De buitenwereld is inderdaad eng... Ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:53 schreef redboyke het volgende:
harde schijf is toegekomen maar kan die pas morgen gaan halen. ik hoop stiekem dat ze die brengen want heb geen zin om 100m te stappen. kom al maanden ni buiten eigenlijk en zon is zo fel
letterlijk overgenomen van wat jij me had gestuurdquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:08 schreef redboyke het volgende:
[..]
nee nog niet denk morgen pas. postbode komt hier maar ene keer per dag.
kon mijn naam niet zien op track en trace maar veronderstel dat dat erop staat? :p
mooiquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:53 schreef redboyke het volgende:
harde schijf is toegekomen maar kan die pas morgen gaan halen. ik hoop stiekem dat ze die brengen want heb geen zin om 100m te stappen. kom al maanden ni buiten eigenlijk en zon is zo fel
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef SleepSub het volgende:
[..]
De buitenwereld is inderdaad eng... Ben het helemaal met je eens
En dat rot zon... Veel te fel! Ben blij dat het nu zo koud is, heb 's nachts gewoon m'n raam open.
mijn raam staat dag en nacht open en de gordijnen zijn altijd dicht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef SleepSub het volgende:
[..]
De buitenwereld is inderdaad eng... Ben het helemaal met je eens
En dat rot zon... Veel te fel! Ben blij dat het nu zo koud is, heb 's nachts gewoon m'n raam open.
Het lacht me uitquote:
Mijn gordijnen zijn ook altijd dicht, raam staat meestal open, behalve als één van m'n honden op m'n kamer is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef redboyke het volgende:
[..]
mijn raam staat dag en nacht open en de gordijnen zijn altijd dicht.
je kan me vergelijken met L van deathnote ook met wallen onder de ogen
niemand heeft eerder dips gezegd dus:quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Het lacht me uit![]()
Ik haal dadelijk Yuno erbij he, misschien zal ze ook door jouw brievenbus is kijken
oeh..quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Het lacht me uit![]()
Ik haal dadelijk Yuno erbij he, misschien zal ze ook door jouw brievenbus is kijken
Yotsubato!, My Balls, en de shounenzooi zoals Naruto.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef redboyke het volgende:
[..]
mijn raam staat dag en nacht open en de gordijnen zijn altijd dicht.
je kan me vergelijken met L van deathnote ook met wallen onder de ogen
welke manga is btw goed om te beginnen met manga lezen?
ik wil iets met veel actie geen "i love you maar ik durf het niet te zeggen" toestandenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Yotsubato!, My Balls, en de shounenzooi zoals Naruto.
De Infinite Stratos anime heeft trouwens heel veel dvd's en BD's verkocht gekregen, evenals hoge kijkcijfers
Monsterquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nog nooit van gehoord. Probeer Welcome to the NHK eens of anders iets van Urasawa, Monster ofzo.
wat is een yuno ?quote:
Ik ken het spel. Altijd staan negers ergens op de achtergrond valt me op. Of het is John Williams.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:21 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb net keihard verloren in een avondje "Zap de Nazi". Mocht je het niet kennen, het is net als "ZAp de neger", maar dan met een stukje ducttape.
Echt, te veel drank op....
Hoiquote:Op woensdag 23 november 2011 01:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken het spel. Altijd staan negers ergens op de achtergrond valt me op. Of het is John Williams.
ik meen hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ze is mental.
Maar soms wel schattig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 02:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is een Yuno, voor de leken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ze is mental.
Maar soms wel schattig:en die phsyco komt uit ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Dit is een Yuno, voor de leken:she just needs a goodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ze is mental.![]()
quote:Maar soms wel schattig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mirai Nikkiquote:
you'd probably die firstquote:Op woensdag 23 november 2011 07:51 schreef robin007bond het volgende:
Waarom kan ik niet 2d zijn?
Ik wil in de school van Infinite Stratos zitten en Yuno plezieren
Dat kan niet want je bent een jongen en maar één jongen kan die dingen doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 07:51 schreef robin007bond het volgende:
Waarom kan ik niet 2d zijn?
Ik wil in de school van Infinite Stratos zitten en Yuno plezieren
Hij heeft wel de juiste leeftijd. En die andere jongens zijn push-overs, kan ie makkelijk aan! Je moet ze alleen niet de kans geven om hun power-up-schreeuw te doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:38 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat kan niet want je bent een jongen en maar één jongen kan die dingen doen.
mm 26 eps en in okt pas begonnen, ik wacht wel tot die helemaal geaired is.quote:
Nee kijk nu!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mm 26 eps en in okt pas begonnen, ik wacht wel tot die helemaal geaired is.
zon serie kijk je in 1 a 2 sittings door
DJ_, verantwoord jezelf! Y U No Yuno?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zoals er staat, ik moet zo iets in 1 sitting door kijken, dan is het veel leukerquote:Op woensdag 23 november 2011 12:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
DJ_, verantwoord jezelf! Y U No Yuno?
Andere jongens in Infinite Stratos?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:11 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hij heeft wel de juiste leeftijd. En die andere jongens zijn push-overs, kan ie makkelijk aan! Je moet ze alleen niet de kans geven om hun power-up-schreeuw te doen.
Nee! De spanning en sensatie van een week wachten is leuk bij deze seriequote:Op woensdag 23 november 2011 12:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zoals er staat, ik moet zo iets in 1 sitting door kijken, dan is het veel leuker
Dattum! Het helpt je het grootste gedeelte van de winter door!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:48 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Andere jongens in Infinite Stratos?
Bovendien zou ik nooit in zo'n slechte serie willen zitten. Maar ja, het is vast een tienerjongens droom.
[..]
Nee! De spanning en sensatie van een week wachten is leuk bij deze serie
Teveel Yuno in één keer is niet goed voor je.
Volgens mij zegt hij eerder iets als: weg met het kapitalisme.quote:
Dit is een Yuno, voor de leken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ze is mental.
Maar soms wel schattig:In dat gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yuno's
Welke serie is die roze yuno
:')
Allemaal Mirai Nikki.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In dat geval
Yuno's
Welke serie is die roze yuno
Dat laatste is wat me nogal ergert aan anime van tegenwoordig. Waar is de tijd gebleven van Cowboy Bebop, Trigun, Akira, Guyver etc.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij eerder iets als: weg met het kapitalisme.
Maar hij heeft wel gelijk. In een animé kan je zo veel dingen doen die je niet in een film kan doen maar toch wordt dat bijna onbegrensde vermogen vaak alleen aangewend om een twaalfjarige een D-cupmaat te geven, bij wijze van spreken.
Die zijn er nog, alleen zijn het nu dames met een K-cup.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat laatste is wat me nogal ergert aan anime van tegenwoordig. Waar is de tijd gebleven van Cowboy Bebop, Trigun, Akira, Guyver etc.
Voor de fanatieke lezers onder ons, zoiets had ik ook al bij mijn introductiepost gezet op animees. Dat er zo veel mogelijk is bedoel ik dan. En soms komen er ook inderdaad hele mooie dingen naar voren, en voor ieder wat wils enzo, maar inderdaad is er de laatste tijd een trend van makkelijk en puberaal.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij eerder iets als: weg met het kapitalisme.
Maar hij heeft wel gelijk. In een animé kan je zo veel dingen doen die je niet in een film kan doen maar toch wordt dat bijna onbegrensde vermogen vaak alleen aangewend om een twaalfjarige een D-cupmaat te geven, bij wijze van spreken.
vind ik ook de eerste 10sec denk je van amai wat een mooi traag liedje en dan begint het harder te gaan en is het helemaal verpestquote:Op woensdag 23 november 2011 13:42 schreef Sinji het volgende:
En dan die pokkeherrie van soundtracks, lawd hav mercy
Laatste anime die een goede soundtrack had was Samurai Champloo
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:42 schreef Sinji het volgende:
Laatste anime die een goede soundtrack had was Samurai Champloo
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
vind ik ook de eerste 10sec denk je van amai wat een mooi traag liedje en dan begint het harder te gaan en is het helemaal verpest
Elk jaar heeft wel iets wat bijzonder is. Tis niet alsof vroeger er alleen maar kwaliteit uitkwam.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat laatste is wat me nogal ergert aan anime van tegenwoordig. Waar is de tijd gebleven van Cowboy Bebop, Trigun, Akira, Guyver etc.
And don't let me start about the engrish..quote:
Gelukkig wel, maar het is voor mij enige tijd geleden dat ik een goede anime heb gezien. De meesten zijn de oldskool animes die ik nog niet had gezien zoals Monster.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Elk jaar heeft wel iets wat bijzonder is. Tis niet alsof vroeger er alleen maar kwaliteit uitkwam.
Het schijnt dat Cowboy Bebop en Trigun in Japan niet zo populair waren...quote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het is. C had ook een studerende protagonist. Er worden minder (en dus alleen de populairdere) seinen manga tot anime omgetoverd dus merk je het minder omdat de drempel voor shounen lager is. Er zijn ook een paar hele goede (en diepzinnige) anime gemaakt met scholieren in de hoofdrol: zoals Haruhi, Clannad en Time of Eve.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:37 schreef .Cake. het volgende:
Daarom zijn de meeste series die niet op de middelbare scholier in Japan is gericht (lees: met een niet-highschooler in de hoofdrol) bijna altijd per definitie beter. Recente voorbeelden zijn Steins;Gate en Fate/Zero.
J-popquote:Op woensdag 23 november 2011 13:42 schreef Sinji het volgende:
Nummers van K-3 zijn ook pakkend.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die J-Pop deuntjes zijn zo lekker catchy.
Oké, dat Engrish is een beetje jammer, maar verder is het een hele goede opening, de beste van dit seizoen.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
And don't let me start about the engrish..
Ik ga ook geen Japans zingen als ik het niet beheers! Whait.. ok guilty
De protagonist van C was iets van 19 ofzo, dus géén high-schoolerquote:Op woensdag 23 november 2011 14:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik denk niet dat dat het is. C had ook een studerende protagonist. Er worden minder (en dus alleen de populairdere) seinen manga tot anime omgetoverd dus merk je het minder omdat de drempel voor shounen lager is. Er zijn ook een paar hele goede (en diepzinnige) anime gemaakt met scholieren in de hoofdrol: zoals Haruhi, Clannad en Time of Eve.
Nummer is wel bovengemiddeld ja. Maargoed, begrijpelijk dat het moet cateren voor een bepaalde doelgroep. Vind het gewoon jammer dat ze meestal gaan voor de veilige J-pop. Weinig musicale originaliteit. Ik waardeer zoiets bijvoorbeeld zeer, de ending theme van Champlooquote:Op woensdag 23 november 2011 14:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Oké, dat Engrish is een beetje jammer, maar verder is het een hele goede opening, de beste van dit seizoen.
[..]
De protagonist van C was iets van 19 ofzo, dus géén high-schooler![]()
Nee, ik snap jouw reactie wel en ik beweer ook niet dat het onmogelijk is, maar het is wel zo dat dit maar een paar uitzonderingen zijn. Ik ben er al een tijdje geleden achter gekomen dat ik inderdaad veel vaker naar seinen kijk dan ik denk omdat ik de meeste shounen toch iets te simpel vindt. Maar ik behoor dan ook volop in de seinen doelgroep
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nummer is wel bovengemiddeld ja. Maargoed, begrijpelijk dat het moet cateren voor een bepaalde doelgroep. Vind het gewoon jammer dat ze meestal gaan voor de veilige J-pop. Weinig musicale originaliteit. Ik waardeer zoiets bijvoorbeeld zeer, de ending theme van Champloo
ik heb het, zoals je kan zien, niet helemaal gesorteerd.. maar van enkele serie's staan er meerdere seizoenen op... (en een paar recente serie's die nog niet geheel klaar zijn)quote:Op woensdag 23 november 2011 13:04 schreef redboyke het volgende:
thx mschol heb de harde schijf. was gisteren toegekomen maar ik hoorde het pas gisteravond dus kon het dan niet gaan halen.
damn zoveel! weet niet wat eerst kijken!
ben nu elfen lied aan het kijken omdat ik die naam al paar keer gehoord heb en kan me herinneren dat ik vroeger paar afleveringen van gezien heb maar de naam nietmeer wist.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het, zoals je kan zien, niet helemaal gesorteerd.. maar van enkele serie's staan er meerdere seizoenen op... (en een paar recente serie's die nog niet geheel klaar zijn)
wil je weten waar een serie overgaat, zoek em dan eff op bij http://www.myanimelist.net/ of bij http://www.anidb.net (of laat jezelf uiteraard verassen)
quote:
Als het nou apeldoorn was...quote:Op woensdag 23 november 2011 15:12 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Trouwens, als er nog iemand is die heeeel toevallig een appartement ofzo te huur heeft in Haarlem, let me know! Of als iemand nog een huisgenoot zoekt, ik zoek er ook één!
Help mij de winter door!
Tokyo Magnitude 8.0, Steins;Gate en Natsume Yuujinchou zijn 3 pareltjes waar je, je niet aan zal ergeren.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee kijk met ons mee, lekker speculeren.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ik vond die OP eigenlijk verdomd goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Slechtste OP die ik me zo kan bedenken van bekende anime vind ik nogsteeds:
Ze hadden het beter bij de eerste kunnen houden.
"HEY HEY Human sucker ah human human fucker"quote:Op woensdag 23 november 2011 17:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik vond die OP eigenlijk verdomd goed.
-3-%+'(!-:03(!jdvisjxcquote:Op woensdag 23 november 2011 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"HEY HEY Human sucker ah human human fucker"
En dan in slecht engels.
Gurren Lagann is extreem epic.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:15 schreef mschol het volgende:
ik heb Tengen Toppa Gurren Lagann aangeslingert..
wazige serie tot nog toe
Deze jongen heeft verstand van dingen! Eerst Yuno, nu ditquote:Op woensdag 23 november 2011 18:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gurren Lagann is extreem epic.
Nee.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
-3-%+'(!-:03(!jdvisjxc
Dat was juist een hele vette![]()
dat dusquote:Op woensdag 23 november 2011 18:51 schreef outcast_within het volgende:
Ook prima te gebruiken als bh of undercover gender operation disguise.
Ik vond 'm ook niet goed hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee.
Wat is het met de smaak in deze thread.
mja, vind het vooral nu het niveau van puni puni poemi hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gurren Lagann is extreem epic.
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:56 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, vind het vooral nu het niveau van puni puni poemi hebben
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:47 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Deze jongen heeft verstand van dingen! Eerst Yuno, nu dit
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee.
Wat is het met de smaak in deze thread.
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Welke aflevering ben je?Kamina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]Ja, maar het was wel fantastisch gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PPP was niet perse slecht/goed, maar vooral achterlijk..quote:Op woensdag 23 november 2011 18:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Welke aflevering ben je?Kamina
Ik vond Naruto opening 6 gewoon bar slecht, maar 5 was wel echt heel goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:24 schreef Qunix het volgende:
Death Note, Gundam 00 S2 #2, Bleach en Naruto hebben leuke nummers gebruikt in hun OP's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |