Vooral ook omdat jij er persoonlijk op aangesproken werd!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:03 schreef ValHallen het volgende:
Ik voelde me zo schuldig. Dit is echt te vies voor woorden.
Wat doet dat er toe na jouw achterlijke actie?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar wat ik niet snap: naatje en heloef hadden het er letterlijk over dat die nietsnut dood mocht. En dan nu doen ze alsof ze zwaar verdriet hebben, beetje hypocriet toch wel ofnie
Het viel alleen op dat hij al maanden niet meer op FOK! was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
En net zeg je nog dat hij net op msn zat?
Krijg wat jij. Ik zeg je een ding, als deze melding voor jou komt, reageer ik niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij zei dat je geen reet om hem zou geven als hij dood was. Maar ok dit is wel enigszins geėscaleerd. Dacht dat de algehele tendens zo negatief was.
Weet wel dat hij zich letterlijk weggepest voelde hier
Ja sorry Stokstaart maar je ziet zelf toch ook wel dat dit een beetje ver gaat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee joh, het was naar aanleiding van die andere topic met naatje en heloef een paar maanden geleden. Maar het is uit de hand gelopen geef ik toe, mocht hij dit lezen komt hij misschien wel terug en misschien is hij wel echt dood want zo goed ging het niet
Tussen iets zeggen en iets daadwerkelijk vinden zit een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar wat ik niet snap: naatje en heloef hadden het er letterlijk over dat die nietsnut dood mocht. En dan nu doen ze alsof ze zwaar verdriet hebben, beetje hypocriet toch wel ofnie
Dit overschreid alle grenzen van het fatsoen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja sorry Stokstaart maar je ziet zelf toch ook wel dat dit een beetje ver gaat.
Ja niks, was behoorlijk lomp inderdaad. Dacht dat het sowieso stiller was hier en mensen laconiek zouden reageren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat doet dat er toe na jouw achterlijke actie?
Heb ik gezegd ja en ik heb gezegd dat het belastinggeld zou schelen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij zei dat je geen reet om hem zou geven als hij dood was. Maar ok dit is wel enigszins geėscaleerd. Dacht dat de algehele tendens zo negatief was.
Weet wel dat hij zich letterlijk weggepest voelde hier
Houdt mij er buiten vriend, ik heb dat nooit gezegd naar ik weet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weetje, je valt VH persoonlijk aan, geeft andere een kutgevoel, ik moest huilen. Jij bent een stuk verdriet... Je maakt je punt zo niet. Tering manquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zei je een paar seconden te laat vriend.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:05 schreef ToT het volgende:
Overigens wil ik NOOIT meer iemand horen zeggen: "Het is maar Internet".
True, maar goed ONZ he. Anders maak je ff drama om niksquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Tussen iets zeggen en iets daadwerkelijk vinden zit een wereld van verschil.
In sommige gevallen klopt het wel. Ik bedoel, je moet iemand nooit te serieus nemen hier, want er zit altijd een stukje overdrijving bij, maar dit is wel heel ziek.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:05 schreef ToT het volgende:
Overigens wil ik NOOIT meer iemand horen zeggen: "Het is maar Internet".
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zei je een paar seconden te laat vriend.
Bespreken de lengte van ban gok ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
ik snap sowieso niet waarom stokstaart hier nog post?
Zijn de FA's met vakantie ofzo
Drama om niets?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True, maar goed ONZ he. Anders maak je ff drama om niks
Stokstaart, ik denk dat het verstandiger is om gewoon weg te gaan voor je nog meer achterlijke shit zegt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Perm hoop ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bespreken de lengte van ban gok ik
permbanquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bespreken de lengte van ban gok ik
GODVERGETEN KLOOTHOMMEL!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |