Laatst hadden we een discussie in ONZ over zijn levensstijl en gedrag, en toen zeiden zowel VH als heloef als ook naatje dat het ze geen reet kon interesseren hoe het met Fanta zou aflopen en dat hij niet meer postte.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haat luiheid, ik kan daar op schelden, dan scheld ik niet op de persoon.
Ik haat overmatig alcohol gebruik, ik kan daar op schelden, ik scheld niet op de persoon.
Ik haat dik zijn, ik kan daar op schelden, ik scheld niet op de persoon.
Ik haat *random woord*, ik kan daar op schelden, ik scheld niet op de persoon.
Dat zijn afzonderlijke dingen en ik denk dat het zo voor iedereen werkt. Hij is er vaak op gewezen dat zijn leefstijl/instelling niet goed zou zijn, maar dat maakt nog geen haat tegenover iemand.
De discussie was voor mijn gevoel al wat aan het afzakken, maar juist door dit soort uitspraken heb ik het gevoel dat de gevoelens van de aanwezigen hier niet op waarde geschat wordt.quote:
Ik hield de shift iets te lang vast.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goede eerste hoofdletters.Passend bij de situatie ook.
Maar wat is je doel nou?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laatst hadden we een discussie in ONZ over zijn levensstijl en gedrag, en toen zeiden zowel VH als heloef als ook naatje dat het ze geen reet kon interesseren hoe het met Fanta zou aflopen en dat hij niet meer postte.
Daarom is het zacht gezegd nogal hypocriet om dan vervolgens massaal in rouw te zijn als hij al dood zou zijn.
Tuurlijk was zijn levensstijl kut, kun je ook niet omheen verder. Maar dat is iets anders dan hopen dat iemand snel dood is (wat letterlijk gezegd is)
Nou ja, hij heeft toegegeven dat het een matige grap was, maar eerlijk is eerlijk.... het is wel uit z'n verband getrokken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
De discussie was voor mijn gevoel al wat aan het afzakken, maar juist door dit soort uitspraken heb ik het gevoel dat de gevoelens van de aanwezigen hier niet op waarde geschat wordt.
Discussie is afgelopenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laatst hadden we een discussie in ONZ over zijn levensstijl en gedrag, en toen zeiden zowel VH als heloef als ook naatje dat het ze geen reet kon interesseren hoe het met Fanta zou aflopen en dat hij niet meer postte.
Daarom is het zacht gezegd nogal hypocriet om dan vervolgens massaal in rouw te zijn als hij al dood zou zijn.
Tuurlijk was zijn levensstijl kut, kun je ook niet omheen verder. Maar dat is iets anders dan hopen dat iemand snel dood is (wat letterlijk gezegd is)
Al gedaan, ik kan dit niet helemaal beoordelen en in de policy zien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus het wordt niet bij de FA's neergelegd?
Waarom maak jij je nou helemaal druk vent. terwijl je überhaupt geen ruk om die hele gast (of loser om in je eigen woorden te blijven) geeft? Leg dat nou eens uitquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat is je doel nou?
Onrust kweken, schuldgevoel aanpraten en waarom haal je oude koeien uit de sloot?
Zo kort geleden pas, gezellig ik kijk met je mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
Je rakelde iets op van 21-10-2011 en het is nu 22-11-2011Tering... Even in pohi kijken wat ik precies zei.
Als hij ff wat eerder zei dat het een grap was, okay, maar hij ging er te lang op door, zeker toen meerdere mensen lieten merken hoe erg dit hen aangreep.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft toegegeven dat het een matige grap was, maar eerlijk is eerlijk.... het is wel uit z'n verband getrokken.
Sorry hoor, maar dat is nog aan de users zelf! Mensen beslissen zelf of ze hun gevoelens willen ventileren of niet!quote:Dan is het verder aan de FA en mods wat ze hier mee doen.
Dan is het aan de users om dat gewoon te accepteren en over te gaan op de orde van de dag....
Toch niet van dat bierdopje gezegd he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al gedaan, ik kan dit niet helemaal beoordelen en in de policy zien.
Maar voor zover ik Stok een beetje ken was dit gewoon een poging tot het uitlokken van reacties en een beetje bewustzijn bij mensen van wat ze zeggen. Hoever dat tegen de regels in gaat mogen de FA's bepalen. De discussie zie ik weinig in en slaat straks door naar de meest extreme dingen die gezegd zullen zijn.
Ik ga je niks uitleggen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom maak jij je nou helemaal druk vent. terwijl je überhaupt geen ruk om die hele gast (of loser om in je eigen woorden te blijven) geeft? Leg dat nou eens uit
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toch niet van dat bierdopje gezegd he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |