SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
:')
Wat een wereldreis, dat zal ie wel leuk vindenquote:
Ik hou van gedichtjes maken,quote:
wie?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat een wereldreis, dat zal ie wel leuk vinden
Jij kan je goed uiten in gedichten hoor wink winkquote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij kan je goed uiten in gedichten hoor wink wink
Ja heh. smile smile smilequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij kan je goed uiten in gedichten hoor wink wink
Je trui natuurlijk.quote:
Die laatste zin.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef Watertornado het volgende:
ValHallen, lange haren en gitaren
Zijn muziekkennis doet opzien baren
Wobbiën met meisjes van vijftien
Hobby'en met radijsjes van zeventien
Houdt van Brabant in hart en nieren
Maar nu moet ik even uit mijn kier gieren
brb.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
Naamgedichten, daar was ik altijd goed in,
maar soms heeft dat gewoon geen zin.
Bij heloef ga ik het wel proberen,
dan kan de rest wellicht wat leren.
Deze knuffelneger is namelijk een baas,
maar leeft door forever cute in een waas.
Het zelfvertrouwen van een ei heeft hij,
maar stiekem is hij net als mij.
Een crimineeltje is het niet,
meer een zwarte piet.
Staat je te woord als het even moet,
maar anders is het enkel gegroet.
Ook het snoepgoed is hem dus niet vreemd,
al is zijn eigen snoepgoed soms aan hem ontheemd.
Zoet dat is hij zeker wel,
maar daar wil hij nu vanaf en snel.
Een echte goedzak is hij dus,
niet iemand die je blij maakt met een dooie mus.
Sinterklaas zal hij echter nooit zijn,
want die zit niet met hem op 1 lijn.
Op 1 lijn zit ik wel met hem,
alsof ik samen met hem zwem.
Hij verdiend dan ook een lang gedicht,
waar iedereen voor zwicht.
Pas je niet denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je trui natuurlijk.
Mag ik em ook aan dan?
Na al die banaantjes vrees ik er ook voor ja.quote:
is hij dood?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
Nou VH je kunt rustig slapen straks, Fanta is niet meer
Jezus fuck, niet toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
Ja maakt een fucking grap?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
jaquote:
Wait what?!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En nu ga ik echt Dexter kijken,
maar eerst even zeiken!
Wij lijken teveel op elkaar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef Watertornado het volgende:
Maar nu moet ik even uit mijn kier gieren
brb.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Wij lijken teveel op elkaar.
jullie hebben hem toch weggepest hier of weet je nergens meer van?quote:
ik geloof niet dat je daar grapjes over moet makenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
stokstaart, zeg me dat je een zieke grap maakt
http://www.yesstyle.com/e(...)tml/bcc.11360_bpt.46 bij deze bazensite gekochtquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Na al die banaantjes vrees ik er ook voor ja.
Lees eerst even voordat je post, loser.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik waardeer topics niet, ik post in topics
Zelfmoord of wat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:35 schreef Stokstaart het volgende:
ik sprak zijn zus, ging al een tijd niet goed
Wij hebben hem de dood in gejaagd zeker? Hou toch op man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jullie hebben hem toch weggepest hier of weet je nergens meer van?
Ach, rot een eind op jijquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:35 schreef Stokstaart het volgende:
quote:
ik vind het echt heel naar weet je datquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:35 schreef Stokstaart het volgende:
Mensen waren hier wel erg kritisch over zijn leefsituatie, maar het was niet treiteren. Ik kan me wel voorstellen dat hij niet meer wilde komen door alle kritiek, maar ook ik snap niet waarom je specifiek VH er op aanspreekt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het echt heel naar weet je dat
Echt kippevel over heel mijn lichaam
ik las de TT , de rest niet...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lees eerst even voordat je post, loser.
Stokstaart maakt, naar ik weet, over dit soort dingen geen grappen. Anders is hij echt een überzieke user.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij is toch niet echt dood
nee geen zelfmoord pannenkoekquote:
waarom zou stokstaart daar over liegen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij is toch niet echt dood
Wat was er zo raar aan Fanta's leefsituatie dan? Ik ken hem alleen als de jongen die veel dronk en altijd op onmogelijke tijden online wasquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen waren hier wel erg kritisch over zijn leefsituatie, maar het was niet treiteren. Ik kan me wel voorstellen dat hij niet meer wilde komen door alle kritiek, maar ook ik snap niet waarom je specifiek VH er op aanspreekt.
Maar wil je delen wat er precies gebeurd is dan? Ik denk dat de meesten nu aan drank als oorzaak denken.
Leg dan even fatsoenlijk uit wat er gebeurd is man.quote:
Hij zat arbeidsongeschikt thuis wegens psychische klachten en peinsde er niet over om weer te gaan werken. Drank hielp hem om zijn hoofd weer rustig te krijgen en eigenlijk genoot hij daar stiekem ook wel van. Nou ja...stiekem.....hij liep er een beetje mee te koop, en daarom werd hij door sommigen gezien als een luie uitkeringstrekker die zich een beetje op onze kosten dagelijks laveloos zoop.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat was er zo raar aan Fanta's leefsituatie dan? Ik ken hem alleen als de jongen die veel dronk en altijd op onmogelijke tijden online was
ja ik wil het nu ook wel wetenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Leg dan even fatsoenlijk uit wat er gebeurd is man.
Ach ineens interesseert het je zeker?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Leg dan even fatsoenlijk uit wat er gebeurd is man.
Ik vond Fanta echt vet tof en heb ook een paar keer DM's naar hem gestuurd met het verzoek om niet weg te gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik wil het nu ook wel weten
Niet omdat ik een sensatiezoeker bent, maar als iemand wat komt vermelden in een topic. Met vage uitspraken, wees dan gewoon duidelijk
Ik zit hier met kippievel op mijn lichaam, ik mocht Fanta wel altijd gewoon. Als was hij soms wat raar.
Ik heb voor zover ik me kan herinneren ook nooit woorden met hem gehad. Was gewoon een user, die ik wel regelmatig tegen kwam omdat ik er ook vaak snachts ben...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet omdat ik een sensatiezoeker bent, maar als iemand wat komt vermelden in een topic. Met vage uitspraken, wees dan gewoon duidelijk
Ik zit hier met kippievel op mijn lichaam, ik mocht Fanta wel altijd gewoon. Als was hij soms wat raar.
Je weet het goed te verwoorden..quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou mij interesseert het welquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach ineens interesseert het je zeker?
Je was toch blij als die uitkeringstrekker de pijp uit zou gaan, heb je zelf gezegd.
Nou hang de vlag maar uit dan
Ja natuurlijk meende ik ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach ineens interesseert het je zeker?
Je was toch blij als die uitkeringstrekker de pijp uit zou gaan, heb je zelf gezegd.
Nou hang de vlag maar uit dan
ja ik dus ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Melting het volgende:
Mmmm... ik krijg er een heel raar gevoel bij.
Dat ik de user _Fanta hier niet meer tegen zal komen.
Het gaat mij meer om de persoon achter de user...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Melting het volgende:
Tja... die ken(de) ik niet. Daar kan ik niet over oordelen. Ik kende alleen de user...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de persoon achter de user...
Zolang het internet bestaat, bestaat Fanta een beetjequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Melting het volgende:
Nee ik snap wat je bedoelt kerel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja... die ken(de) ik niet. Daar kan ik niet over oordelen. Ik kende alleen de user...
Melting, jij ook, denk nu verdomme aan je PI!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Melting het volgende:
Maar Stok..... kun je iets vertellen over zijn doodsoorzaak?
Gestikt in een bierdopjequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Melting het volgende:
Maar Stok..... kun je iets vertellen over zijn doodsoorzaak?
ja laatste keer dat hij op fok gepost had, was op 29-09 in het radio topic.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb het altijd met hem kunnen vinden, op de paar laatste weken dat hij in dit postte na dan. We hadden mot maar dit heb ik natuurlijk nooit gewild. Rust in vrede.
Doe ik, maar houdt jij dan je mond dicht? Ik houd niet van dat gescheld.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Melting, jij ook, denk nu verdomme aan je PI!
als je nu zit te fokken met ons, ben je echt een megagrote eikelquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Als dit een grap is, ben je voor mij als user dood...
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe ik, maar houdt jij dan je mond dicht? Ik houd niet van dat gescheld.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
Ik hoop nu ik de tweede keer iemand de dood in wens het wel succes heeft.
Is het een grap?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef JJH het volgende:
Stok, grafmongool. Echt wat een onbenullig zieke klootzak ben jij. Je zou je moeten schamen, zo diep dat je het zelf geeneens weet...
Dit zijn gewoon geen zaken om grappen over te maken niet. Nu niet, in de toekomst niet, nooit niet...
effe serieus stok, is het een grap of nietquote:
Gekregen van Symp.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent echt een prodownloader
En dan durf jij mij nog te veroordelen voor wat ik gezegd heb, je bent zelf geen haar beter.quote:
Gast je geeft geen ruk. Hypocriete zak aardappels.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan durf jij mij nog te veroordelen voor wat ik gezegd heb, je bent zelf geen haar beter.
Zou ik ook wel willen weten eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
effe serieus stok, is het een grap of niet
Oh jij wel, door een topic op stelten proberen te zetten en dan ook nog doodleuk te verkondigen dat hij stikte in een dopje. Bewaar je leuke grappen maar voor het afrekenen na een neukbeurt bij de hoeren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast je geeft geen ruk. Hypocriete zak aardappels.
Agree @ ban, dat zat ik ook te bedenken!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
echt van mij mag je een ban krijgen, echt een hele lang ban
ziek ben je.... echt ziek
eensquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
echt van mij mag je een ban krijgen, echt een hele lang ban
ziek ben je.... echt ziek
Heloef vond dat Fanta maar snel dood moest vanwege zijn ietwat afwijkende levensstijl.quote:
leeft nogquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef Ishimaru het volgende:
What the fuck!!!
Wat is er met Fanta gebeurd?
Gast tyf op. Stop in ieder geval met posten hier. Je maakt het er niet beter op...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heloef vond dat Fanta maar snel dood moest vanwege zijn ietwat afwijkende levensstijl.
Helemaal fucking NIETS! Het is een smerige zieke grap van een vuile klootzak!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef Ishimaru het volgende:
What the fuck!!!
Wat is er met Fanta gebeurd?
dan hoop ik inderdaad dat dit wel gemeld wordtquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Met een TR roep je toch een mod? myr is er toch al? of ben ik nu dom?
Dit...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Met een TR roep je toch een mod? myr is er toch al? of ben ik nu dom?
Applausje, applausje je hebt me beet, ben je nu blij jongen. Heb je je pleziertje gehad?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heloef vond dat Fanta maar snel dood moest vanwege zijn ietwat afwijkende levensstijl.
Je weet dat er een compleet verschil zit tussen iemand niet mogen (als dat al zo zou zijn) en iemand dood wensenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
Haha jung hij is gewoon op MSN, wat doen jullie allemaal huilen dan, terwijl je blij was dat hij niet meer poste hier
Ik ben in stat om in de auto te stappen om je aan je enkels uit het raam te hangen. Hety is maar heel goed dat ik niet weet waar je woont.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
Haha jung hij is gewoon op MSN, wat doen jullie allemaal huilen dan, terwijl je blij was dat hij niet meer poste hier
Ongelooflijk vuile KLOOTZAK!!!!!!!!!!! Dat mensen problemen hadden met dat hij over zijn drankgebruik postte betekent echt niet dat zijn dood niemand zou boeien!!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ben nooit blij geweest dat hij hier niet meer postquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
Ik had haar al gepmd...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef ToT het volgende:
Myr, zou je de TT weer willen aanpassen en zou je dit achter de schermen bij de FA's neer willen leggen?
Ik woon in Rotterdam en je komt maar langs. Aansteller. Alsof je ene neuk om die jongen gaf?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben in stat om in de auto te stappen om je aan je enkels uit het raam te hangen. Hety is maar heel goed dat ik niet weet waar je woont.
Mijn bloed kookt...
JA.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam en je komt maar langs. Aansteller. Alsof je ene neuk om die jongen gaf?
En mij wil je niet boos meemaken. Echt niet...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam en je komt maar langs. Aansteller. Alsof je ene neuk om die jongen gaf?
Ik ook niet. Hij moet maar snel terug komen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben nooit blij geweest dat hij hier niet meer post
ja dat wel, maar er zijn ook mensen hier in het topic, die wel het beste met Fanta voor hadden. En als er dan iemand zo misselijke grap maaktquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nouja gelukkig is hij er nog
Dus als iemand niet om iemand anders zou geven zou dat voor jou recht geven op zo'n zieke "grap?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Of ze het mee naar achter wilde nemen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx, ook over of de FA's er ff naar willen kijken?
Jij zei dat je geen reet om hem zou geven als hij dood was. Maar ok dit is wel enigszins geëscaleerd. Dacht dat de algehele tendens zo negatief was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
Zeg Stokstaart haal de posts er eens bij waar ik het zei, maak het feest compleet jongen!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij moet maar snel terug komen.
Nou nee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef ToT het volgende:
Pffff als ik zou posten wat ik denk zou ik weer een golf van kritiek over me heen krijgen vanwege mijn woordkeuze, maar ik vind dit echt te ziek voor woorden!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Of ze het mee naar achter wilde nemen.
Nee joh, het was naar aanleiding van die andere topic met naatje en heloef een paar maanden geleden. Maar het is uit de hand gelopen geef ik toe, mocht hij dit lezen komt hij misschien wel terug en misschien is hij wel echt dood want zo goed ging het nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dus als iemand niet om iemand anders zou geven zou dat voor jou recht geven op zo'n zieke "grap?
Noem een datum, mijn bloed kooktquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En net zeg je nog dat hij net op msn zat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
misschien is hij wel echt dood want zo goed ging het niet
Dude.....log uit, sluit je computer af en ga slapen....echt......quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee joh, het was naar aanleiding van die andere topic met naatje en heloef een paar maanden geleden. Maar het is uit de hand gelopen geef ik toe, mocht hij dit lezen komt hij misschien wel terug en misschien is hij wel echt dood want zo goed ging het niet
je moet nu ehct kappen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
misschien is hij wel echt dood want zo goed ging het niet
Maar wat ik niet snap: naatje en heloef hadden het er letterlijk over dat die nietsnut dood mocht. En dan nu doen ze alsof ze zwaar verdriet hebben, beetje hypocriet toch wel ofniequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Noem een datum, mijn bloed kookt
Vooral ook omdat jij er persoonlijk op aangesproken werd!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:03 schreef ValHallen het volgende:
Ik voelde me zo schuldig. Dit is echt te vies voor woorden.
Wat doet dat er toe na jouw achterlijke actie?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar wat ik niet snap: naatje en heloef hadden het er letterlijk over dat die nietsnut dood mocht. En dan nu doen ze alsof ze zwaar verdriet hebben, beetje hypocriet toch wel ofnie
Het viel alleen op dat hij al maanden niet meer op FOK! was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
En net zeg je nog dat hij net op msn zat?
Krijg wat jij. Ik zeg je een ding, als deze melding voor jou komt, reageer ik niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij zei dat je geen reet om hem zou geven als hij dood was. Maar ok dit is wel enigszins geëscaleerd. Dacht dat de algehele tendens zo negatief was.
Weet wel dat hij zich letterlijk weggepest voelde hier
Ja sorry Stokstaart maar je ziet zelf toch ook wel dat dit een beetje ver gaat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee joh, het was naar aanleiding van die andere topic met naatje en heloef een paar maanden geleden. Maar het is uit de hand gelopen geef ik toe, mocht hij dit lezen komt hij misschien wel terug en misschien is hij wel echt dood want zo goed ging het niet
Tussen iets zeggen en iets daadwerkelijk vinden zit een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar wat ik niet snap: naatje en heloef hadden het er letterlijk over dat die nietsnut dood mocht. En dan nu doen ze alsof ze zwaar verdriet hebben, beetje hypocriet toch wel ofnie
Dit overschreid alle grenzen van het fatsoen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja sorry Stokstaart maar je ziet zelf toch ook wel dat dit een beetje ver gaat.
Ja niks, was behoorlijk lomp inderdaad. Dacht dat het sowieso stiller was hier en mensen laconiek zouden reageren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat doet dat er toe na jouw achterlijke actie?
Heb ik gezegd ja en ik heb gezegd dat het belastinggeld zou schelen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij zei dat je geen reet om hem zou geven als hij dood was. Maar ok dit is wel enigszins geëscaleerd. Dacht dat de algehele tendens zo negatief was.
Weet wel dat hij zich letterlijk weggepest voelde hier
Houdt mij er buiten vriend, ik heb dat nooit gezegd naar ik weet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weetje, je valt VH persoonlijk aan, geeft andere een kutgevoel, ik moest huilen. Jij bent een stuk verdriet... Je maakt je punt zo niet. Tering manquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zei je een paar seconden te laat vriend.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:05 schreef ToT het volgende:
Overigens wil ik NOOIT meer iemand horen zeggen: "Het is maar Internet".
True, maar goed ONZ he. Anders maak je ff drama om niksquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Tussen iets zeggen en iets daadwerkelijk vinden zit een wereld van verschil.
In sommige gevallen klopt het wel. Ik bedoel, je moet iemand nooit te serieus nemen hier, want er zit altijd een stukje overdrijving bij, maar dit is wel heel ziek.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:05 schreef ToT het volgende:
Overigens wil ik NOOIT meer iemand horen zeggen: "Het is maar Internet".
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zei je een paar seconden te laat vriend.
Bespreken de lengte van ban gok ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
ik snap sowieso niet waarom stokstaart hier nog post?
Zijn de FA's met vakantie ofzo
Drama om niets?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True, maar goed ONZ he. Anders maak je ff drama om niks
Stokstaart, ik denk dat het verstandiger is om gewoon weg te gaan voor je nog meer achterlijke shit zegt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Perm hoop ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bespreken de lengte van ban gok ik
permbanquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bespreken de lengte van ban gok ik
GODVERGETEN KLOOTHOMMEL!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
waarom zou hij? Laatste keer dat hij gepost heeft op fok was 29-09quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:07 schreef ACT-F het volgende:
Ik krijg de indruk dat _Fanta ook in het complot zit
Dit is een sc, daar is alles weer anders. Je scheldt niet met kanker, want daar kan de een niet tegen.. je scheldt niet op negers, want heloef.. snapje? Alles is hier anders.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In sommige gevallen klopt het wel. Ik bedoel, je moet iemand nooit te serieus nemen hier, want er zit altijd een stukje overdrijving bij, maar dit is wel heel ziek.
Sint heeft GoW3?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
permban![]()
Wanneer zullen wij horde gaan spelen trouwens
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als Viro al een perm kreeg dan is dit er zeker ook 1
Nope, maar ik zie Stokstaart niet zo snel een grap als deze maken zonder medeweten van _Fanta.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom zou hij? Laatste keer dat hij gepost heeft op fok was 29-09
Heb jij ook contact met hem?
jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Sint heeft GoW3?
Wat is je GT sint?
Had deze reactie niet verwacht, eerlijk niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef Myraela het volgende:
Stokstaart, je kan erg veel maken bij mij, ik vind je een toffe gozer en ik vind je normale stijl van posten en discussie juist wel fijn. Maar dit was gewoon respectloos, niet eens alleen tegenover het topic, maar ook tegenover Fanta.
Mensen bekritiseerde zijn leefstijl, dat is iets anders dan daadwerkelijk doodwensen. Internet of niet, mensen gaan zich gewoon schuldig voelen en kut voelen als je zulke dingen zegt. Ik begrijp je actie niet. Wat was nou het doel?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:07 schreef ACT-F het volgende:
Ik krijg de indruk dat _Fanta ook in het complot zit
nou ja hij is blijkbaar zo ziek in zijn kop, dat ik juist denk dat hij dat wel gewoon doetquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nope, maar ik zie Stokstaart niet zo snel een grap als deze maken zonder medeweten van _Fanta.
Dan nog. Ook gewoon in onz maak je geen grapjes over zulke dingen. Dit is nooit grappig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dit is een sc, daar is alles weer anders. Je scheldt niet met kanker, want daar kan de een niet tegen.. je scheldt niet op negers, want heloef.. snapje? Alles is hier anders.
Stokstaart ik hoop dat je sterftquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
Mogen wij het gedichtje voor het banmeldtopic verzinnen, daar waren we immers toch mee bezig...
Ik wil een keer 1 t/m 50 doen op die epic achievement te halen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
permban![]()
Wanneer zullen wij horde gaan spelen trouwens
Ik kots hem niet uit. En weggepest is hij ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Had deze reactie niet verwacht, eerlijk niet.
En dan nog is het geen excuus, maar wat ik ( en dat is geen bs) van hem begreep is dat mensen hem hier uitkotste en hij letterlijk zou zijn weggepest.
En als hij dood zou zijn komen ze opeens allemaal netjes een rouwkransje brengen of zo?![]()
Of schuldgevoel?
Wat is je GT, dan voeg ik je toe.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil een keer 1 t/m 50 doen op die epic achievement te halen.
Is er een banmeldtopicquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
Mogen wij het gedichtje voor het banmeldtopic verzinnen, daar waren we immers toch mee bezig...
Stokstaart verzon de dood van fanta om te pestenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
Jongen je doet precies hetzelfde als laatst gewoon weer. Veeg die hypocriete traantjes uit je ogen stom paars krokodilletje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Stokstaart ik hoop dat je sterft
En dan een hoer al je geld erft
Tot zover mijn haat
Had ik al gemeld dat ik wil dat je doodgaat?
arnxxquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Sint heeft GoW3?
Wat is je GT sint?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Stokstaart verzon de dood van fanta om te pesten
Hij speelde met gewetens van de besten
Een ban voor lange tijd is gewenst vanuit hier
Vive le fanta, gelukkig nog levend aan het bier
Lazer op vent!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan nog is het geen excuus, maar wat ik ( en dat is geen bs) van hem begreep is dat mensen hem hier uitkotste en hij letterlijk zou zijn weggepest.
En als hij dood zou zijn komen ze opeens allemaal netjes een rouwkransje brengen of zo?![]()
Of schuldgevoel?
Rode wijn ja dramakipquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Stokstaart verzon de dood van fanta om te pesten
Hij speelde met gewetens van de besten
Een ban voor lange tijd is gewenst vanuit hier
Vive le fanta, gelukkig nog levend aan het bier
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
arnxx
Vet, samen met C_A horden binnenkort?
Wat nou hypocriet ik ontken toch niks?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jongen je doet precies hetzelfde als laatst gewoon weer. Veeg die hypocriete traantjes uit je ogen stom paars krokodilletje.
Toegevoegdquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
arnxx
Vet, samen met C_A horden binnenkort?
Ik bedoelde dat alles sowieso serieuzer is hierquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan nog. Ook gewoon in onz maak je geen grapjes over zulke dingen. Dit is nooit grappig.
Monoquote:
dit dus, ik zag hem hier ook graagquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Lazer op vent!Een aantal mensen hadden gewoon kritiek op zijn levensstijl. Dat kwam helaas wel keer op keer terug en ik snap dat hij dat zat was, maar het moet ook duidelijk zijn dat velen hem hier gewoon echt graag zagen!
Weet ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat alles sowieso serieuzer is hier
Ik heb alleen geen grote tetten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mono, zeg dat je me komt redden. Baywatch stijl alles
waarom mag je nietgewoon verder op je oude accountquote:
Als Mono dit ziekelijke gedrag goedkeurd van jou, danquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden, nu een gratis intakegesprek bij Snuf.s borstimplantaten BV.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen grote tetten.
Doodsverwensing banquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Stokstaart ik hoop dat je sterft
En dan een hoer al je geld erft
Tot zover mijn haat
Had ik al gemeld dat ik wil dat je doodgaat?
Weet ik niet, vandaar deze accountquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom mag je nietgewoon verder op je oude account
Eens met dit. Ik care niet, maar ik snap dat mensen boos zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik keur zoiets niet goed, heb alleen zelf het idee dat het een tikkie opgeblazen is.
Misschien een matige troll actie, maar meer niet .
Ik haat luiheid, ik kan daar op schelden, dan scheld ik niet op de persoon.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Of schuldgevoel?
Trusten meis.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
en ik wilde nog wel Dexter kijken
Fijn dat iemand de laatste uurtjes van mijn avond komt verzieken dmv een misselijke zieke grap
Ik ga slapen, welterusten
Ik ging te ver. Had serieus niet verwacht dat mensen zo ernstig zouden reageren. Ze hebben gelijk, daar niet van. Althans een aantal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik keur zoiets niet goed, heb alleen zelf het idee dat het een tikkie opgeblazen is.
Misschien een matige troll actie, maar meer niet .
Slaap goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
Fijn dat iemand de laatste uurtjes van mijn avond komt verzieken dmv een misselijke zieke grap
Waarom deed je dat niet een paar maanden geleden toen ik die dingen zei?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef Stokstaart het volgende:
Heloef ik ga TR voor je schrijven, je gedrag gaat echt te ver op dit moment
Nou, dan is het toch ook klaar verder?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ging te ver. Had serieus niet verwacht dat mensen zo ernstig zouden reageren. Ze hebben gelijk, daar niet van. Althans een aantal.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
Schrijf er ook maar 1 voor mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef Stokstaart het volgende:
Heloef ik ga TR voor je schrijven, je gedrag gaat echt te ver op dit moment
Als hij je komt redden mag je mij persoonlijk bedanken, ik heb even een DM gestuurd naar onze FOK! buurtvader en hij kwam als geroepen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wijze woorden van deze tantoe spange chimeidquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef Myraela het volgende:
Overigens kunnen we dit nu ook wel nog verder opblazen, het was een foute actie, een respectloze actie. Maar klaar. Voor mij tenminste.
Dus het wordt niet bij de FA's neergelegd?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef Myraela het volgende:
Overigens kunnen we dit nu ook wel nog verder opblazen, het was een foute actie, een respectloze actie. Maar klaar. Voor mij tenminste.
ik vroeg het ook al via DMquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus het wordt niet bij de FA's neergelegd?
control + of -quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe doe ik letters en dinges verkleinen in chrome, heb geen scrolldinges
Zoals ik net tegen Mono zei:quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef Myraela het volgende:
Dus als we nou allemaal gewoon weer verder gaan met de orde van de dag, Stokstaarts eventuele straf lekker aan de mods overlaten is het weer rustigquote:Thom zegt: (23:16:51)
ik vind het een beetje een kansloze troll maar nu gaan hier 20 topics over vol gejankt worden ::
TRusten kerel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben overigens weg, mijn ogen zijn te rood.Ik ga ook slapen en alles.
Laatst hadden we een discussie in ONZ over zijn levensstijl en gedrag, en toen zeiden zowel VH als heloef als ook naatje dat het ze geen reet kon interesseren hoe het met Fanta zou aflopen en dat hij niet meer postte.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haat luiheid, ik kan daar op schelden, dan scheld ik niet op de persoon.
Ik haat overmatig alcohol gebruik, ik kan daar op schelden, ik scheld niet op de persoon.
Ik haat dik zijn, ik kan daar op schelden, ik scheld niet op de persoon.
Ik haat *random woord*, ik kan daar op schelden, ik scheld niet op de persoon.
Dat zijn afzonderlijke dingen en ik denk dat het zo voor iedereen werkt. Hij is er vaak op gewezen dat zijn leefstijl/instelling niet goed zou zijn, maar dat maakt nog geen haat tegenover iemand.
De discussie was voor mijn gevoel al wat aan het afzakken, maar juist door dit soort uitspraken heb ik het gevoel dat de gevoelens van de aanwezigen hier niet op waarde geschat wordt.quote:
Ik hield de shift iets te lang vast.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goede eerste hoofdletters.Passend bij de situatie ook.
Maar wat is je doel nou?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laatst hadden we een discussie in ONZ over zijn levensstijl en gedrag, en toen zeiden zowel VH als heloef als ook naatje dat het ze geen reet kon interesseren hoe het met Fanta zou aflopen en dat hij niet meer postte.
Daarom is het zacht gezegd nogal hypocriet om dan vervolgens massaal in rouw te zijn als hij al dood zou zijn.
Tuurlijk was zijn levensstijl kut, kun je ook niet omheen verder. Maar dat is iets anders dan hopen dat iemand snel dood is (wat letterlijk gezegd is)
Nou ja, hij heeft toegegeven dat het een matige grap was, maar eerlijk is eerlijk.... het is wel uit z'n verband getrokken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
De discussie was voor mijn gevoel al wat aan het afzakken, maar juist door dit soort uitspraken heb ik het gevoel dat de gevoelens van de aanwezigen hier niet op waarde geschat wordt.
Discussie is afgelopenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laatst hadden we een discussie in ONZ over zijn levensstijl en gedrag, en toen zeiden zowel VH als heloef als ook naatje dat het ze geen reet kon interesseren hoe het met Fanta zou aflopen en dat hij niet meer postte.
Daarom is het zacht gezegd nogal hypocriet om dan vervolgens massaal in rouw te zijn als hij al dood zou zijn.
Tuurlijk was zijn levensstijl kut, kun je ook niet omheen verder. Maar dat is iets anders dan hopen dat iemand snel dood is (wat letterlijk gezegd is)
Al gedaan, ik kan dit niet helemaal beoordelen en in de policy zien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus het wordt niet bij de FA's neergelegd?
Waarom maak jij je nou helemaal druk vent. terwijl je überhaupt geen ruk om die hele gast (of loser om in je eigen woorden te blijven) geeft? Leg dat nou eens uitquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat is je doel nou?
Onrust kweken, schuldgevoel aanpraten en waarom haal je oude koeien uit de sloot?
Zo kort geleden pas, gezellig ik kijk met je mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
Je rakelde iets op van 21-10-2011 en het is nu 22-11-2011Tering... Even in pohi kijken wat ik precies zei.
Als hij ff wat eerder zei dat het een grap was, okay, maar hij ging er te lang op door, zeker toen meerdere mensen lieten merken hoe erg dit hen aangreep.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft toegegeven dat het een matige grap was, maar eerlijk is eerlijk.... het is wel uit z'n verband getrokken.
Sorry hoor, maar dat is nog aan de users zelf! Mensen beslissen zelf of ze hun gevoelens willen ventileren of niet!quote:Dan is het verder aan de FA en mods wat ze hier mee doen.
Dan is het aan de users om dat gewoon te accepteren en over te gaan op de orde van de dag....
Toch niet van dat bierdopje gezegd he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al gedaan, ik kan dit niet helemaal beoordelen en in de policy zien.
Maar voor zover ik Stok een beetje ken was dit gewoon een poging tot het uitlokken van reacties en een beetje bewustzijn bij mensen van wat ze zeggen. Hoever dat tegen de regels in gaat mogen de FA's bepalen. De discussie zie ik weinig in en slaat straks door naar de meest extreme dingen die gezegd zullen zijn.
Ik ga je niks uitleggen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom maak jij je nou helemaal druk vent. terwijl je überhaupt geen ruk om die hele gast (of loser om in je eigen woorden te blijven) geeft? Leg dat nou eens uit
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toch niet van dat bierdopje gezegd he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |