werd kort daarna Brotherhood aangekondigd.
Ik was dus zo blij. Deze intro gaf me echt het gevoel van: "Nu gaan we het krijgen."
Nooit gezien, maar ik heb m wel vaak gehoord. Mooi liedje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |