quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Als dit een grap is, ben je voor mij als user dood...
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe ik, maar houdt jij dan je mond dicht? Ik houd niet van dat gescheld.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
Ik hoop nu ik de tweede keer iemand de dood in wens het wel succes heeft.
Is het een grap?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef JJH het volgende:
Stok, grafmongool. Echt wat een onbenullig zieke klootzak ben jij. Je zou je moeten schamen, zo diep dat je het zelf geeneens weet...
Dit zijn gewoon geen zaken om grappen over te maken niet. Nu niet, in de toekomst niet, nooit niet...
effe serieus stok, is het een grap of nietquote:
Gekregen van Symp.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent echt een prodownloader
En dan durf jij mij nog te veroordelen voor wat ik gezegd heb, je bent zelf geen haar beter.quote:
Gast je geeft geen ruk. Hypocriete zak aardappels.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan durf jij mij nog te veroordelen voor wat ik gezegd heb, je bent zelf geen haar beter.
Zou ik ook wel willen weten eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
effe serieus stok, is het een grap of niet
Oh jij wel, door een topic op stelten proberen te zetten en dan ook nog doodleuk te verkondigen dat hij stikte in een dopje. Bewaar je leuke grappen maar voor het afrekenen na een neukbeurt bij de hoeren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast je geeft geen ruk. Hypocriete zak aardappels.
Agree @ ban, dat zat ik ook te bedenken!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
echt van mij mag je een ban krijgen, echt een hele lang ban
ziek ben je.... echt ziek
eensquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
echt van mij mag je een ban krijgen, echt een hele lang ban
ziek ben je.... echt ziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |