waarom zou hij? Laatste keer dat hij gepost heeft op fok was 29-09quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:07 schreef ACT-F het volgende:
Ik krijg de indruk dat _Fanta ook in het complot zit
Dit is een sc, daar is alles weer anders. Je scheldt niet met kanker, want daar kan de een niet tegen.. je scheldt niet op negers, want heloef.. snapje? Alles is hier anders.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In sommige gevallen klopt het wel. Ik bedoel, je moet iemand nooit te serieus nemen hier, want er zit altijd een stukje overdrijving bij, maar dit is wel heel ziek.
Sint heeft GoW3?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
permban![]()
Wanneer zullen wij horde gaan spelen trouwens
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als Viro al een perm kreeg dan is dit er zeker ook 1
Nope, maar ik zie Stokstaart niet zo snel een grap als deze maken zonder medeweten van _Fanta.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom zou hij? Laatste keer dat hij gepost heeft op fok was 29-09
Heb jij ook contact met hem?
jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Sint heeft GoW3?
Wat is je GT sint?
Had deze reactie niet verwacht, eerlijk niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef Myraela het volgende:
Stokstaart, je kan erg veel maken bij mij, ik vind je een toffe gozer en ik vind je normale stijl van posten en discussie juist wel fijn. Maar dit was gewoon respectloos, niet eens alleen tegenover het topic, maar ook tegenover Fanta.
Mensen bekritiseerde zijn leefstijl, dat is iets anders dan daadwerkelijk doodwensen. Internet of niet, mensen gaan zich gewoon schuldig voelen en kut voelen als je zulke dingen zegt. Ik begrijp je actie niet. Wat was nou het doel?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:07 schreef ACT-F het volgende:
Ik krijg de indruk dat _Fanta ook in het complot zit
nou ja hij is blijkbaar zo ziek in zijn kop, dat ik juist denk dat hij dat wel gewoon doetquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nope, maar ik zie Stokstaart niet zo snel een grap als deze maken zonder medeweten van _Fanta.
Dan nog. Ook gewoon in onz maak je geen grapjes over zulke dingen. Dit is nooit grappig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dit is een sc, daar is alles weer anders. Je scheldt niet met kanker, want daar kan de een niet tegen.. je scheldt niet op negers, want heloef.. snapje? Alles is hier anders.
Stokstaart ik hoop dat je sterftquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
Mogen wij het gedichtje voor het banmeldtopic verzinnen, daar waren we immers toch mee bezig...
Ik wil een keer 1 t/m 50 doen op die epic achievement te halen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
permban![]()
Wanneer zullen wij horde gaan spelen trouwens
Ik kots hem niet uit. En weggepest is hij ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Had deze reactie niet verwacht, eerlijk niet.
En dan nog is het geen excuus, maar wat ik ( en dat is geen bs) van hem begreep is dat mensen hem hier uitkotste en hij letterlijk zou zijn weggepest.
En als hij dood zou zijn komen ze opeens allemaal netjes een rouwkransje brengen of zo?![]()
Of schuldgevoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |