Weet ik niet, vandaar deze accountquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom mag je nietgewoon verder op je oude account
Eens met dit. Ik care niet, maar ik snap dat mensen boos zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik keur zoiets niet goed, heb alleen zelf het idee dat het een tikkie opgeblazen is.
Misschien een matige troll actie, maar meer niet .
Ik haat luiheid, ik kan daar op schelden, dan scheld ik niet op de persoon.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Had deze reactie niet verwacht, eerlijk niet.
En dan nog is het geen excuus, maar wat ik ( en dat is geen bs) van hem begreep is dat mensen hem hier uitkotste en hij letterlijk zou zijn weggepest.
En als hij dood zou zijn komen ze opeens allemaal netjes een rouwkransje brengen of zo?![]()
Of schuldgevoel?
Trusten meis.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
en ik wilde nog wel Dexter kijken
Fijn dat iemand de laatste uurtjes van mijn avond komt verzieken dmv een misselijke zieke grap
Ik ga slapen, welterusten
Ik ging te ver. Had serieus niet verwacht dat mensen zo ernstig zouden reageren. Ze hebben gelijk, daar niet van. Althans een aantal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik keur zoiets niet goed, heb alleen zelf het idee dat het een tikkie opgeblazen is.
Misschien een matige troll actie, maar meer niet .
Slaap goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
Fijn dat iemand de laatste uurtjes van mijn avond komt verzieken dmv een misselijke zieke grap
Waarom deed je dat niet een paar maanden geleden toen ik die dingen zei?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef Stokstaart het volgende:
Heloef ik ga TR voor je schrijven, je gedrag gaat echt te ver op dit moment
Nou, dan is het toch ook klaar verder?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ging te ver. Had serieus niet verwacht dat mensen zo ernstig zouden reageren. Ze hebben gelijk, daar niet van. Althans een aantal.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
Schrijf er ook maar 1 voor mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef Stokstaart het volgende:
Heloef ik ga TR voor je schrijven, je gedrag gaat echt te ver op dit moment
Als hij je komt redden mag je mij persoonlijk bedanken, ik heb even een DM gestuurd naar onze FOK! buurtvader en hij kwam als geroepen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mono, zeg dat je me komt redden. Baywatch stijl alles
Wijze woorden van deze tantoe spange chimeidquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef Myraela het volgende:
Overigens kunnen we dit nu ook wel nog verder opblazen, het was een foute actie, een respectloze actie. Maar klaar. Voor mij tenminste.
Dus het wordt niet bij de FA's neergelegd?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef Myraela het volgende:
Overigens kunnen we dit nu ook wel nog verder opblazen, het was een foute actie, een respectloze actie. Maar klaar. Voor mij tenminste.
ik vroeg het ook al via DMquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus het wordt niet bij de FA's neergelegd?
control + of -quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe doe ik letters en dinges verkleinen in chrome, heb geen scrolldinges
Zoals ik net tegen Mono zei:quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef Myraela het volgende:
Dus als we nou allemaal gewoon weer verder gaan met de orde van de dag, Stokstaarts eventuele straf lekker aan de mods overlaten is het weer rustigquote:Thom zegt: (23:16:51)
ik vind het een beetje een kansloze troll maar nu gaan hier 20 topics over vol gejankt worden ::
TRusten kerel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben overigens weg, mijn ogen zijn te rood.Ik ga ook slapen en alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |