Heloef vond dat Fanta maar snel dood moest vanwege zijn ietwat afwijkende levensstijl.quote:
leeft nogquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef Ishimaru het volgende:
What the fuck!!!
Wat is er met Fanta gebeurd?
Gast tyf op. Stop in ieder geval met posten hier. Je maakt het er niet beter op...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heloef vond dat Fanta maar snel dood moest vanwege zijn ietwat afwijkende levensstijl.
Helemaal fucking NIETS! Het is een smerige zieke grap van een vuile klootzak!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef Ishimaru het volgende:
What the fuck!!!
Wat is er met Fanta gebeurd?
dan hoop ik inderdaad dat dit wel gemeld wordtquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Met een TR roep je toch een mod? myr is er toch al? of ben ik nu dom?
Dit...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Met een TR roep je toch een mod? myr is er toch al? of ben ik nu dom?
Applausje, applausje je hebt me beet, ben je nu blij jongen. Heb je je pleziertje gehad?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heloef vond dat Fanta maar snel dood moest vanwege zijn ietwat afwijkende levensstijl.
Je weet dat er een compleet verschil zit tussen iemand niet mogen (als dat al zo zou zijn) en iemand dood wensenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
Haha jung hij is gewoon op MSN, wat doen jullie allemaal huilen dan, terwijl je blij was dat hij niet meer poste hier
Ik ben in stat om in de auto te stappen om je aan je enkels uit het raam te hangen. Hety is maar heel goed dat ik niet weet waar je woont.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
Haha jung hij is gewoon op MSN, wat doen jullie allemaal huilen dan, terwijl je blij was dat hij niet meer poste hier
Ongelooflijk vuile KLOOTZAK!!!!!!!!!!! Dat mensen problemen hadden met dat hij over zijn drankgebruik postte betekent echt niet dat zijn dood niemand zou boeien!!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ben nooit blij geweest dat hij hier niet meer postquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
Ik had haar al gepmd...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef ToT het volgende:
Myr, zou je de TT weer willen aanpassen en zou je dit achter de schermen bij de FA's neer willen leggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |