Ik woon in Rotterdam en je komt maar langs. Aansteller. Alsof je ene neuk om die jongen gaf?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben in stat om in de auto te stappen om je aan je enkels uit het raam te hangen. Hety is maar heel goed dat ik niet weet waar je woont.
Mijn bloed kookt...
JA.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam en je komt maar langs. Aansteller. Alsof je ene neuk om die jongen gaf?
En mij wil je niet boos meemaken. Echt niet...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam en je komt maar langs. Aansteller. Alsof je ene neuk om die jongen gaf?
Ik ook niet. Hij moet maar snel terug komen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben nooit blij geweest dat hij hier niet meer post
ja dat wel, maar er zijn ook mensen hier in het topic, die wel het beste met Fanta voor hadden. En als er dan iemand zo misselijke grap maaktquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nouja gelukkig is hij er nog
Dus als iemand niet om iemand anders zou geven zou dat voor jou recht geven op zo'n zieke "grap?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Of ze het mee naar achter wilde nemen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx, ook over of de FA's er ff naar willen kijken?
Jij zei dat je geen reet om hem zou geven als hij dood was. Maar ok dit is wel enigszins geëscaleerd. Dacht dat de algehele tendens zo negatief was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
Zeg Stokstaart haal de posts er eens bij waar ik het zei, maak het feest compleet jongen!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij moet maar snel terug komen.
Nou nee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef ToT het volgende:
Pffff als ik zou posten wat ik denk zou ik weer een golf van kritiek over me heen krijgen vanwege mijn woordkeuze, maar ik vind dit echt te ziek voor woorden!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Of ze het mee naar achter wilde nemen.
Nee joh, het was naar aanleiding van die andere topic met naatje en heloef een paar maanden geleden. Maar het is uit de hand gelopen geef ik toe, mocht hij dit lezen komt hij misschien wel terug en misschien is hij wel echt dood want zo goed ging het nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dus als iemand niet om iemand anders zou geven zou dat voor jou recht geven op zo'n zieke "grap?
Noem een datum, mijn bloed kooktquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En net zeg je nog dat hij net op msn zat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
misschien is hij wel echt dood want zo goed ging het niet
Dude.....log uit, sluit je computer af en ga slapen....echt......quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee joh, het was naar aanleiding van die andere topic met naatje en heloef een paar maanden geleden. Maar het is uit de hand gelopen geef ik toe, mocht hij dit lezen komt hij misschien wel terug en misschien is hij wel echt dood want zo goed ging het niet
je moet nu ehct kappen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
misschien is hij wel echt dood want zo goed ging het niet
Maar wat ik niet snap: naatje en heloef hadden het er letterlijk over dat die nietsnut dood mocht. En dan nu doen ze alsof ze zwaar verdriet hebben, beetje hypocriet toch wel ofniequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Noem een datum, mijn bloed kookt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |