Jullie FOK!'en samen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef jagga het volgende:
vorige topic, go be fat somewhere else.
Ik stikte zowat in mijn drinken en mijn vriendin sproeide bekant haar drinken over het bureau.
bedankt
Ja, alleen dan sproeit hij en stikt zij.quote:
Dat doe ik ook met mijn vriend.quote:
Nee, met mijn vriendin FOK! ik niet, daar fok ik mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jaloers dat jij het alleen moet doen?
Dat jij het niet begrijpt wil niet zeggen dat het humorloze humor voor de dommoquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:43 schreef TheThirdMark het volgende:
Dolan ''comics'' zijn dan ook echt voor inteelt figuren die geen enkele vorm van humor hebben.
Het is een memme voor idioten. Gewoon wegfilteren met FF (mooie addon btw, anti dolan).
Een Married with Children fan weet pas wat echte humor isquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:53 schreef P8 het volgende:
[..]
Dat jij het niet begrijpt wil niet zeggen dat het humorloze humor voor de dommo
n
is.
Hoogachtend, P8
Funny links, pics & clips - #75 Regards, uncle Dolanquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een Married with Children fan weet pas wat echte humor isDie eend is nooit grappig.
Omdat het niet grappig vind ben ik een hater? Mkayquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:58 schreef P8 het volgende:
[..]
Funny links, pics & clips - #75 Regards, uncle Dolan
Heeft niets met niet begrijpen te maken. Ik snap ook dat emo's een scheermes gebruiken om zichzelf te verminken om via die manier aandacht te krijgen. Betekend nog niet dat ik er ook maar enige vorm van humor in moet zin.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:53 schreef P8 het volgende:
[..]
Dat jij het niet begrijpt wil niet zeggen dat het humorloze humor voor de dommo
n
is.
Hoogachtend, P8
Probeer ze eerst maar eens echt te begrijpen voordat je pretendeert een gefundeerde mening te hebben.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:06 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Heeft niets met niet begrijpen te maken. Ik snap ook dat emo's een scheermes gebruiken om zichzelf te verminken om via die manier aandacht te krijgen. Betekend nog niet dat ik er ook maar enige vorm van humor in moet zin.
Als je een kind uit een inteelt familie bent zal je idd moeten teruggrijpen naar een aandachtvragende dissociale strip. Maakt niet uit, maar die strips hebben hier echt niets te zoeken.
Doe normaal en post pics/filmpjesquote:Op woensdag 23 november 2011 00:06 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Heeft niets met niet begrijpen te maken. Ik snap ook dat emo's een scheermes gebruiken om zichzelf te verminken om via die manier aandacht te krijgen. Betekend nog niet dat ik er ook maar enige vorm van humor in moet zin.
Als je een kind uit een inteelt familie bent zal je idd moeten teruggrijpen naar een aandachtvragende dissociale strip. Maakt niet uit, maar die strips hebben hier echt niets te zoeken.
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe normaal en post pics/filmpjes
[ afbeelding ]
"je zou dit maar leuk leuk vinden" impliceert een gevolg in het geval je het leuk vindt.quote:
ja, geweldigquote:Op woensdag 23 november 2011 00:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ahaha check deze appel4 verschillende soorten dit is echte humor
Als je dit niet leuk vind ben je stom
Ik ook niet, en toch vind ik ze leukquote:Op woensdag 23 november 2011 02:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik snap echt geen reet van die Dolan-strips.
Die snap ik even niet.quote:
Weer zand in je vagina?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Neh, soms zijn menselijke stupiditeiten leuker dan een plaatje.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:58 schreef PiRANiA het volgende:
Zullen we tekst gewoon afschaffen in dit topic, geen discussies meer doen en alleen plaatjes/links/video's posten?.
dat zie ik nu pasquote:
Lopen zeiken in dit topic.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Proberen SP na te doen maar dan in het nederlands
Zucht..quote:Op woensdag 23 november 2011 09:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iedereen zeikte op die niet grappig comic maar jij moet mij weer eruit pakken. Butthurt?
Is ie weer stil, mooi kunnen we verderquote:Op woensdag 23 november 2011 09:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zucht..
Slowchatgevaar weer, iemand op het forum spreekt je aan, boo-hoo.
Inderdaad, die gayslowchat doe je maar ergens anders.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is ie weer stil, mooi kunnen we verder
Oeh je eigen gay noemen, goede trap na zeg...quote:Op woensdag 23 november 2011 09:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Inderdaad, die gayslowchat doe je maar ergens anders.
Toch nog reageren he?quote:Op woensdag 23 november 2011 09:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oeh je eigen gay noemen, goede trap na zeg...
Verder a.u.b.
Jij.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
JijEn nu weer.
Triest figuur ik zeg nu al 3x verder ontopic, maar jij gaat door...
En maar doorbitchen he.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja onze hipster vriend moest perse het laatste woord hebben. Heb ik hem maar gegeven
[ afbeelding ]
SPOILER: Gif timeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ afbeelding ]
net ergens in een SC tegengekomen
Oh ja, die is toch wel al een hele week oud.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:22 schreef P8 het volgende:
En wordt het niet eens tijd dat dat gagquartet filmpje uit de OP gaat?
Done.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:22 schreef P8 het volgende:
En wordt het niet eens tijd dat dat gagquartet filmpje uit de OP gaat?
Filmpje niet gezien?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:38 schreef Mirel het volgende:
Die hele kutspray leek al in het originele plaatje gephotoshopped te zijn. De spuitbus in z'n geheel misschien niet, maar wel de stof die eruit kwam.
Er is zat videomateriaal uit verschillende hoeken, dat spul is echt oranje.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:38 schreef Mirel het volgende:
Die hele kutspray leek al in het originele plaatje gephotoshopped te zijn. De spuitbus in z'n geheel misschien niet, maar wel de stof die eruit kwam.
Ja, ze zitten op de grond en ze willen niet opstaan dus ze verdienen een bek vol pepperspray?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:48 schreef Mirel het volgende:
Gezien, wauw :d. En ik vind het hun eigen schuld, er werd gevraagd of ze op wilden staan
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:49 schreef picodealion het volgende:
Ja, ze zitten op de grond en ze willen niet opstaan dus ze verdienen een bek vol pepperspray?
jaquote:Op woensdag 23 november 2011 16:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja, ze zitten op de grond en ze willen niet opstaan dus ze verdienen een bek vol pepperspray?
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ afbeelding ]
net ergens in een SC tegengekomen
Ja. Kuthippiesquote:Op woensdag 23 november 2011 16:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:02 schreef Mirel het volgende:
Wat een maffe humor weer
http://comic.naver.com/we(...)17&no=20&weekday=tue
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Deze is inderdaad goed, stond een tijd geleden op Geenstijl!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:02 schreef Mirel het volgende:
Wat een maffe humor weer
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Er is zat videomateriaal uit verschillende hoeken, dat spul is echt oranje.
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:48 schreef Mirel het volgende:
Gezien, wauw :d. En ik vind het hun eigen schuld, er werd gevraagd of ze op wilden staan
Doe s t originele filmpje dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh en de engelse is leuker, kan je t gelijk echt even lezen..quote:Op woensdag 23 november 2011 19:02 schreef Mirel het volgende:
Wat een maffe humor weer
Hè bah. Had ik hem eindelijk gevonden, ga jij hem snel postenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh en de engelse is leuker, kan je t gelijk echt even lezen..
http://comic.naver.com/we(...)17&no=31&weekday=tue
Ik zag m na 5 seconden bij t eerste linkje al hoor, ik dacht dat ik op t plaatje moest klikken, en dan staat er gelijk rechts de engelse.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hè bah. Had ik hem eindelijk gevonden, ga jij hem snel posten
Ah, ik zie het.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zag m na 5 seconden bij t eerste linkje al hoor, ik dacht dat ik op t plaatje moest klikken, en dan staat er gelijk rechts de engelse.
Ik vind het mooi.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Oud maar nog steeds grappigquote:
Damn, ik kende m al 5 of 6 jaar geleden.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:53 schreef Superthomas het volgende:
hij is waarschijnlijk al tig keer langsgekomen maar hij blijft geweldig:
Die zit zelfs in southpark aflevering :")quote:Op donderdag 24 november 2011 10:53 schreef Superthomas het volgende:
hij is waarschijnlijk al tig keer langsgekomen maar hij blijft geweldig:
weet je toevallig welke?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:51 schreef genakt het volgende:
[..]
Die zit zelfs in southpark aflevering :")
SPOILER: #Occupy Africa goes wildOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
quote:
In een ander topic gezien laatst, liet em aan iemand zien.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:02 schreef Mirel het volgende:
Wat een maffe humor weer
Hoax. Een hamer is veel zwaarder.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:14 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Een veertje en een hamer. Laten vallen. Op de maan. En dan krijg je dit.
Nice troll.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoax. Een hamer is veel zwaarder.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoax. Een hamer is veel zwaarder.
Wow WTF, dan schrik je welquote:
Ik wilde de afloop eens zien dus zocht op "man filming train" en meteen raak.quote:
hehe wel leuk gedaan die sitequote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef kevin66166 het volgende:
[..]
In een ander topic gezien laatst, liet em aan iemand zien.
Kerel schrikt echt nergens van
http://www.asofterworld.com/quote:Op donderdag 24 november 2011 23:42 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje een "regards, uncle dolan"-gevoel bij
Hij blijft er nog vrij rustig onderquote:Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik wilde de afloop eens zien dus zocht op "man filming train" en meteen raak.
Net zo droog haha! "Meteen maar eens kijken hoe het op mijn video eruit ziet"
Thanksquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
http://www.asofterworld.com/
Je moet er van houden, maar er zitten erg leuke tussen.
dubbele fail: kinderzitje op zo een fietsquote:
In de VS zie je nauwelijks van die stadsfietsen die wij hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dubbele fail: kinderzitje op zo een fiets
Ik vond het ook al raar, ik kon hem gewoon zien.quote:
Hier niet.quote:
Dat dacht ik eerst ook maar plaatje van die eerdere post is nog steeds een kruisje...quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:07 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Hier niet.
Jij hebt hem blijkbaar op de originele site bekeken, waardoor hij nog in je cache staat.
Heay die heb ik gemaaktquote:
Haha ik kende de grap al, maar ik ging echt stuk om die kerel en zijn lachjequote:
quote:
Komt bekend voor hequote:
Ja vaag ooit eens eerder gezien.quote:
Ja, echt. Op den duur kwijlt ie ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ik kende de grap al, maar ik ging echt stuk om die kerel en zijn lachje
Ik zie m niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:13 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry dat ie van 9gag isMaar moest echt hard lachen.
Niet grappig, dolan niveauquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zie m niet.
Zo wel:
[ afbeelding ]
Ik heb alleen het plaatje gepost wat de ander wilde posten hoor.quote:
Thanks! Zat op iPad dus lukte niet helemaal.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zie m niet.
Zo wel:
[ afbeelding ]
quote:
Ik vergeef jequote:Op zaterdag 26 november 2011 13:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb alleen het plaatje gepost wat de ander wilde posten hoor.
Herpie Derpiequote:
Inderdaad. Waar is Dolan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nou het peil mag wel wat omhoog!
Ik lach me kapot.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:00 schreef davako het volgende:
Wat een klappen krijgen sommige deelnemers.
Misschien heeft Remlof je hierheen verwezen in je gesloten topic, maar ik ben er vrij zeker van dat deze spam uberhaupt niet gewenst is hier.quote:
Het is precies dezelfdequote:Op zondag 27 november 2011 00:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik vond die van -J-D- grappiger
ontregte klagt
Ik kan gewoon niet stoppen met het kijken van alle andere samenvattingen. Het engelse commentaar erbij is ook echt te prachtigquote:
Eensquote:Op zondag 27 november 2011 11:45 schreef Romanus het volgende:
Die Dolan memes zijn dus echt niet grappig
quote:Op zondag 27 november 2011 11:45 schreef Romanus het volgende:
Zijn er meerdere?quote:Op zondag 27 november 2011 11:45 schreef Romanus het volgende:
Dat filmpje van de zwarte crossquote:
Maak het alsjeblieft af.quote:
Die onderste lijkt me uit Afrika te komen en niet Brazilie.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |