ja ik dus ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Melting het volgende:
Mmmm... ik krijg er een heel raar gevoel bij.
Dat ik de user _Fanta hier niet meer tegen zal komen.
Het gaat mij meer om de persoon achter de user...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Melting het volgende:
Tja... die ken(de) ik niet. Daar kan ik niet over oordelen. Ik kende alleen de user...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de persoon achter de user...
Zolang het internet bestaat, bestaat Fanta een beetjequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Melting het volgende:
Nee ik snap wat je bedoelt kerel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja... die ken(de) ik niet. Daar kan ik niet over oordelen. Ik kende alleen de user...
Melting, jij ook, denk nu verdomme aan je PI!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Melting het volgende:
Maar Stok..... kun je iets vertellen over zijn doodsoorzaak?
Gestikt in een bierdopjequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Melting het volgende:
Maar Stok..... kun je iets vertellen over zijn doodsoorzaak?
ja laatste keer dat hij op fok gepost had, was op 29-09 in het radio topic.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb het altijd met hem kunnen vinden, op de paar laatste weken dat hij in dit postte na dan. We hadden mot maar dit heb ik natuurlijk nooit gewild. Rust in vrede.
Doe ik, maar houdt jij dan je mond dicht? Ik houd niet van dat gescheld.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Melting, jij ook, denk nu verdomme aan je PI!
als je nu zit te fokken met ons, ben je echt een megagrote eikelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |